Ha, een nieuw spel. Ik hoor later wel hoe het gespeeld moet worden, maar kan ik mijn dido uit het sevival-topic hier mee naar toe nemen?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
Wie is wie tot nu toe
Eindelijk woensdag!!! Is ze al naar de kapper geweest (terugweg langs de fotograaf)?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef ChantalC het volgende:
Roel - 19quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Morgen om 18 uur zit ik op de stoel van de kapper...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef demins het volgende:
Eindelijk woensdag!!! Is ze al naar de kapper geweest (terugweg langs de fotograaf)?![]()
![]()
![]()
Ik ben een Roel!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
......
Haha hoe dat zo Anitra?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef Anitra het volgende:
Springsteen27 je maakt mijn hele dag weer goed
Er is maar 1 Lieske!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:03 schreef Sasami het volgende:
Goh nog steeds maar 1 Lieske.....
Ja, en die zit in dat huis natuurlijkquote:
Haha nee klopt. Ik stond waarschijnlijk even versteld dan jijquote:Op woensdag 23 november 2005 16:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdatik in jou niet echt een Dido zie![]()
Oudbewoners doen niet mee in het spelquote:Op woensdag 23 november 2005 16:05 schreef b0ng het volgende:
nog geneens een ralph of rikkert?
of lieske is dermate onvolwassen dat op een bb forum waar gemiddeld 30ers zitten er niemand is die zich met haar kan vereenzelvigen!quote:
En 1 Lieske is meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg...quote:
veruit de mooiste vrouw in het huis....karakter is vertieft bij vlagen maar dat maken die heupen weer goedquote:
Of niemand sport dagelijks en schrobt haar tanden urenlangquote:Op woensdag 23 november 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
of lieske is dermate onvolwassen dat op een bb forum waar gemiddeld 30ers zitten er niemand is die zich met haar kan vereenzelvigen!
Dat zal het zijn idd!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
of lieske is dermate onvolwassen dat op een bb forum waar gemiddeld 30ers zitten er niemand is die zich met haar kan vereenzelvigen!
als ik me hier een post herinner moet je minstens invullen dat je met jan en alleman het nest induikt om Lieske te wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of niemand sport dagelijks en schrobt haar tanden urenlang
Ik ben een Chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Haha nee klopt. Ik stond waarschijnlijk even versteld dan jij
Wat was jij?
Mij is het gelukt om een Lieske te creëren en ik had juist ingevuld dat "ik" een tijd wilde wachten voor ik seks had (optie 3 dus).quote:Op woensdag 23 november 2005 16:13 schreef versabommie het volgende:
als ik me hier een post herinner moet je minstens invullen dat je met jan en alleman het nest induikt om Lieske te worden![]()
Zo is dat! Er is maar 1 Lieske en ze kan maar 1 ding: Lieske zijn! Maar dat kan ze dan ook heeeeel erg goed!quote:
Niet te veel eraf halen, hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Morgen om 18 uur zit ik op de stoel van de kapper...![]()
![]()
![]()
Dat moet je dus juist niet invullen lijkt me. En wel hele mond schrobben en heel veel sporten en heel veel in het huishouden doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik me hier een post herinner moet je minstens invullen dat je met jan en alleman het nest induikt om Lieske te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |