Ik heb helemaal geen voetbal gekeken, alleen Idols.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond tussen het voetbal door weer een beetje kijken gaat?.
Maaike is juistquote:
Ik bedoelde Maike.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maaike is juist, Maike daarentegen...
Wie dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Troel het volgende:
Ik zag in de aflevering van zaterdag telkens iemand voorbij komen die bij mij op school zit
Omg. Volgens mij heb jij niet goed opgelet dan de idols hiervoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst die Jerney zien lachen. Toen ze de kamer binnen liep.. Tis een wonder.
Als in mondhoeken die bewegenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Volgens mij heb jij niet goed opgelet dan de idols hiervoor.
Ook bij de voorrondes heb ik dat mens vaak genoeg zien huilen van het lachen
Ja en glimmende tandjes ookquote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als in mondhoeken die bewegen?!
Mwoh, zo groot is mijn interesse in een lachende Jerney nu ook weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja en glimmende tandjes ook
Maar goed, dit is alweer de 3e serie idols, misschien de dvd'tjes van de vorige er nog effe op naslaan?
Dan ga je het nog zwaar krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word een beetje moe van de Raffaela adoratie.
Kijken of de tienermeisjes die stemmen er ook zo over denkenquote:
Dat was de herhaling van zaterdag.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is er woensdags dan op tv?
Hij zit in Hengelo op de PABO, waar hij woont weet ik zo nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef sbientje het volgende:
waar komt die evert vandaan dan Troel?
want ik dacht dat ik m laatst in de bus zag![]()
Ik dus welquote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb net even gekeken en bijv. www.rafaellamusic.nl was (nog) niet geregistreerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Mmm... inderdaad, je hebt gelijk, my mistake. Maar wie is die E. Hoitsma uit Groningen? Die zegt mij niks.quote:
Welke zoal?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Alleen jammer dat het lijkt alsof hij een matje laat groeien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef TheVulture het volgende:allemaal ben ik weer....
Heb net even op de site zitten speuren en mijn favoriet tot nu toe zit er toch nog in: Sonny
In eerste instantie dacht ik dat die gast Stacey heette maar het was dus Sonny in de lichtblauwe trui, wat mij betreft een top 10-kandidaat
Ik kan me nog een quote van jou over Idols bij de SHO-awards herinnerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er zin in!Had nooit verwacht dat ik Idols weer leuk zou vinden...
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan me nog een quote van jou over Idols bij de SHO-awards herinneren.
Nee, dat ging over de grooste Idolsfan-award, waarbij jij een opmerking in de trant van Welke idioot kijk dááárt nou naar?!??!?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ging dat over IDO en dat er dus geen forum voor moest komen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de grooste Idolsfan-award, waarbij jij een opmerking in de trant van Welke idioot kijk dááárt nou naar?!??!?plaatste
.
quote:Op maandag 6 december 2004 02:46 schreef Zhenar het volgende:Beau/Tooske Award
Grootste Idols/Popstars fanaat -Wie kijkt er dáár nou naar?
ik hoop het niet, al lijkt me het wel weer speciaal om een 15-jarige in de laatste ronde te zien, net als jim toenertijdquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
Is die ene jongen (die 2 broers heeft, maar die niet door zijn) door? Hij heet met zijn achternaam Hendriks.![]()
Toen hij laatst bij Jensen was met zijn familie (quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
Is die ene jongen (die 2 broers heeft, maar die niet door zijn) door? Hij heet met zijn achternaam Hendriks.![]()
Ze is anders echt wel een idool voor alle net iets te talentloze, mollige meisjes met verneukt haar én hese stem hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom maikemusic.nlNet of zij ooit idol zal worden
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
die koppen erbij zijn minstens zo belangrijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu dus nog in Amsterdam, maar m'n RTL4 heeft hier ruis..
Gelukkig doet het geluid het nog wél goed, daar gaat het toch om..
Ach, de kop van Maike wil ik best missen hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die koppen erbij zijn minstens zo belangrijk
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu dus nog in Amsterdam, maar m'n RTL4 heeft hier ruis..
Gelukkig doet het geluid het nog wél goed, daar gaat het toch om..
Ik woon op het terrein van de tramremise en heb nergens last vanquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]ruis
![]()
Als je in Amsterdam woont, moet je gewoon digitale televisie nemen! Diekut trams
verstoren overal het kabelsignaal.
Raar zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Liever. trams.
. dan
. bussen.
.
Maar het is echt alleen bij RTL4..
Helemaalquote:
Wat een lul is dat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
"Jij bent ook een man, dus je snapt me wel!"![]()
![]()
.
Afknapper nummer 1.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Raffaela rookt!
Domper voor iedereen denk ik!
Wel eerlijk, maar Floortje is niet superarrogant ofzo, dus niet echt vriendelijk nee.quote:
Interessans stemsysteem zo!quote:
Zelfs hoge stemquote:
Dat stemmen hoeft natuurlijk niet per sé meteen na het optreden geweest te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Die stemknoppen zijn echt wel tof ja!
Alleen hoe komen ze op deze manier precies op het gewenste aantal uit?
Heb je wel opgelet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Die stemknoppen zijn suf, de tweede stemmer stemt nooit hetzelfde als de eerste want dan is de uitslag al meteen bekend.
Het ziet er naar uit dat ze naderhand nog een sweep gaan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat stemmen hoeft natuurlijk niet per sé meteen na het optreden geweest te zijn..
Ja, dat zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Die stemknoppen zijn echt wel tof ja!
Alleen hoe komen ze op deze manier precies op het gewenste aantal uit?
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Die stemknoppen zijn suf, de tweede stemmer stemt nooit hetzelfde als de eerste want dan is de uitslag al meteen bekend.
Weet je wie er nu liedjes aan het zingen is in Paradiso?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
MAIKE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ik ben zo blij
En dat gejank van Cheyenne was zo fake.
Tranen voor Tjeerd zijn heus niet fake!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
En dat gejank van Cheyenne was zo fake.
idd, elke keer licht bij haar dat idols-logo opquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijn
Hij is toch sowieso door?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Maar wat was dat nou net voor het reclameblok? Met Huib? Zou ie toch doormogen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijn
Zou jij daar niet bij zijn trouwens?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je wie er nu liedjes aan het zingen is in Paradiso?
Mits de kandidaat een penis heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd, elke keer licht bij haar dat idols-logo op
Straks worden ze waarschijnlijk een voor een binnengeroepen, dus misschien vliegt hij er nog uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Maar wat was dat nou net voor het reclameblok? Met Huib? Zou ie toch doormogen?
Dat semigejammer van Cheyenne was wel fake. Ze weet heus dat ze hiermee kijkers trekt. Come on, ze vond het echt niet erg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tranen voor Tjeerd zijn heus niet fake!![]()
Cheyenne heeft bij mij een puntje gescoord. Maar ze is nog wel een enge paarse trol
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef PeRi het volgende:
Zou jij daar niet bij zijn trouwens?
Ik denk dat dat is om het aantal precies goed te strijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straks worden ze waarschijnlijk een voor een binnengeroepen, dus misschien vliegt hij er nog uit.
Heb je de TV in een andere kamer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wil straks trouwens iemand weer gillen als het weer begint?
jupquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je de TV in een andere kamer?![]()
![]()
Ik wel iigquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je de TV in een andere kamer?![]()
![]()
Het liefst heeft ze die wel zwart.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mits de kandidaat een penis heeft..
Verdomd zeg. Echt klote.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Patti Smith vanmiddag was óók al uitverkocht.
en dan jerny een ja, en dan kunnen ze even een spannend muziekje doen gekoppeld met een flits van de gespanne blik van de desbetreffende kandidaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:24 schreef pberends het volgende:
Die Van Thijn opvallend vaak een kruisje inderdaad. Daarom mag ie zeker als eerste, om het spannend te houden.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
SINTERKLAASKAPOENTJE!!! HET BEGINT!!!!!
Ja, daarom zeg ik het juist, let maar op de volgorde hoe ze stemmen. (de uitslag is steeds pas na de derde stem duidelijk)quote:
Niet dus...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het juist, let maar op de volgorde hoe ze stemmen. (de uitslag is steeds pas na de derde stem duidelijk)
Wel dus, behalve als ze alle drie voor stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Niet dus...
Ze hadden "chemie"quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:27 schreef Zhenar het volgende:
Waarom was het zo vanzelfsprekend dat Davide & Airelle doorgingen?
Die gast is echt zwartquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay wordt de JK van dit jaar..
.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef hoM3r het volgende:
Jerney beweegt!
Ze zingt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Anne mag haar spasthand ook wel thuishouden.
Iedereen mag toch weer stemmen, ik denk dat die indo gaat winnen. Sherissa ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
Als er dit jaar geen zwarte winnaar is ligt dat iig niet aan Jerney
Ze zou een goede kampbewaarder zijn geweest in de WOII.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook. Zit geen enkele expressie in dat mens.
Wel politiek correct natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Iedereen mag toch weer stemmen, ik denk dat die indo gaat winnen. Sherissa ofzo.
Dat is dus precies wat ik mezelf ook af zit te vragen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat "laatste 40" gedoe?! Er blijven toch maar 27 over??? Hoe dumpen ze die extra 13 dan?!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Ze zou een goede kampbewaarder zijn geweest in de WOII.
Ze moeten op gesprek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat "laatste 40" gedoe?! Er blijven toch maar 27 over??? Hoe dumpen ze die extra 13 dan?!
Ze speelt toch de hoofdrol in Bad Ass Anal Latina's 33?quote:
Opzouten met die seksist inderdaad!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Dirk Jan is zwaar kut.
Shit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat deze boer niet door gaat.
Nee, want ze moeten elk apart.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Chorus Line?
Dat is iedere keer weer. Dat ze daar nou eens mee kappen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die muziek eronder is wel heel irritant zeg
Viel mij ook zwaar tegen inderdaad... Maar als het goed is zien we vanaf volgende week hele nummers...quote:
En ze is door!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die homo is verliefd op dat wijf
IS ze door dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |