de stream kwaliteit is vandaag erg onder de maat of wel klote.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme, stream 1 en 2 liggen eruit bij mij...
Bij mij werken de streams primaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
de stream kwaliteit is vandaag erg onder de maat of wel klote.
Alle streams happeren als de neten
Geeft niets je mist niets. Joost de reli-lul in travo out-fit.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme, stream 1 en 2 liggen eruit bij mij...
Het is weerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef Black_Orchid het volgende:
Het exit diner draait alweer uit op een Joost-promo avond.![]()
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Geeft niets je mist niets. Joost de reli-lul in travo out-fit.
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef melke het volgende:
[..]
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?
Ook niet als na 13 weken met deze bewoners het lachen je wel is vergaan,en je blij bent met wat afleiding?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.
Je weet niet of ik het grappig vind of niet. Daar heb ik niets van gezegd. Ik zie het goed bedoelde van Joost, jij blijkbaar niet. En dat zegt meer over mij dan over jou!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.
GO Joost GO!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef melke het volgende:
[..]
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?
Go Melkequote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef melke het volgende:
[..]
Je weet niet of ik het grappig vind of niet. Daar heb ik niets van gezegd. Ik zie het goed bedoelde van Joost, jij blijkbaar niet. En dat zegt meer over mij dan over jou!
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???quote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ook niet als na 13 weken met deze bewoners het lachen je wel is vergaan,en je blij bent met wat afleiding?
Probeer deze eens... doet het goed bij mij:quote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
GO Joost GO!!!!
alleen: de streams.... shit... kan ik eens een keer lekker meekijken... dacht ik....
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren Joost.
Is je goed recht hoor,tuurlijk mag dat.Maar ik vind het net als Melke wel even vermakelijk.Ik zie dit liever als die 2 kleffies bij elkaar,daar kan ik er echt niet om meer lachen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren.
bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze eens... doet het goed bij mij:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er soms niemand ??? is briljant wat er nu allemaal gebeurt
Iedereen weet ondertussen allang dat Josti het lieverdje is van Mummie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren.
Nou briljant ben de grappen en grollen van Joost een beetje zat.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er soms niemand ??? is briljant wat er nu allemaal gebeurt
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt![]()
Maar deze streams werken bij mij niet meer![]()
Enjoy yourself zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor,tuurlijk mag dat.Maar ik vind het net als Melke wel even vermakelijk.Ik zie dit liever als die 2 kleffies bij elkaar,daar kan ik er echt niet om meer lachen.
En dat gesprek aan tafel net dan met lieske , en ingrid en nathalie over die koekjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.
gaat nu pas beginnenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.
Je hoeft toch niet te kijken. Dus zeur niet zo jaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Enjoy yourself zou ik zeggen.![]()
Zet de viderecorder of de dvd-recorder morgen maar klaar, want daar zal je morgen in de live-uitzending nog lang van mogen genieten. Zorgt Hummie wel voor.
OH nee toch niet weer Sonneveld een mooi nummer.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:34 schreef Bocaj het volgende:
o... Wim Sonneveld...
Was ik niet van plan hoor,ik ben alles behalve Joost fan..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Zet de viderecorder of de dvd-recorder morgen maar klaar, want daar zal je morgen in de live-uitzending nog lang van mogen genieten. Zorgt Hummie wel voor.
Als jij het allemaal zo erg vind, waarom kijk je dan in godesnaam? Doe iets nuttigs met je leven of zo...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Jezus, Joost verkracht dat mooie nummerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Dit is zo ontzettend jammer van een mooi nummer...
Hey spuit elf, bemoei je er effe niet mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo erg vind, waarom kijk je dan in godesnaam? Doe iets nuttigs met je leven of zo...
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey spuit elf, bemoei je er effe niet mee.
Code ROODquote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef Giggio het volgende:
OMG... Rob gaat toch niet zingen.... geluid af!!!!!
Alarmfase 6!!!
Dat mooie nummerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jezus, Joost verkracht die mooie nummer![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor Melke.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef melke het volgende:
Wat is iedereen hier aan het zeiken zeg! Kan nou niemand het goedbedoelde zien? Het is toch hartstikke leuk dat hij iets voor de anderen doet. Ze kunnen ook suf op de bank gaan zitten of gaan slapen. Dat is ook weer niet goed, dan hebben jullie ook weer wat te zeiken. Het is toch ook nooit goed. Altijd maar negatief
Okay, dat is dan weer wel zo......quote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind het toch knap dat hij het allemaal zo uit zijn mouw schudt...wat je ook van Joost mag denken..
Ja, je hebt gelijkt. Ik begrijp alleen niet dat mensen kijken als ze het toch niets vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor Melke.
Laten we maar niet meer reageren,heeft toch geen nut,en ieder zijn mening toch?
Doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef melke het volgende:
Wat is iedereen hier aan het zeiken zeg! Kan nou niemand het goedbedoelde zien? Het is toch hartstikke leuk dat hij iets voor de anderen doet. Ze kunnen ook suf op de bank gaan zitten of gaan slapen. Dat is ook weer niet goed, dan hebben jullie ook weer wat te zeiken. Het is toch ook nooit goed. Altijd maar negatief
Ik vind het wel spannendquote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
Joost uit sesamstraat vertelt een verhaal uit het grote verhalen boek![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, dat is dan weer wel zo......
Ik heb geen hekel aan Joost, maar ik zie ook waar BB mee bezig is....
sorry hoor maar ik zag en hoorde joost en dacht maar één dingquote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
gelukkig... hoe vals dan ook: het was Joost!!!
GO Joost GO!!!!
Met als verschil dat de Vliegende Panthers wél grappig zijn...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef odie22 het volgende:
Doet me denken aan de versie van de vliegende panthers over dikkie dik.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef odie22 het volgende:
Ik vind joost ook niet veel aan, maar dit doet hij toch wel heel erg goed hoor.
Dan geeft ie een stom antwoord als "niet mee bemoeien" of zo. Gewoon negeren dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkt. Ik begrijp alleen niet dat mensen kijken als ze het toch niets vinden
Dat niet , maar dat terzijdequote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met als verschil dat de Vliegende Panthers wél grappig zijn...![]()
Inderdaad zijn de veel leuker Dikkie Dickquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is er wel 1 die de lol in de groep wil houdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik zag en hoorde joost en dacht maar één ding![]()
please
Ja iddquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost mag van mij winnenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is er wel 1 die de lol in de groep wil houden![]()
Kijk dat niehiet!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar ik kan dit ook absoluut niet verdragen. Het is Joost voor en Joost na tegenwoordig.
Ik heb wel goede hoop dat Hummie aan het doorslaan is met Joost en dat het juist averechts gaat werken. Dit sprookje word je toch ook echt weer niet vrolijk van
ach wat hummie heeft met Joost heb jij met Lieskequote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar ik kan dit ook absoluut niet verdragen. Het is Joost voor en Joost na tegenwoordig.
Ik heb wel goede hoop dat Hummie aan het doorslaan is met Joost en dat het juist averechts gaat werken. Dit sprookje word je toch ook echt weer niet vrolijk van
Dat wordt vaker gezegd over zijn acties. Jammer alleen dat die acties van hem allemaal voorgekauwd worden door BB. In tegenstelling tot de rest die niet eens de kans krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef odie22 het volgende:
Ik vind joost ook niet veel aan, maar dit doet hij toch wel heel erg goed hoor.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat het nu wel lang genoeg heeft geduurt![]()
Daar is de groep ook op gecast.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd over zijn acties. Jammer alleen dat die acties van hem allemaal voorgekauwd worden door BB. In tegenstelling tot de rest die niet eens de kans krijgt.
Heeft BB Lieske ooit ergens bij betrokken? Of wie dan ook.
Nee de winnaar is schijnbaar allang bekende achter de schermen.
Klopt helemaal. Helaas maak ik het programma niet, want dan werd de positieve aandacht wel wat eerlijker verdeeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef MissX het volgende:
[..]
ach wat hummie heeft met Joost heb jij met Lieske
lieve schat... Een van de leuke dingen van BB is juist dat je als een azijnpisser over de bewoners kunt klagen...quote:
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan geeft ie een stom antwoord als "niet mee bemoeien" of zo. Gewoon negeren dus.![]()
jawel hoor. Ik heb het geluid nu natuurlijk uit, in de hoop dat straks nog iets anders gaat gebeuren wat wel leuk is. Dan kan het weer aan.quote:
Het is te hopen dat dit averechts gaat werken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
alle 4 de streams 24/7 op die blonde boerin?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Helaas maak ik het programma niet, want dan werd de positieve aandacht wel wat eerlijker verdeeld.
Heb maar een lekker muziekje opgezet een lekkere mix van Miguel Migsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jawel hoor. Ik heb het geluid nu natuurlijk uit, in de hoop dat straks nog iets anders gaat gebeuren wat wel leuk is. Dan kan het weer aan.
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.
Zeik je nu weer die bewoonster af die jij op 1 hebt?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
alle 4 de streams 24/7 op die blonde boerin?
Hé? Je kan dus wel normaal reageren...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.
Absoluut, maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde streamer niet onder de 10 jaar is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.
onze screenshotsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Er worden weer wat fotoboeken van screenshots uitgedeeld
nee, eerder boven de 40 geloof ik....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde streamer niet onder de 10 jaar is.
ohhhh....die is heeeeel erg...quote:
Is geschreven door de redactiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef melke het volgende:
Ik vind het leuk dat ze iets gedaan hebben! Vond hun eigen geschreven liedje ook leuk verzonnen!
Zekers daar heb je helemaal gelijk in.,De opvolger van Andries Knevel staat warm te draaien in het BB-huis.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé? Je kan dus wel normaal reageren...
Oké dan, hierboven heb ik mijn mening over het eerste deel gegeven, maar ik kan me niet voorstellen dat Joost zichzelf als presentator of quizmaster ziet. Eerder zie ik hem, als hij wat ouder en wijzer is, als politiek commentator of zoiets.
Slecht, op 2 posters na heeft iedereen iets te zeiken op de avond die ze vanavond hebben.quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef melke het volgende:
Ik vind het leuk dat ze iets gedaan hebben! Vond hun eigen geschreven liedje ook leuk verzonnen!
Das niet best idd....nu ja...dan maar een avondje geen streams aanquote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg slecht
we hebben al een zingende Joost en Rob gehad
Zal er in dat boek van Naat ook een foto van haar aktie zitten waardoor ze morgen exit gaat??quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ai, Nathalie heeft al een smoelenboek dus
Ach man, ga jij je toch trekken op Lieske ja.. Tjonge jonge jongequote:Op woensdag 23 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is geschreven door de redactie![]()
Ja dat vond ik ook, best wel aandoenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef melke het volgende:
O ja, en er zitten 2 posters op andere users te zeiken...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:01 schreef melke het volgende:
[..]
Slecht, op 2 posters na heeft iedereen iets te zeiken op de avond die ze vanavond hebben.
Edit Flugel: Op 1 user.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, en er zitten 2 posters op andere users te zeiken...![]()
Waarom doen ze dat niet in het goede topic dan...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:
mmm...hier wordt iemand beledigd, maar of dat nou Andries Knevel of Joost is?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:01 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Zekers daar heb je helemaal gelijk in.,De opvolger van Andries Knevel staat warm te draaien in het BB-huis.![]()
Tja, iemand moet die taak op zich nemen he! Maar nu is het genoeg geweest. Ik zeg niets meer over jullie berichtjes. Ieder zijn eigen mening he..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugeltje zeg er wat vanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat dus al deed....quote:
Pfffftttt... PSVquote:
Ach kom nou Melke, niet zo lichtgeraakt...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Tja, iemand moet die taak op zich nemen he! Maar nu is het genoeg geweest. Ik zeg niets meer over jullie berichtjes. Ieder zijn eigen mening he..
Misschien mogen ze vannacht seksen zonder camera'squote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef frizti het volgende:
Het "ergste" moet nog komen. Het liefdesnestje voor Klef en Bef met rozen op het bed enzo.
dat meen je toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef frizti het volgende:
Het "ergste" moet nog komen. Het liefdesnestje voor Klef en Bef met rozen op het bed enzo.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ach man, ga jij je toch trekken op Lieske ja.. Tjonge jonge jonge
mee eens...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef scanman01 het volgende:
edit
Ik denk inderdaad dat Nickelodeon meer in de buurt komt.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.
Hardleersquote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat dus al deed....![]()
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:05 schreef Day het volgende:
Hey, die foto heb ik ook! Grappig dat ze dit het mooist vindt!
[afbeelding]
Oei, deze post had ik ff gemist...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ach man, ga jij je toch trekken op Lieske ja.. Tjonge jonge jonge
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ziiten hele leuke caps tussen die de bewoners hebben in hun albums, denk zeker dat er een aantal door ons zijn gemaakt die ertussen zitten
Er zullen wel een paar hiervanaf zijn geplukt maar niet allemaal denk ik, want dan zou de kwaliteit minder zijn ivm de bitrate op de streams, jammer dat je niet kan zien of de foto's gemaakt zijn vanaf BB zelf of via het forum dan weten we het zekerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.
Ik vond het mooi... hoe hij Roel neerzette als een stoere kraker die nu de ramen lapt in een doorzonwoningquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd of Dido later op de avond niet zal gaan klagen over hoe Joost haar wegzette als kakker?
Hij had over iedereen wel wat en niet altijd hun gunstigste trekje.
Leuk vond ik dat hij zo duidelijk liet blijken dat de ouwe zemelaar Ingrid wilde kussen. Toen keek Rob ook een beetje zuur.
Ik wist dat ik het NOOIT had moeten zeggen ...:)quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeik je nu weer die bewoonster af die jij op 1 hebt?
Volgens mij staat er geen Talpa logo in de hoek van de foto's daar. Dus screencaps lijkt me sterk.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oei, deze post had ik ff gemist...
Melke, ondanks dat het er hier in het topic best wel eens scherp aan toegaat tolereer ik het niet als mensen op de persoon spelen..
Niet meer doen dus...
Die heb je binnen 30 seconden eraf hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij staat er geen Talpa logo in de hoek van de foto's daar. Dus screencaps lijkt me sterk.
wow....erg mooi!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Deze had in Lieskje haar fotoboek moeten zitten
[afbeelding]
Probeer de Versatel streams eens? Hier doet alles het tot nu toe nog goedquote:
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zullen wel een paar hiervanaf zijn geplukt maar niet allemaal denk ik, want dan zou de kwaliteit minder zijn ivm de bitrate op de streams, jammer dat je niet kan zien of de foto's gemaakt zijn vanaf BB zelf of via het forum dan weten we het zeker
Echt waar? En hoe reageerde ze daar op?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef pullup het volgende:
Nemo op de voorkant van het smoelenboek van Nathalie![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, geweldig en Nathalie als zuiper!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond het mooi... hoe hij Roel neerzette als een stoere kraker die nu de ramen lapt in een doorzonwoning
Sorry ik heb het geluid niet aanstaan. Ik zag het langskomen toen ze haar fotomap sloot.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Echt waar? En hoe reageerde ze daar op?
Ja, en die bofferts hebben geen last van een regie die steeds wegdraait....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust is
Idd, maar ze zullen denk ik af en toe best een cap jatten van hierquote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust is
Zat die ene er in? Die ene die jij zelf graag had willen maken, jeweetwel?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
een hele mooi van Scanmanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wow....erg mooi!
Alleen als ik die foto morgen in een tijdschrift had gezien, had ik Lieske er niet in herkend...
Nee hoor, daar zijn er nog wel meer van....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Ik ben dus de enige die het wèl leuk vond, wat Joost pres(en)teerde?
ik vond het wel leuk, alleen wat langdradig...en vooral knap dat ie het allemaal zo uit zijn duim zoog.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Het was knap, maar ik begrijp de reacties hier wel. BB moet een keer ophouden met de Joost-promotie. Het zou wel eens tegen 'm kunnen werken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Ik bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn er nog wel meer van....
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bij iedereen die geklaagd heeft over Joost, hoop ik![]()
Ik de jouwe wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef Day het volgende:
[..]
Het was knap, maar ik begrijp de reacties hier wel. BB moet een keer ophouden met de Joost-promotie. Het zou wel eens tegen 'm kunnen werken.
Mooi vond ik het niet, ik kan Joost' humor niet zo waarderen.
Deze bedoel je:quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat die ene er in? Die ene die jij zelf graag had willen maken, jeweetwel?
Nee hoor, zij hebben betere streamkwaliteit en meer/andere streamsquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, maar ze zullen denk ik af en toe best een cap jatten van hier
Oepsquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik de jouwe wel.![]()
(Maar Wicked weer niet, vrees ik.)
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
k_i_m - Dido
Springsteen27 - Dido
versabommie - Ingrid
teamlead - Ingrid
Whitef0x - Ingrid
SuperMOM - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
kissa - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
Buzzer - Roel
bankrupsy - Roel
b0ng - Roel
F4iTH - Roel
zeeuws jongetje - Joost
Tararaboemdijee - Joost
elskreeft - Joost
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
Poison-Ivy - Joost
VirtualPOM - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
Dylan Dog - Rob
Fredgroes - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
PH52 - Rob
demins - Rob
Rick - Rob
lovebear - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
Sloppy_Joe - Chantal
scanman01 - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Chantal
Martijn31 - Chantal
Maurisico - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
pctje - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Thirteen_Senses - Nathalie
miss_bleu - Nathalie
Burbo - Lieske
Jernau.Morat.Gurgeh - Tanja
Nee, hoor. Ik vondhet ook goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Gaat niet gebeuren denk ik, ze bladeren nog wat door en dan gaan de eerste weer naar bed en dat was de avondquote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef essie05 het volgende:
Als BB nu een beetje ballen heeft brengen ze nog ff wat meer drank in huis.Dan lekker Naat volgieten en hopen op een wederom domme aktie.Dan word er nog meer gebeld morgen....
Prachtig is die! Lieske is op d'r mooist al ze d'r haar opgestoken is.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[afbeelding]
Die heb ik nie gezien, maar wie weet. Wat ik begrepen heb staan er niet echt hele mooie foto's in die fotoboeken
Ze is er nog niet, maar ze leest dat vast nog wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps, is ze er al? Heeft ze het al gelezen. Ik had ZO gehoopt dat er al weer een aantal onzinpagina's overheen waren gegaan!
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps, is ze er al? Heeft ze het al gelezen. Ik had ZO gehoopt dat er al weer een aantal onzinpagina's overheen waren gegaan!
Zolang er maar niet meer gebeld wordt voor Nathalie.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef essie05 het volgende:
Als BB nu een beetje ballen heeft brengen ze nog ff wat meer drank in huis.Dan lekker Naat volgieten en hopen op een wederom domme aktie.Dan word er nog meer gebeld morgen....
Volgens mij geprint met een goedkope kijkshop HP Kleurenprinter.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[afbeelding]
Die heb ik nie gezien, maar wie weet. Wat ik begrepen heb staan er niet echt hele mooie foto's in die fotoboeken
Neem dat toch allemaal niet zo serieus,de bewoners zelf kunnen er hartelijk om lachenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd of Dido later op de avond niet zal gaan klagen over hoe Joost haar wegzette als kakker?
Hij had over iedereen wel wat en niet altijd hun gunstigste trekje.
Leuk vond ik dat hij zo duidelijk liet blijken dat de ouwe zemelaar Ingrid wilde kussen. Toen keek Rob ook een beetje zuur.
Ik neem aan dat er dan tegen Naat gestemd gaat worden toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang er maar niet meer gebeld wordt voor Nathalie.
Er zijn dan geen andere bewoners meerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vondhet ook goed.
Ben wel benieuwd wat de andere bewoners voor hem gaan doen als hij op de bank zit.
[Schijnheilig Nathalie mode] Hoooooooooooooiquote:
Dido kennende zal ze wel weer ff een vuurtje aanwakkeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef riri het volgende:
[..]
Neem dat toch allemaal niet zo serieus,de bewoners zelf kunnen er hartelijk om lachen![]()
![]()
Joost en Rob maar die probeerde iets te zingen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat ik heel wat heb gemist... in het huis![]()
Hebben behalve Chantal nog andere mensen gejankt?
Vreemd dat je dat vindt. Dat vind ik namelijk juist niet. Haar los staat wat mij betreft vele malen mooier.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Prachtig is die! Lieske is op d'r mooist al ze d'r haar opgestoken is.
Ik neem het niet serieus maar ik hoop dat Dido gaat lopen miepen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef riri het volgende:
[..]
Neem dat toch allemaal niet zo serieus,de bewoners zelf kunnen er hartelijk om lachen![]()
![]()
Die is heel mooi.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Geduld Bocaj geduld.Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer komt dat 'lovebed' ?
Ah, daar hebben we Roels piemeltje.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n dooddoener die fotoboeken
Maar de bewoners vinden het zelf het leukste kado.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n dooddoener die fotoboeken
Je moet bellen voor je favoriet. Dus als ze tegen Nathalie gaan bellen moeten ze 5 keer bellen voor de anderen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er dan tegen Naat gestemd gaat worden toch?
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
Geduld Bocaj geduld.Alles op zijn tijd.
Wie zegt dat het voor Roel en Dido is... Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef pctje het volgende:
Ik zag zostraks in de stream al even in een flits de romantische kamer voor roel en dido voorbij komen, met allemaal rozeblaadjes op bed enzo.
Zal wel een foutje van de regie zijn dat je dat al hebt gezien maar wie weetquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef pctje het volgende:
Ik zag zostraks in de stream al even in een flits de romantische kamer voor roel en dido voorbij komen, met allemaal rozeblaadjes op bed enzo.
Geen kwestie van vreemd, maar een kwestie van verschil in smaak. Iets wat bij ons niet zo uitzonderlijk is.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat vindt. Dat vind ik namelijk juist niet. Haar los staat wat mij betreft vele malen mooier.
Dat snap ik Scan,dat is wat ik bedoel.Ging alleen ff via een omweg.Het idee is leuk toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet bellen voor je favoriet. Dus als ze tegen Nathalie gaan bellen moeten ze 5 keer bellen voor de anderen.
Jaààà, ikke. maar ja...... ik ben ook een Chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat ik heel wat heb gemist... in het huis![]()
Hebben behalve Chantal nog andere mensen gejankt?
ja da's ook zo'n dooddoener, het kalf noemt iemand van 1.95 en 100 kilo een roels piemeltje...mocht roels willen ..duh!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Roels piemeltje.![]()
ik denk dat Dido alleen maar dubbel ligt van het lachen... en écht sexen doet ze toch niet in het bb-huis...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.
Klopt. Deze was ik ook kwijt, maar Muerte heeft deze terug gevonden. En Regenworm heeft gisteren ook nog wat caps terug gevonden die ik ooit gemaakt had. Even doorlinken van waar de foto orgineel staat is dan simpel hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is heel mooi.
Maar had ik nou verkeerd begrepen dat jij nooit caps bewaarde, Scan?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het voor Roel en Dido is... Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...![]()
Dat zeg ik meer drank dat huis inquote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.
Helaas waren er maar twee flessen witte wijn afgeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zeg ik meer drank dat huis in![]()
Wat zal Ingrid dáár blij verrast mee worden!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...![]()
Jij begonquote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja da's ook zo'n dooddoener, het kalf noemt iemand van 1.95 en 100 kilo een roels piemeltje...mocht roels willen ..duh!
Wat niet is kan nog komen toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas waren er maar twee flessen witte wijn afgeleverd
Denk het niet Ingrid moet niks van Rob hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Ingrid dáár blij verrast mee worden!![]()
terwijl je toch vanaf dag 1, 1 van mijn favo posters bent !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |