Nee, jij bent moeders mooiste.quote:
quote:
Goed gesprek geweest, maar afwachten verder.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goed gevoel aan overgehouden?
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)quote:btw meteen een vraagje, waarom pak en stropdas aangetrokken als je dat straks bij het bedrijf ook niet zult gaan dragen (correct me if i'm wrong...)?
Fijn dat het goed gingquote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek geweest, maar afwachten verder.
[..]
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)
Ze stapt eindelijk op?quote:
Ja, lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
Koekje erbij??
de huisgenoot van de wekker?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Ging op een rondslingerende tennisbal staan
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dondert net mn huisgenoot 2 trappen naar beneden, wordt nu naar de EHBO gebracht met een dikke enkel door een andere huisgenoot.
Auw.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vroege sinterklaasquote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week komen de meubelsssss!![]()
![]()
Als zwarte piet maar thuis blijft!quote:
ze bezorgen toch eerste de verkeerdequote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week komen de meubelsssss!![]()
![]()
die kun je juist voor het tillen gebruikenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als zwarte piet maar thuis blijft!![]()
![]()
Ik ben ook een Sales Manager, maar in de Maritieme Sector is het altijd net ff wat minder met de pakken en de dasjes, wel zo prettig.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
In het soort functies die ik altijd bekleed heb is het nou eenmaal gebruikelijk wel in pak en stropdas te werken. (Sales Manager)
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens op weg naar Nijmegn, op cadeautjes jacht
zwaai je ff Lionheaad?
nee niet voor sinterklaas, voor een verjaardag zaterdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |