Ik heb helemaal geen voetbal gekeken, alleen Idols.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond tussen het voetbal door weer een beetje kijken gaat?.
Maaike is juistquote:
Ik bedoelde Maike.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maaike is juist, Maike daarentegen...
Wie dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Troel het volgende:
Ik zag in de aflevering van zaterdag telkens iemand voorbij komen die bij mij op school zit
Omg. Volgens mij heb jij niet goed opgelet dan de idols hiervoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst die Jerney zien lachen. Toen ze de kamer binnen liep.. Tis een wonder.
Als in mondhoeken die bewegenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Volgens mij heb jij niet goed opgelet dan de idols hiervoor.
Ook bij de voorrondes heb ik dat mens vaak genoeg zien huilen van het lachen
Ja en glimmende tandjes ookquote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als in mondhoeken die bewegen?!
Mwoh, zo groot is mijn interesse in een lachende Jerney nu ook weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja en glimmende tandjes ook
Maar goed, dit is alweer de 3e serie idols, misschien de dvd'tjes van de vorige er nog effe op naslaan?
Dan ga je het nog zwaar krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word een beetje moe van de Raffaela adoratie.
Kijken of de tienermeisjes die stemmen er ook zo over denkenquote:
Dat was de herhaling van zaterdag.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is er woensdags dan op tv?
Hij zit in Hengelo op de PABO, waar hij woont weet ik zo nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef sbientje het volgende:
waar komt die evert vandaan dan Troel?
want ik dacht dat ik m laatst in de bus zag![]()
Ik dus welquote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb net even gekeken en bijv. www.rafaellamusic.nl was (nog) niet geregistreerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Mmm... inderdaad, je hebt gelijk, my mistake. Maar wie is die E. Hoitsma uit Groningen? Die zegt mij niks.quote:
Welke zoal?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |