Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zegquote:Op donderdag 24 november 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips & Nootjes in de house.
Doe maar een BaCootje op kosten van een van de joden hier!
Doet me denken aan Feyenoord vs. Basel (geloof ik) van enkele jaren terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zeg
Thnx, smaakt weer goed!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind?
Staatsloterij toevallig?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Zullen ze je wel een VI abbo willen aansmeren!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Inmiddels loopt ie dus zielig te doen op krukken, hij heb zn enkelband gescheurd, issie mooi minimaal 8 weken zoet meequote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Ging op een rondslingerende tennisbal staan
Die belden mij ook!quote:
Whehe, zo ging het bij mij ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die belden mij ook!
'U bent fanatiek Ajax supporter?'
'Eh ja eh'
'Mag ik u dan wat vragen stellen namens de Staatsloterij?'
'Nee!'
![]()
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *
Gaat ie weer een beetje, mevrouw Noca![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |