Om dezelfde reden als die gast in dat dimmu borgir shirt; het is geen idols maar zoals de jury al zegt; het is "Pop-Idols". Wat raar is want bijna alle grote Nederlandse acts zijn/waren geen pure popmuzikanten. Sowieso zijn de echte idolen meestal geen pop. (Met als enorm grote uitzonderingen Jackson en Madonna...)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn er nooit moslima's in Idols? Die kunnen altijd zo mooi zingen, met hun hand op en neer op hun mond enzo.
Wat is het maximale?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Maar wel goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
En die ene afro! ik dacht dat hij oud was ofzo.. 16! WTF!
Ik heb die rockgast wel zien zingen en hij is nog door ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Maar waar was nou die gast die in een rock groep zat? In het begin werd hij gevolgd, maar hebben we zijn "optreden" wel op tv gezien?
Eigenlijk het enige talent wat ik vanavond gezien heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Luli het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb zelfs lopen janken bij die neger dat ie door was
mijne 178 maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Ze zijn helaas onuitbanbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef tonks het volgende:
[..]
als alle gothics dood zijn dan stop ik met tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |