Kunnen we niet ruilen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah... oke... tnx.
Het kan altijd erger dan Rob.
You've enlighten my day!
als de kapper portugees spreekt zou ik zeker wegwezen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
fuck... heb een afspraak voor vrijdag staan. Laat ik die maar verzetten naar volgende week...
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
ik durf het niet te herhalen, maar ben blij dat er meer mensen mislukt zijn
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.![]()
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
[robmodus aan] Dan sla ik je op je bek! [robmodus uit]quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
GMTAquote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
Ja?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...![]()
Precies, dat wat jij net deed wou ik ook net doen.quote:
oddie22 is een Naat.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat we geen Natte Lie krijgen.
En weer terug naar BB5quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Niemand poetst zijn of haar tanden 30 min. per keer?
Het wachten is op scanman01 voor een Lieske.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Niemand poetst zijn of haar tanden 30 min. per keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |