Avond! Ik heb een doelpunt nodig voor Hertha tegen Lensquote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Een goedenavond!
PSV heeft gisteren mijn mega-bet verknald.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Avond! Ik heb een doelpunt nodig voor Hertha tegen Lens
Dat is dan het enige goede aan gisterenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
PSV heeft gisteren mijn mega-bet verknald.
Ik ging voor een gelijkspel, dan had ik 80 euro gewonnen en dan had er misschien voor jou ook een rondje in gezeten!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige goede aan gisteren
Oke, natuurlijk is het jammer, 80 euro is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ging voor een gelijkspel, dan had ik 80 euro gewonnen en dan had er misschien voor jou ook een rondje in gezeten!
Slaanquote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Zal ik mijn (beide) buren eerst waarschuwen, of meteen de stereo inslaan
![]()
![]()
Jazeker. Nu maar wachten op een andere reden voor een rondje.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk is het jammer, 80 euro is altijd mooi meegenomen
De naamgever van jouw award verjaart vandaag, is dat geen goede reden voor een rondjequote:Op donderdag 24 november 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jazeker. Nu maar wachten op een andere reden voor een rondje.
Is wel een optie inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
Ga pokeren boez, dan heb je in ieder geval nog enig idee dat je invloed op je geld hebt.
Oe. Lees het nu pas, issie nog warm?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom Clauschat, we gaan saampjes BB in Bad kijken
* Bluezz laat heet water erbij lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Oe. Lees het nu pas, issie nog warm?
dat is klote, ik had laatst bij een freeroll dat bij een AA van mij de boel bleef hangenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef Noca het volgende:
Pokeren is leuk! Helaas heb ik te vaak een slechte verbinding met de server van MrB.
Biertje graagquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:chantal eruit zie ik net, rondje van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |