nee sorry alleen maar nike voor mijquote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Voor 9 tientjes zijn ze van jou![]()
Lopen top![]()
in het echt zijn ze nog net wat feller van kleur..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef Marty26 het volgende:
Die hogen hadden ook een Turtels special kunnen zijn
Maar ze zijn wel super vet
zijn vet, succes!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef berent het volgende:
Ik ben eindelijk erover uit. Ga de DeLaSoul low en de Pushead kopen.
Waar heb je die hoge De La Souls gekocht?quote:Op maandag 12 december 2005 16:43 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk! na lang wachten heb ik me hoge de la souls binnen!!
alleen nog ff wat groens erbij zoeken...![]()
in Delft bij outlawz...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:02 schreef earthquake het volgende:
[..]
Waar heb je die hoge De La Souls gekocht?
Oke dan! De meeste maten zijn nog gewoon te koop zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef floydvisser het volgende:
[..]
in Delft bij outlawz...![]()
www. ... .nl
gaat erg hard met de maatjes...quote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef earthquake het volgende:
[..]
Oke dan! De meeste maten zijn nog gewoon te koop zeker?
de pushheads worden morgen uitgeleverd.. dus zullen vrijdag 's middags al in sommige shops liggen..groetjes!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef berent het volgende:
Komen de Pushead en De la Souls alle 3 op 17 december?
volgens mij hebben ze bij de coach vaak airmaxjes..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:34 schreef Toshio het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar er in (de buurt van) Amsterdam Nike Air Max 1 verkocht worden?
Zag ze een tijdje geleden bij de Frontrunner geloof ik, maar die hebben ze nu ook niet meer..
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Goodfellas het volgende:
[afbeelding]
zwart, suede met klitteband is zo mooi!
tja jou mening. ik vind ze gewoon heel mooiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef seto het volgende:
[..]
![]()
Het gaat om sneakers hier, daar vallen die afgrijselijke dingen niet onder.
ik vind ze wel vet. Prada in het zilver zijn diequote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef seto het volgende:
[..]
![]()
Het gaat om sneakers hier, daar vallen die afgrijselijke dingen niet onder.
Mijn vader had ze besteld van eLuxury, maar ze waren te klein voor hem.quote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef VANDERMARK het volgende:
[..]
Die zijn echt heeeeeeel mooi, beetje all-star maar dan meer klasse, Paul Smith zie ik? Waar precies gekocht?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |