Tsss.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Maruku het volgende:
aiight... die pattahype slaat over naar FOK!... Damn, straks kan je niet meer rustig FOKken zonder dat er iemand roept 'heej ouwe, je staat op mijn patta's...'
nou heb je hier wel air force one's staan... maar geen exclusieve parra-patta's... waarom niet?
En voor velg.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
... your point being?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Kijk naar de geposte plaatjes in dit topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
quote mijn bericht dan niet gast...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is iets tussen TS en mij, en daar behoor jij je buiten te houden ja.
Paul warner heeft toch alleen super dure. Dsquered enz??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
seventyfive is zeker een goede winkelquote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive is zeker een goede winkel. volgende keer in ams maar eens checken
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
TS, mongool... het is geen 'schrrrroeisel', maar schoeisel.
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.
Alleen al die blamage rond de lancering van de Amsterdam nikes![]()
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?quote:
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.
Maar ben ook niet in staat om elke week de winkel te checken
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:quote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef BrauN het volgende:
Overigens, dit is mijn schoeisel:
[afbeelding]
Dunk Low, black/antracite, mooi kleurtje voor de winter.
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaaitquote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:
[afbeelding]
Het zijn kleine vietnameesjes lulloquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaait![]()
Eurotje of 500 op ebay.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?
De Patta op de nieuwezijds bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom dan?
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik koop meestal mijn sneakers op internet. Je moet goed zoeken naar sites met weinig verzendkosten. Dan kom je een stuk goedkoper aan je sneakers dan wanneer je ze bij patta koopt.
www.kickz.com is erg goed.
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.quote:Op maandag 28 november 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonneequote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.
En qua passen, van de meeste merken weet ik wel welke maat ik moet hebben dus dat is niet zo'n probleem.
Dan heeft je vriend idd geluk. Post maar wat foto's van zijn patta's zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonnee) wel maat 42 en we scoren daar dus vaak supermooie nikes
He opa, jij ook hier.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
Je foto's doen het niet. Maar de air max 1 is idd de enige mooie air max vind ik.quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef LSS het volgende:
Air Max 1
De enige mooi Air Max schoen
[afbeelding]
Onitsuka Tiger
Daar heb ik nu 3 paar van in verschillende kleurtjes![]()
[afbeelding]
Toch geen air max classics???quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef Oblivion het volgende:
Ruitjes vans...![]()
Oh en ik heb ook patta's! Zoals mijn ex-vriend ze noemde:Gabberschoenen...![]()
Nike, air. Zal later een foto posten.
Weet ik veel....quote:
Ja, geweldig fout zijn ze...quote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Stansfield het volgende:
Je ex-vriend heeft gelijk.
Die is wel okay eigenlijkquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan heeft je vriend idd geluk. Post maar wat foto's van zijn patta's zou ik zeggen.
Omdat ze mooi, sportief, soms apart en lekker casual zijn. En omdat ze gewoon tof zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Waarom wil iemand op dit soort schoenen lopen
Ooh ja die hebben we ook nogquote:
Omdat ze wat hebben. Iets wat nieuwe schoenen die vandaag de dag worden gemaakt niet hebben. En omdat ik het leuk vind niet op de standaard schoen te lopen waar elke boeren pummel op loopt. Maar ja dat is meer gewoon de verslavingquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dank je welquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:10 schreef Oblivion het volgende:
Leuke schoenen heb je, Marty!
Is inderdaad weet eens wat anders, vind wel dat je er een type voor moet zijn.
Ik gebruik de mijne alleen om te klussen, al jaren! Nog voor gabbertijd! Oh zo!![]()
Als je dat moet vragen is het misschien beter om dit topic te mijden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:43 schreef Stansfield het volgende:
Als je dat moet vragen is het misschien beter om dit topic te mijden.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef kokos het volgende:
bla bla bla
Post die shit hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nee heeft ook niks met elegant te maken... Onder welke steen heb je gezeten de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.
Er is toch helemaal niks elegants aan zulke schoenen
Ten eerste is elegant niet direct de eerste vereiste die ik bij mannenschoenen stel. Ik vind het leuk dat Marty originele en andere schoenen durft te dragen, zonder over the top te gaan. Bovendien kunnen verschillende sneakers bij verschillende gelegenheden en broeken passen. Ik hou overigens ook niet zo van mannen in pakken, misschien verklaart datw atquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.
Denk dat je zulke schoenen ook niet echt draagt voor anderen, maar meer voor jezelf. Omdat je zelf weet dat je iets hebt wat niet veel anderen hebben. Veel mensen zal dit niet echt boeien, maar zo heeft iedereen z'n afwijking.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral om achter glas te zetten en te bekijken. Heb ze nog nooit gedragen, ze zijn maat 8.5 en ik moet eigenlijk maat 9 hebben. En ik ben niet een hiphopper ofzo, dus die schoenen passen verder ook niet echt bij mij ook al zijn ze heel vet.quote:
Maar je weet wel waarom je ze spaart en daar gaat het toch omquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef berent het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral om achter glas te zetten en te bekijken. Heb ze nog nooit gedragen, ze zijn maat 8.5 en ik moet eigenlijk maat 9 hebben. En ik ben niet een hiphopper ofzo, dus die schoenen passen verder ook niet echt bij mij ook al zijn ze heel vet.
Man die schoenen zijn erg! Draag ze liever want het is meer zonde om het nooit gedragen te hebben dan dat je ze vies maakt ofzo door het wel gewoon te dragen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef berent het volgende:
Ik heb oa deze:
Nike dunk SB Tiffany Diamonds, vond ze wel cool, alleen nog nooit gedragen omdat ik ze een beetje te lomp vind overkomen qua kleur![]()
[afbeelding]
Deze zijn echt gaaf ? waar kan je ze kopen en hoeveel kosten ze ?quote:
Volgens mij verkoopt T-shu uit Eindhoven ze, maar ik ken die winkel verder niet ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Deze zijn echt gaaf ? waar kan je ze kopen en hoeveel kosten ze ?
Kan ze ook laten staan en later verkopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Man die schoenen zijn erg! Draag ze liever want het is meer zonde om het nooit gedragen te hebben dan dat je ze vies maakt ofzo door het wel gewoon te dragen.
Nee man deze zouden echt mooi staan onder een grijze of zwarte joggingsbroek of gewoon mooie jeans. Waar en voor hoeveel heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef berent het volgende:
[..]
Kan ze ook laten staan en later verkopen![]()
Ik vind die 1e juist heel erg leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef berent het volgende:
Ik heb oa deze:
Nike dunk SB Tiffany Diamonds, vond ze wel cool, alleen nog nooit gedragen omdat ik ze een beetje te lomp vind overkomen qua kleur![]()
[afbeelding]
Adidas 35th Project Playground
[afbeelding]
Stussy X Vans
[afbeelding]
Ben niet echt een verzamelaar, meer een gebruiker.
Kan het zijn dat ik die bij 75 heb zien liggen??quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef berent het volgende:
Zijn er nog andere mensen die ook een poging gaan wagen om de Dunk SB Pushead te bemachtigen?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Lijkt me op zich vrij sterk.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die bij 75 heb zien liggen??
jij weet nogal veel van sneakers he? Kan ik je misschien wat dingen vragen via MSN of mail?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef berent het volgende:
[..]
Lijkt me op zich vrij sterk.
Ten eerste: ze hebben geen Nike SB account.
Ten tweede: de release vam doe schoenen is pas op 17 december.
Ten derde: deze schoenen blijven niet liggen.
Of ze moeten connecties met de fabriek hebben maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Die van mij meer naar dunk SB en classicsquote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef berent het volgende:
Valt eigenlijk wel mee hoeveel ik er van weet. Misschien wel meer dan de gemiddelde Nederlander maar dan houd het ook snel op. Denk dat ik nog veel kan leren van een echte sneakerfreak.
Mijn interesse gaat eigenlijk ook alleen maar uit naar Nike SB en Vans. De rest boeit me niet zoveel.![]()
was een kadootje van meneer nike.. hier waren ze in 2dagen op, maar da's al ff terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:49 schreef berent het volgende:
Zijn ze bij outlawz? Is toch UK release?
Laat maar, zie dat je ze via de post hebt.
Deze heb ik. (die bovenste dus)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:57 schreef PatrickAlavi het volgende:
De vetste sneakers op dit moment zijn zonder twijfel: MUNICH
Die oranjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef Stansfield het volgende:
doet die het nu wel?
Welke heb je gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef kokos het volgende:
Heb gisteren wel nikedunks gezien die ik van plan ben om te kopen of misschien toch nog eerst even een andere stad checken.
quote:
Nice! In welke stad zag je die? Of zijn ze overal te krijgen bij FR?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Welke heb je gezien?
Bij frontrunner liggen deze zag ik gisteren.
[afbeelding]
Ook erg de moeite waard.
Ga het wel proberen denk ik... Maar komen ze wel in Nederland denk je?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef berent het volgende:
Zijn er nog andere mensen die ook een poging gaan wagen om de Dunk SB Pushead te bemachtigen?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Amsterdam, die op de nieuwe dijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef earthquake het volgende:
[..]
Nice! In welke stad zag je die? Of zijn ze overal te krijgen bij FR?
Informeer bij je lokale SB dealer. Deze vind je op www.nikeskateboarding.comquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Ga het wel proberen denk ik... Maar komen ze wel in Nederland denk je?
ben er geweest, maar ze hadden ze nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef berent het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt T-shu uit Eindhoven ze, maar ik ken die winkel verder niet ofzo...
Ze zullen wel niet goedkoop zijn. Vans x Stussy was bij Tom's ook al 140 euro per paar hoorde ik.
in delft komen ze bij outlawz, ook de delasouls, ik ga zeker een paartje scoren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Ga het wel proberen denk ik... Maar komen ze wel in Nederland denk je?
sheelt niet veel volgens mij, het lijkt er in iedergeval wel op!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef berent het volgende:
Komen de Pushead en De la Souls alle 3 op 17 december?
nee sorry alleen maar nike voor mijquote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Voor 9 tientjes zijn ze van jou![]()
Lopen top![]()
in het echt zijn ze nog net wat feller van kleur..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef Marty26 het volgende:
Die hogen hadden ook een Turtels special kunnen zijn
Maar ze zijn wel super vet
zijn vet, succes!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef berent het volgende:
Ik ben eindelijk erover uit. Ga de DeLaSoul low en de Pushead kopen.
Waar heb je die hoge De La Souls gekocht?quote:Op maandag 12 december 2005 16:43 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk! na lang wachten heb ik me hoge de la souls binnen!!
alleen nog ff wat groens erbij zoeken...![]()
in Delft bij outlawz...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:02 schreef earthquake het volgende:
[..]
Waar heb je die hoge De La Souls gekocht?
Oke dan! De meeste maten zijn nog gewoon te koop zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef floydvisser het volgende:
[..]
in Delft bij outlawz...![]()
www. ... .nl
gaat erg hard met de maatjes...quote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef earthquake het volgende:
[..]
Oke dan! De meeste maten zijn nog gewoon te koop zeker?
de pushheads worden morgen uitgeleverd.. dus zullen vrijdag 's middags al in sommige shops liggen..groetjes!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef berent het volgende:
Komen de Pushead en De la Souls alle 3 op 17 december?
volgens mij hebben ze bij de coach vaak airmaxjes..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:34 schreef Toshio het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar er in (de buurt van) Amsterdam Nike Air Max 1 verkocht worden?
Zag ze een tijdje geleden bij de Frontrunner geloof ik, maar die hebben ze nu ook niet meer..
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Goodfellas het volgende:
[afbeelding]
zwart, suede met klitteband is zo mooi!
tja jou mening. ik vind ze gewoon heel mooiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef seto het volgende:
[..]
![]()
Het gaat om sneakers hier, daar vallen die afgrijselijke dingen niet onder.
ik vind ze wel vet. Prada in het zilver zijn diequote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef seto het volgende:
[..]
![]()
Het gaat om sneakers hier, daar vallen die afgrijselijke dingen niet onder.
Mijn vader had ze besteld van eLuxury, maar ze waren te klein voor hem.quote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef VANDERMARK het volgende:
[..]
Die zijn echt heeeeeeel mooi, beetje all-star maar dan meer klasse, Paul Smith zie ik? Waar precies gekocht?
![]()
Nou ben ik wel benieuwd welke merken jij dan de moeite waard vindt qua schoenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:20 schreef Stansfield het volgende:
Dit topic gaat weer helemaal de verkeerde kant op. Prada's, timberlands ik zou er nog niet dood op gevonden willen worden.
Heb je ff,quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef Tismor het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welke merken jij dan de moeite waard vindt qua schoenen.
pickyourshoes.comquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wie kan mij nog wat goede online sneaker winkels aanraden ?
Ik ben al bekend met airjordan.nl.
Cool, thanksquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
pickyourshoes.com
kickz.com geen verzendkosten bij vooruitbetaling
snipes.com
Zeker ik heb er al 2 paar vandaan en mijn broertje 1 paar.quote:Op maandag 19 december 2005 13:04 schreef earthquake het volgende:
[..]
Cool, thanks![]()
Dus kickz.com is wel te vertrouwen? Bestel je er weleens?
Waar bestel je die dingen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Goodfellas het volgende:
[afbeelding]
www.marrokanenschoenen.nl denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 13:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waar bestel je die dingen?
www.lepra.nl of www.voetamputatie.be?
Wat een spuuglelijke lepraschoenen![]()
Cool! Via de bank betalen gaat erg traag zeker? Oja en ik zie nergens op de site staan dat je geen verzendkosten hoeft te betalen als je vooruit betaald. Wel zie ik staan dat als je via de bank betaald dat je dan 15 euro extra moet betalen?quote:Op maandag 19 december 2005 13:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zeker ik heb er al 2 paar vandaan en mijn broertje 1 paar.
Stuur ze even een mailtje, mjin broertje had dat allemaal geregeld hoe hij dat wist weet ik ook niet precies maar ze zijn wel snel met mailen geloof ik. Welke schoenen heb je op het oog dan?quote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef earthquake het volgende:
[..]
Cool! Via de bank betalen gaat erg traag zeker? Oja en ik zie nergens op de site staan dat je geen verzendkosten hoeft te betalen als je vooruit betaald. Wel zie ik staan dat als je via de bank betaald dat je dan 15 euro extra moet betalen?
Nicequote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef FB-aight het volgende:
Sinds gister mijn Nike Sb Dunk Low DeLaSoul's binnen
pushead ook vetquote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef floydvisser het volgende:
heb deze sinds vrijdag alleen geen fotocamera...![]()
[afbeelding]
thanx..quote:
Daar heb ik weer niet naar gekeken sorry.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef berent het volgende:
wat kosten ze daar?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef berent het volgende:
Sinds vanochten ook m'n lage DeLaSouls binnen.
[afbeelding]
Brrrrrquote:Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef floydvisser het volgende:
heb deze sinds vrijdag alleen geen fotocamera...![]()
[afbeelding]
DeLa Souls zijn alleen verkrijgbaar bij winkels met een nike SB account en dat zijn geloof ik alleen Outlaws in delft, ben G en tom's in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef DeFlip het volgende:
Kent iemand trouwens een winkel in Rotterdam waar ze DeLaSouls of Tiffany Diamonds verkopen? (Heb Sevenply al geprobeerd)
de de la souls, zijn zeerwaarschijnlijk bijna overal uitverkocht...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
DeLa Souls zijn alleen verkrijgbaar bij winkels met een nike SB account en dat zijn geloof ik alleen Outlaws in delft, ben G en tom's in Amsterdam.
in het echt vind ik ze eigenlijk mooier als op de foto.. beetje moeilijk matchen alleenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef earthquake het volgende:
Die Pushead's zijn best wel lelijk eigenlijk hehe... Alleen leuk omdat ze zo limited zijn
aightquote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef floydvisser het volgende:
[..]
btw:Scoop, flip, land!
s.janoski in show me the way van transworld ...360flip of niet?
Zijn er wel meer hoor die een SB account hebben. Alleen zit er volgens mij ook weer verschil in de SB accounts. Sommige kregen de DeLaSouls volgens mij niet. Nog minder de Pushead etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
DeLa Souls zijn alleen verkrijgbaar bij winkels met een nike SB account en dat zijn geloof ik alleen Outlaws in delft, ben G en tom's in Amsterdam.
Zijn volgens mij ook niet echt schoenen om te dragen, ik bedoel, wat kan je daar nou bij aantrekken? Maar om ze op hun doos te zetten, en midden in je kamer zetten zodat je er de hele dag naar kan kijken, is wel een heel goed idee.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef earthquake het volgende:
Die Pushead's zijn best wel lelijk eigenlijk hehe... Alleen leuk omdat ze zo limited zijn
Heb je iets leuks in maat 9 om tegen te ruilen?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef DeFlip het volgende:
Kent iemand trouwens een winkel in Rotterdam waar ze DeLaSouls of Tiffany Diamonds verkopen? (Heb Sevenply al geprobeerd)
Met mickey Mouse op de achterkant?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef kruimel_20 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik in euro disney gekocht (helaas geen duidelijkere foto)
Ik weet alleen niet welke van adidas het zijn. (kan ze ook niet terug vinden op internet)
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef kruimel_20 het volgende:
Nee , ik heb wel bijpassende oren gekocht
Nee sorry heb niks te ruil. Ben niet zo een schoenenverzameler meer gewoon een schoenendrager. En sowieso heb ik maat 8.5quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef berent het volgende:
[..]
Heb je iets leuks in maat 9 om tegen te ruilen?
Its Just Me Myself And Eye!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef FB-aight het volgende:
Sinds gister mijn Nike Sb Dunk Low DeLaSoul's binnen
En hoeveel is dat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:08 schreef berent het volgende:
Ik heb nog een maat 8.5 Tiffaný's liggen, voor mij helaas net te klein. Mag je wel kopen als je genoeg biedt
waar heb je die gehaald?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef Nosh het volgende:
Laatste aankoop:
[afbeelding]
RBK DJ's. Wilde ze eigenlijk in rood-wit-zwart, maar die waren uitverkocht.
Beetje gimmick-y (voorkant licht op in blacklight), maar ik vind ze best tof.
Edit: stiksels zijn minder opvallend in het echt. Gelukkig.
Bij de Footlocker in Rotterdam. Was ongeveer rond april. Die van mij hebben trouwens rode letters in ipv de witte op het plaatje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:52 schreef taart het volgende:
[..]
waar heb je die gehaald?
ik zoek zelf ook weer nieuwe maar nog geen mooie gezien![]()
Ik heb deze in de wit/bruine uitvoering.. ze zitten echt lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef Nosh het volgende:
Laatste aankoop:
[afbeelding]
RBK DJ's. Wilde ze eigenlijk in rood-wit-zwart, maar die waren uitverkocht.
Beetje gimmick-y (voorkant licht op in blacklight), maar ik vind ze best tof.
Edit: stiksels zijn minder opvallend in het echt. Gelukkig.
Ik wil die lage Dunks Pro SB vd Bankers Collection.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef earthquake het volgende:
Deze maand komen er weer nieuwe Nike SB's... Weet iemand toevallig al release datums?
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik wil die lage Dunks Pro SB vd Bankers Collection.....![]()
Heb je misschien ook al een foto van dit nieuwe model dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef earthquake het volgende:
Deze maand komen er weer nieuwe Nike SB's... Weet iemand toevallig al release datums?
uhuhquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:35 schreef DeFlip het volgende:
Die Vandal Lows zijn wel erg
Zwaar offtopic.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Goodfellas het volgende:
[afbeelding]
Hij was lang geleden opeens in maar ik heb hem nooit mooi gevonden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Vandaag aangeschaft bij de Foot Locker (aanbieding)
.
Het is dan ook het model van 2 jaar geleden (?), maar ik vind hem nog steeds mooi. Ik draag hem nou al 2 jaar, en hoe langer ik hem draag hoe lekkerder hij zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Vandaag aangeschaft bij de Foot Locker (aanbieding)
.
waarquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef seto het volgende:
Zit erover na te denken om deze te halen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, ik heb anderhalf jaar op de blauwe versie gelopen, die begon nu kapot te gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Het is dan ook het model van 2 jaar geleden (?), maar ik vind hem nog steeds mooi. Ik draag hem nou al 2 jaar, en hoe langer ik hem draag hoe lekkerder hij zit.
OLA!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef seto het volgende:
Zit erover na te denken om deze te halen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahaha, ik heb nog nooit iemand zo z'n schoenen zien etalerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik heb anderhalf jaar op de blauwe versie gelopen, die begon nu kapot te gaan. Had ik ook met korting bij de Foot Locker vandaan, en vandaag zag ik de zwarte, die vind ik nog mooier
. Maarja, kwestie van smaak.
[afbeelding]
Oudst - oud - nieuw.
Die nike's met die tekentjes zijn cool!
Pics?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef floydvisser het volgende:
In delft hebben ze weer een aantal slam dunks binnen gekregen!
helaas mijn maat niet!![]()
maar ja, denk laat het ff weten...
![]()
in het echt issie idd een stukkie mooier, de swoossh.. slijt weg naar een andere kleur en de neus is van rubber, goed voor skaten enzo..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef earthquake het volgende:
Niet echt boeiend, toch bedankt voor de info
Het model is er nog wel, die kleur alleen niet meer...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef ASSpirine het volgende:
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een paar pall-mall schoenen
In een winkel in Antwerpen waar ze veel Pall-Mall kleren hebben zeiden ze dat het al uit de collectie is
Een paar weken geleden was ik naar Den Haag gegaan en zag dat er een Pall-Mall winkel was
Dus naar binnen gegaan, zag ik een paar schoenen staan, ik had al hoop...
Maar bleek dat de paar die ik wou uitverkocht waren
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, he zijn kleine en onduidelijke foto's
Ik wil die schoenen alsnog hebben
Iemand een idee waar ik ze zou kunnen vinden?
Dat heb ik ook gezien denk ik, maar deze kleur vind ik gewoon perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Het model is er nog wel, die kleur alleen niet meer...
Hebben jullie toevallig nog een maat 9 liggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef floydvisser het volgende:
In delft hebben ze weer een aantal slam dunks binnen gekregen!
helaas mijn maat niet!![]()
maar ja, denk laat het ff weten...
![]()
Ja... nog eentje... f-l-o-y-d-at-o-u-t-l-a-w-z-punt-nlquote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef berent het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig nog een maat 9 liggen?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Ja... nog eentje... f-l-o-y-d-at-o-u-t-l-a-w-z-punt-nl
![]()
Waar heb je die gekocht dan voor de normale prijs?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef earthquake het volgende:
Nou ik heb de Air Max Amsterdam binnen![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig voor de normale prijs!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef earthquake het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hé, die zag ik vanmiddag voorbij lopen op CS Eindhoven. Was jij dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef earthquake het volgende:
![]()
[afbeelding]
Nope, Eindhoven is mij te ver!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef koston het volgende:
[..]
Hé, die zag ik vanmiddag voorbij lopen op CS Eindhoven. Was jij dat?
Mooi zijn die he? Marty heeft ze ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef earthquake het volgende:
[..]
Nope, Eindhoven is mij te ver!
Heb weer nieuwe sneakers...![]()
[afbeelding]
Kijk DAT zijn schoenen, zijn echt super die paul smiths. Heb er vorige zomer een paar versleten (in 4 maanden shame). Maar ik denk dat ik ze dit jaar maar weer ga halen. Tip voor PS liefhebbers is LAVA in de Karel Doormanstraat te Rotterdam. Naast PS ook victor en rolf, jill sanders, prada (en dan niet die foute lelijke schoenen, maar de mooiste glimmertjes).quote:
hernandez is al uit en op..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef berent het volgende:
Zijn er nog mensen die P-rods hebben/gaan kopen van de artist series?
Zelf vind ik de Futura's wel vet, maar patent leather vind ik echt helemaal niets. De Andy Jenkins vind ik wel echt helemaal top. Floyd: enig idee wanneer deze uitkomen, en of ze uberhaupt in NL uitkomen?
J-Rod / Tinker
[afbeelding]
Futura, zullen wel rond deze tijd worden gereleased of niet?
[afbeelding]
Michael Hernandez
[afbeelding]
Marco de Hernando
[afbeelding]
Andy Jenkins
[afbeelding]
Stash, die uit komen zien er iets anders uit omdat dit samples zijn
[afbeelding]
Nee hoor. Ik kwam ze toevallig tegen en dacht meteen aan dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef DeFlip het volgende:
Wil je zeggen dat die van jou zijn
Zijn wel cool gemod, Playstationquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kwam ze toevallig tegen en dacht meteen aan dit topic.
Ik had ze ook gezien vorige week op crookedToungesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef schatje het volgende:
[..]
freshnessmag.com is de site waar ik ze tegen kwam
Die zijn vetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef berent het volgende:
Futura, zullen wel rond deze tijd worden gereleased of niet?
[afbeelding]
Iemand deze al in zijn collectie ?quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef berent het volgende:
Nieuwe Vans Vault serie ter ere van de 40 jarige verjaardag van Vans mag er ook zeker wezen.
Denk dat ik hier ook iig 1 paar van ga bestellen
[afbeelding]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Weet iemand nog een winkel waar ze flink wat verschillende Vans Slip-on's hebben? Moet weer nieuwe schoenen hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:27 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Iemand deze al in zijn collectie ?
ik zou graag de middelste hebben, maar waar zou ik ze kunne kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |