Je doelt op vorig jaar?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, willen jullie deze keer wel die sneeuw in het noorden houden?![]()
Voor morgen alvast.![]()
quote:Mogelijk wéér sneeuw bij NAC - grunn
Het begint op een traditie te lijken, een wit bedekt veld in ons mooi Rat Verleghstadion bij de wedstrijd NAC - grunn.
Voor vrijdag hebben de metereologen dan ook voor de verandering sneeuw voorspeld.
Alsof de duvel er mee speelt; twee seizoenen geleden kwam grunn naar Breda gereden om een competitiewedstrijd af te werken. Halverwege de rit begon het te sneeuwen en eenmaal in Breda zag de wereld al helemaal wit. Er werd destijds nog wel geprobeerd om te voetballen, maar na een stief kwartiertje hield de scheids het voor gezien. Een maand later, op 25 februari 2004 zou het duel worden ingehaald. En dus togen de poolcirkelbewoners andermaal met de bus richting het zuiden. In Brabant aangekomen bleek het echter wederom te sneeuwen! Opnieuw volgden er discussies of de wedstrijd wel doorgang zou kunnen vinden. Aangezien de sneeuwval dit keer minder zwaar was, en veel natter van aard dan in januari, besloot de scheidsrechter het treffen door te laten gaan. Naarmate de wedstrijd vorderde nam de sneeuwval af en konden de negentig minuten worden volgemaakt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Superheld het volgende:
2 seizoenen geleden alweer dacht ik.
[..]
* FrankyMcG gaat NU!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Komt als een verzopen kat de kroeg binnen
Ik moest ook nog chips en nootjes halen, en het regende
quote:
Ligt eraan hoeveel dorst je hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Da_Sandman, wat kost dat nou allemaal. Een dag CL in London?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel dorst je hebt.
54 euro. Oorspronkelijk dan. Maar Sandman heeft vast meer betaald? En ik ga even shoppen in Londen dus ik neem bakken met geld mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat kaartje, hoeveel heb je er voor moeten dokken?
Valt dus nog wel mee. Maarja, alles daaromheen hè. Dat nekt je.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
54 euro. Oorspronkelijk dan. Maar Sandman heeft vast meer betaald? En ik ga even shoppen in Londen dus ik neem bakken met geld mee.
En Jawi hij blijft leuk
Als hij het leuk vindt moet hij zo doorgaanquote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is wel grappig
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zegquote:Op donderdag 24 november 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips & Nootjes in de house.
Doe maar een BaCootje op kosten van een van de joden hier!
Doet me denken aan Feyenoord vs. Basel (geloof ik) van enkele jaren terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind? Die wedstrijd van AZ is ook maar een grote glijpartij zeg
Thnx, smaakt weer goed!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die mag je ook van mij hebben als je het goed vind?
Staatsloterij toevallig?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Zullen ze je wel een VI abbo willen aansmeren!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze net op, een of ander wijf, 'namens ajax' of ze paar vragen mogen stellen![]()
Hoeren.
Inmiddels loopt ie dus zielig te doen op krukken, hij heb zn enkelband gescheurd, issie mooi minimaal 8 weken zoet meequote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Ging op een rondslingerende tennisbal staan
Die belden mij ook!quote:
Whehe, zo ging het bij mij ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die belden mij ook!
'U bent fanatiek Ajax supporter?'
'Eh ja eh'
'Mag ik u dan wat vragen stellen namens de Staatsloterij?'
'Nee!'
![]()
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezje geeft Clauwtje een lekkere warme omhelzende knuffel *
Gaat ie weer een beetje, mevrouw Noca![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |