uhuhquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:35 schreef DeFlip het volgende:
Die Vandal Lows zijn wel erg
Zwaar offtopic.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Goodfellas het volgende:
[afbeelding]
zwart, suede met klitteband is zo mooi!
Hij was lang geleden opeens in maar ik heb hem nooit mooi gevonden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Vandaag aangeschaft bij de Foot Locker (aanbieding)
.
Het is dan ook het model van 2 jaar geleden (?), maar ik vind hem nog steeds mooi. Ik draag hem nou al 2 jaar, en hoe langer ik hem draag hoe lekkerder hij zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Vandaag aangeschaft bij de Foot Locker (aanbieding)
.
waarquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef seto het volgende:
Zit erover na te denken om deze te halen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, ik heb anderhalf jaar op de blauwe versie gelopen, die begon nu kapot te gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Het is dan ook het model van 2 jaar geleden (?), maar ik vind hem nog steeds mooi. Ik draag hem nou al 2 jaar, en hoe langer ik hem draag hoe lekkerder hij zit.
OLA!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef seto het volgende:
Zit erover na te denken om deze te halen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahaha, ik heb nog nooit iemand zo z'n schoenen zien etalerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik heb anderhalf jaar op de blauwe versie gelopen, die begon nu kapot te gaan. Had ik ook met korting bij de Foot Locker vandaan, en vandaag zag ik de zwarte, die vind ik nog mooier
. Maarja, kwestie van smaak.
[afbeelding]
Oudst - oud - nieuw.
Die nike's met die tekentjes zijn cool!
Pics?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef floydvisser het volgende:
In delft hebben ze weer een aantal slam dunks binnen gekregen!
helaas mijn maat niet!![]()
maar ja, denk laat het ff weten...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |