Lijkt me ook logisch. Als we Lieske geloven heeft ze met twee jongens sex gehad, dus dat is de optie met iedereen meteen in bed duiken precies het omgekeerde. Sommigen menen zelfs zeker te weten dat Lieske nog maagd is.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij is het gelukt om een Lieske te creëren en ik had juist ingevuld dat "ik" een tijd wilde wachten voor ik seks had (optie 3 dus).
haha, geweldig ditquote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef demins het volgende:
Dat doe ik trouwens nooit want onbedoeld krijg je dan de meest verrassende, bijna Schipperiaanse, taalvirtuositeit er bij cadeau!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat! Er is maar 1 Lieske en ze kan maar 1 ding: Lieske zijn! Maar dat kan ze dan ook heeeeel erg goed!
Ik zou ondertussen geen andere winnaar meer weten te noemen. Iedereen irriteert me wel in meerdere of mindere mate. Behalve Lieske, daar kan ik blijkbaar toch een boel van hebben. Ze lult wel eens dom, maar dan kan je het geluid uit zetten. Dat doe ik trouwens nooit want onbedoeld krijg je dan de meest verrassende, bijna Schipperiaanse, taalvirtuositeit er bij cadeau!![]()
had ik dat eerste niet goed gelezen maar als ik dit nu lees...dan moet je minstens smetvrees hebbenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet je dus juist niet invullen lijkt me. En wel hele mond schrobben en heel veel sporten en heel veel in het huishouden doen.
nog een reden om daarop te hopen dusquote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Roel zegt dat hij zou flippen als morgen Dido weg moet.
Moet jij eens raden wat ik nu hoop?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker.
je word alleen depri van t spel welke bewoner ben jij![]()
nah ik wil Roel best wel eens zien flippenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef scanman01 het volgende:
ja een Menno-fandag = een Rob-bashdag tochquote:Op woensdag 23 november 2005 16:32 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Erg leuk om te lezen dat er misschien een Menno fandag komt.Wat zal Rob op zijn neus kijken zeg als blijkt dat Menno buiten het huis populair is...we wachtan op de dekbedden![]()
![]()
word moeilijk kiezen dan...waar gaan we heen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:33 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja een Menno-fandag = een Rob-bashdag toch
Ik durf het geen tweede keer hardop te zeggen, lees de TTquote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker.
je word alleen depri van t spel welke bewoner ben jij![]()
Chantal roddelen?????quote:Op woensdag 23 november 2005 16:34 schreef farceman het volgende:
ZAt chantal nu ook iets te roddelen over dido?
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft gezegd dat hij wel met een goed gevoel naar huis gaat als hij morgen weg moet, omdat hij al een paar weken met de hoofdprijs in bed ligt.
Punten van oma's?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft Nathalie achter een piano gewenst
Als dat maar niet doorgaat, want anders gaat ze weer punten scoren
Ik ken je niet maar zo erg als Chantal..... dat kan toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zeg dat ik geen Chantal ben, ajb.
Jij kent me een beetje, toe help mij uit deze nachtmerrie![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft gezegd dat hij wel met een goed gevoel naar huis gaat als hij morgen weg moet, omdat hij al een paar weken met de hoofdprijs in bed ligt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar zo erg als Chantal..... dat kan toch niet![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef Sjet het volgende:
Ik sta er niet bij..... ik geloof niet dat ik dat erg vind![]()
Daarom zit je zo graag achter computers! Je hoopt er je spiegelbeeld in te kunnen vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben een nathalieheeeeeeeeeeeeeelp me!
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
damn wordt net bij de buren uitgescholden dat ik op een jongetje lijk (got/t.net)quote:Op woensdag 23 november 2005 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zit je zo graag achter computers! Je hoopt er je spiegelbeeld in te kunnen vinden
Ja kom op zeg..ik mag wel een Dido zijn,maar om nu een Nathalie te redden gaat me ff te ver...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |