Ja en glimmende tandjes ookquote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als in mondhoeken die bewegen?!
Mwoh, zo groot is mijn interesse in een lachende Jerney nu ook weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja en glimmende tandjes ook
Maar goed, dit is alweer de 3e serie idols, misschien de dvd'tjes van de vorige er nog effe op naslaan?
Dan ga je het nog zwaar krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word een beetje moe van de Raffaela adoratie.
Kijken of de tienermeisjes die stemmen er ook zo over denkenquote:
Dat was de herhaling van zaterdag.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is er woensdags dan op tv?
Hij zit in Hengelo op de PABO, waar hij woont weet ik zo nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef sbientje het volgende:
waar komt die evert vandaan dan Troel?
want ik dacht dat ik m laatst in de bus zag![]()
Ik dus welquote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb net even gekeken en bijv. www.rafaellamusic.nl was (nog) niet geregistreerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Mmm... inderdaad, je hebt gelijk, my mistake. Maar wie is die E. Hoitsma uit Groningen? Die zegt mij niks.quote:
Welke zoal?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Al de www.naammusic.nl adressen zijn alweer geregistreerd... heb helaas nog geen afwijkingen ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |