Kunnen we niet ruilen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah... oke... tnx.
Het kan altijd erger dan Rob.
You've enlighten my day!
als de kapper portugees spreekt zou ik zeker wegwezen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
fuck... heb een afspraak voor vrijdag staan. Laat ik die maar verzetten naar volgende week...
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
ik durf het niet te herhalen, maar ben blij dat er meer mensen mislukt zijn
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.![]()
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
[robmodus aan] Dan sla ik je op je bek! [robmodus uit]quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
GMTAquote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
Ja?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...![]()
Precies, dat wat jij net deed wou ik ook net doen.quote:
oddie22 is een Naat.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat we geen Natte Lie krijgen.
En weer terug naar BB5quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Niemand poetst zijn of haar tanden 30 min. per keer?
Het wachten is op scanman01 voor een Lieske.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
30 minuten maar?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Die is nu een fles wodka achterover aan het slaanquote:
Dido heeft ook geen kont.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef essie05 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Chips...ik ben ook een Dido type.Ik geloof er geen kont van.
En bedanktquote:
Ja... Maar niet voor jou want jij hebt nog steeds geen foto in het smoelentopic van jezelf gezet...quote:
Dat kwam omdat die kousen je bovenbenen omhoog duwde waardoor je dijen en heupen je kont werdenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bedankt
Ik had best een mooie kont in die rode lingerie met jarretel
Schijnbaar post ik hier voor spek en bonen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Mlose - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
Radobe - Chantal
Snaptnix - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Nathalie
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Huh wat???
Ik dacht dat het een sjantwal was
Ja, de vraag is even over wie dit gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef odie22 het volgende:
Ik ben go... ver de go...ver, piep piep die vieze gore , mens wat ik elke avond vervloek voor de tv !!!!! ,achterbakse k*t h**r.......................nog bedankt diegene die die link hier postte![]()
![]()
![]()
Zei iemand iets?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnbaar post ik hier voor spek en bonen.![]()
nee, die bonenopdracht hebben we al gehad. En je moet hier geen kat op het spek binden!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Isabeau , wat vul je hier nu in !!!!!!!! was het maar waar, alles 100 keer beter als , je weet wel wiequote:Op woensdag 23 november 2005 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
Arcee - Roel
mallemeid - Roel
Mlose - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
Radobe - Chantal
Snaptnix - Chantal
oddie22 - Nathalie
Hoorde je wat?quote:
Ik heb het als "het ergste" geïnterpreteerdquote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef Arcee het volgende:
Ja, de vraag is even over wie dit gaat.
't Blijft een babyreet.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Isabeau het volgende:
En bedankt
Ik had best een mooie kont in die rode lingerie met jarretel
Ik heb hier gisteren geleerd dat je dan nu vooral flink moet doorzeiken dan kom je er wel tussen..quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja, wat voor 1?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef essie05 het volgende:
ik heb n.l wel een kont(en wat voor 1..
Wel een kont? HIERO NOG EEN CHANTAL !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je wel ik ben geen Dido,ik heb n.l wel een kont(en wat voor 1..
Pak van mijn hart
Moet 't per se daar?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Ja... Maar niet voor jou want jij hebt nog steeds geen foto in het smoelentopic van jezelf gezet...![]()
quote:
quote:
Oh dan was ik dus toch niet helemaal duidelijk geweest in mijn kwaadheid, het was dus wat kleintje net zei.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het als "het ergste" geïnterpreteerd
en dat is nog het ergste kleintje , ik ben geen zij !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Kleintje het volgende:
Zie je, ze is een Chantal.
Ik bedoel.. ze typt k*th**r.
En ja... ik denk dat Natte Lie nog wel op een gewone manier mensen op zich heen kan krijgen.
Ik denk dat Chantal haar lichaam moet verkopen tussen de crackhoeren. Dan lijkt haar lichaam nog wat, zo komt zij aan haar seks.
Vandaar dat ik er vanuit ging dat het Chantal was en geen Natte Lie
Brede reten zijn okee.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef essie05 het volgende:
Zo 1 waar de mannen wel pap van lusten..de echte man dan he..
Tja wat zal dan beter zijn?De buitenkant van Chan of de binnenkant van Dido?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wel een kont? HIERO NOG EEN CHANTAL !!!
Mocht je te ver gaan (dat doe je nu niet) krijg je vanzelf MUTE of niemand luistert meer naar je.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren geleerd dat je dan nu vooral flink moet doorzeiken dan kom je er wel tussen..
Jaaaa lief is ie he ??? maar geeft niet hoor , kon je niet wetenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... ik zie een wijven hond dus ik ging er gelijk vanuit dat je een zij bent.
SORRY!
HET SPIJT ME
Geen van beidenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef essie05 het volgende:
[..]
Tja wat zal dan beter zijn?De buitenkant van Chan of de binnenkant van Dido?
De tweede, ik kan die naam niet uit mijn toetsenbord krijgen, ik vind die vent zóó verschrikkelik en eng en zelfingenomen en achterbaks en.....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
Mamapan, verklaar u nader. Roel of Rob?
Jaja hou maar opquote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Maar zijn we het erover eens dat een Natte Lie het ergste is wat je kan zijn?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef mamapan het volgende:
Ik ben een Chantal, en weet je ... ik vind het helemaal niet erg.
![]()
Het was pas echt erg als ik een R@#![]()
geweest was
Ik had in je profiel kunnen kijken. Dan had ik geweten dat bij die naam meestal het geslacht MAN hoort.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jaaaa lief is ie he ??? maar geeft niet hoor , kon je niet weten![]()
Ik weet wanneer ik tever kan gaan.Kan Dido nog wat van leren.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht je te ver gaan (dat doe je nu niet) krijg je vanzelf MUTE of niemand luistert meer naar je.
Neeeee ,dat vieze mens natuurlijk , wat ik ben volgens die test.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
hahahhaaha..... dat je dat durft te zeggen. Je hebt duidelijk al meer lef dan Natte Lie!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef charlysilva het volgende:
Ik ben type.............Natte Lie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Yeah... KLEINTJE HEEFT ALTIJD GELIJK!
Zie je, het is weer duidelijk dat mijn regels nog steeds gelden!
Nou, dat was van korte duur.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... ik zie een wijven hond dus ik ging er gelijk vanuit dat je een zij bent.
SORRY!
HET SPIJT ME
*broodjes smeert*quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, als je om die van mij heen wil lopen dan moet je zeker een lunchpakket meenemen
Tuurlijk,had ook Roel kunnen zeggen maar speel niet valsquote:Op woensdag 23 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahhaaha..... dat je dat durft te zeggen. Je hebt duidelijk al meer lef dan Natte Lie!
quote]Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef charlysilva het volgende:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Op dit moment welquote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
quote:
Precies, een kat is duidelijker.quote:Kom nou, dit is misleiding met zo'n hond...
Ben nu al fan van je...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tuurlijk,had ook Roel kunnen zeggen maar speel niet vals![]()
Ik leef al jaren in de veronderstelling dat jij er echt zo uitziet....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Precies, een kat is duidelijker.
Ik zie Arcee ook al typen terwijl hij om de 2 seconden een wolkje sneeuw op zijn wit/grijze haar krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik leef al jaren in de veronderstelling dat jij er echt zo uitziet....
Dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik leef al jaren in de veronderstelling dat jij er echt zo uitziet....
Ik type dagelijks in mijn leren corsetjequote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef mallemeid het volgende:
Zo heb ik steeds het idee dat jij altijd zo staat als je usericoon Isabeau![]()
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik type dagelijks in mijn leren corsetje![]()
Nee! Naattelie is erger! Echtquote:Op woensdag 23 november 2005 13:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
Neeeee ,dat vieze mens natuurlijk , wat ik ben volgens die test.
Ik kan mensen gewoon kwijtraken als ze van icoontje wisselenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Leuk is dat he, dat je toch best wel kijkt naar usericons...
Ik vind het ook heel irritant als iemand steeds wisselt van icoontje...
Ja, dan vind je ze niet meer terug.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Leuk is dat he, dat je toch best wel kijkt naar usericons...
Ik vind het ook heel irritant als iemand steeds wisselt van icoontje...
okay, het is nu een witte badjas, ook best schandaligquote:
Hoe durf je? bah bah bahquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Isabeau het volgende:
okay, het is nu een witte badjas, ook best schandalig
Gelukkig welquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Arcee het volgende:
Ja, dan vind je ze niet meer terug.
* Arcee is haske trouw aan z'n icoontje.
Idem... Ik hou hem zo...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef Kleintje het volgende:
En ja, ik ben ook redelijk trouw aan mijn icoontje. Heb hem laatst iets aangepast en ik heb ook besloten niets te doen aan sinterklaas of kerst met mijn icoon.
Dat non-icoontje weet ik nog wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig welEn ik ook
(alhoewel rond kerst had ik de afgelopen jaren een rood corsetje met wit bont en ik heb een tijdje een non als icoontje gehad)
da's toch lief zoals hij bezig isquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
Joost weer bezig met zijn Brenda trek uurtje![]()
![]()
Haar zelfkennis is gespiegeld t.o.v. de werkelijkheid. Hoe toepasselijkquote:Op woensdag 23 november 2005 13:51 schreef mallemeid het volgende:heeft ze dan echt geen zelfkennis? Wat een maf mens is dat zeg.
NEE, hoor ze werken primaquote:Op woensdag 23 november 2005 13:52 schreef Giggio het volgende:
liggen de streams plat???
quote:
Geen ideequote:
HERMAN BERKIEN!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, als je om die van mij heen wil lopen dan moet je zeker een lunchpakket meenemen
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Haar zelfkennis is gespiegeld t.o.v. de werkelijkheid. Hoe toepasselijk.
OK.. Ik ga nu een dagje stoppen met afgeven op Nathalie.
Hey Bommie, doe je serieus niet meer mee met het servivalspel of is het een geintje?quote:
Ik sta er toch tussen?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Bommie, doe je serieus niet meer mee met het servivalspel of is het een geintje?
Idd, en het zal ook steeds saaier wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds saaier, hè?
Heb al 1,5 dag nauwelijks gekeken en heb niet het gevoel dat ik echt iets gemist hebt.
Ben ik nou echt de enigequote:Op woensdag 23 november 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
Des te ergerquote:Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enigeHeb het echt naar waarheid ingevuld ...:(
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Isabeau het volgende:
versabommie, je bent in ieder geval wel heel erg uniek
(anders dan al die Roelen...)
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Mlose het volgende:
Waar blijft de Lieske onder ons???
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Isabeau het volgende:
versabommie, je bent in ieder geval wel heel erg uniek
(anders dan al die Roelen...)
Doe hem anders nog een keer en vul bij de vraag hoe lang je over je uiterlijk doet iets anders in.quote:
denk dat de gemiddelde leeftijd te hoog ligt om op haar te lijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af![]()
Lieske is dus wel super uniek!
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde leeftijd te hoog ligt om op haar te lijken.
Ja, dat moet toch helpen, die vraag goed beantwoordenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
niemand schrobt zijn tanden lang genoeg om een Lieske te kunnen zijn...
Ja ben benieuwd wie híj is uit de testquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef Falco het volgende:
Ik ben een Joost uiteraard!
damnquote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, teamlead, je kan blijkbaar geen Tanja, Rikkert, Menno, Ralph of Linda worden
Ik denk dat ik anders een Linda was geweest.
Doe de test en je weet hetquote:Op woensdag 23 november 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
damnanders was ik een Menno geweest.... nu weet ik het niet eigenlijk..
Als je even leuk bent als Linda uit het huis, danquote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, teamlead, je kan blijkbaar geen Tanja, Rikkert, Menno, Ralph of Linda worden
Ik denk dat ik anders een Linda was geweest.
geen Lieske te vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
Radobe - Chantal
Snaptnix - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Chantal (toch geen Nathalie)
jessie - Chantal
Day - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Ik was een Tanja geweest!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
damnanders was ik een Menno geweest.... nu weet ik het niet eigenlijk..
Psst...moet ik je nog een handje helpen met je avatar? Of ben je nog ziek?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was een Tanja geweest!
Denk dat de afvallers er niet tussen zitten.
Moet je dan niet alleen bij de poetsvraag "ik poets niet, ik schrob' kiezen?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is me gelukt een Lieske te maken!!!!!!
Ken ik Lieske toch beter dan ik dacht![]()
![]()
Aangezien de meeste mensen hier eerst kijken naar de avatar laat ik het nog maar even zo. Ik verander het wel na BB5. Moet er niet aan denken dat anderen mij negeren, omdat ze mijn avatar niet herkennenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...moet ik je nog een handje helpen met je avatar? Of ben je nog ziek?
Nee, ik heb alles "op z'n Lieskes" proberen in te vullenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef BB-King het volgende:
Moet je dan niet alleen bij de poetsvraag "ik poets niet, ik schrob' kiezen?![]()
Wat zijn de magische antwoorden? Toen ik het probeerde eindigde ik bij Nathalie..quote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is me gelukt een Lieske te maken!!!!!!
Ken ik Lieske toch beter dan ik dacht![]()
![]()
Ik zou je nooit negeren hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen hier eerst kijken naar de avatar laat ik het nog maar even zo. Ik verander het wel na BB5. Moet er niet aan denken dat anderen mij negeren, omdat ze mijn avatar niet herkennen!
quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Wat zijn de magische antwoorden? Toen ik het probeerde eindigde ik bij Nathalie..![]()
Roel slaapt, voor de veranderingquote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
Het is weer gezellig in huis
Lieske, Ingrid, Chantal liggen te slapen.
nath, Joost, Rob en Dido zijn aan kaarten.
En roel![]()
slapen / bubbel
Hopelijk is er vanavond meer te beleven als BB iets leuks in petto heeft ivm de laatste avond van een van de genomineerdenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
Het is weer gezellig in huis
Lieske, Ingrid, Chantal liggen te slapen.
nath, Joost, Rob en Dido zijn aan kaarten.
En roel![]()
slapen / bubbel
Die vraag over sex,gelijk eerste nacht de koffer in,dan kom je wel bij Lieske uitquote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Wat zijn de magische antwoorden? Toen ik het probeerde eindigde ik bij Nathalie..![]()
ja dusquote:
en de tanden-poets vraag natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die vraag over sex,gelijk eerste nacht de koffer in,dan kom je wel bij Lieske uit![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja dus![]()
Ben nog steeds aan het proberen deze klap te boven te komen, gaat niet meer lukken vrees ik![]()
Die test klopte vast niet hoor.. Jij bent echt geen chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja dus![]()
Ben nog steeds aan het proberen deze klap te boven te komen, gaat niet meer lukken vrees ik![]()
Jij moet helemaal niet lachen. Domme badmuts met splaagblekquote:
En dat betekend?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet lachen. Domme badmuts met splaagblek![]()
Vraag dat maar aan Bommie, die spreekt Ingridsquote:
Lijkt me dan toch juist niet? Ik bedoekl, ze heeft 2 vriendjes gehad tot nu toequote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die vraag over sex,gelijk eerste nacht de koffer in,dan kom je wel bij Lieske uit![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet lachen. Domme badmuts met splaagblek![]()
Dat zijn ook geen vriendjes geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch juist niet? Ik bedoekl, ze heeft 2 vriendjes gehad tot nu toe
Nee hoor, ik had ingevuld dat ze juist lang wilde wachten en ik kom ook op Lieske uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch juist niet? Ik bedoekl, ze heeft 2 vriendjes gehad tot nu toe
jij bent ook een Ingridquote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis niet leuk om iemand te pesten die op Ingrid uitkomt hoor...
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij bent ook een Ingrid![]()
Ook last van ernstig splaakgblek en een iq van een badmuts dus![]()
zal jullie niet meer pesten vanaf nu![]()
Mmhz of ik het nu erg vind weet ik niet maar je bent me vergetenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
teamlead - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
bankrupsy - Roel
zeeuws jongetje - Joost
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
just me - Nathalie
Whitef0x - Ingrid
teamlead - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
bankrupsy - Roel
zeeuws jongetje - Joost
Mlose - Joost
BVO - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Weet je 't zekerquote:Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Mmhz of ik het nu erg vind weet ik niet maar je bent me vergeten![]()
Had eerder Rob verwachtquote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben type Chantal
Klopt misschien wel, hoewel dat achterbakse me totaal vreemd is.
....we hebben een Lieskequote:
Ben jij ook zo'n super onzekere, uit-de-hoogte, zekerige vrouw dan? Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan best leven met Dido, alleen heeft ze geen smaak qua mannen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan best leven met Dido, alleen heeft ze geen smaak qua mannen.
Lieske moet blijven hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die nu nog wakker zijn in het huis blijven. Als we overblijven met Joost, Nathalie, Dido en Rob dan gebeurt er tenminste nog 'iets'. De rest ligt te slapen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die nu nog wakker zijn in het huis blijven. Als we overblijven met Joost, Nathalie, Dido en Rob dan gebeurt er tenminste nog 'iets'. De rest ligt te slapen.
mja... maar dan krijgen we dus de resterende weken trictrac- en pokertoernooienquote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Precies! Eruit met minstens 2 van de 4. Alle vier mag ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja... maar dan krijgen we dus de resterende weken trictrac- en pokertoernooien
Rob is de enige van het rijtje die ik nooit overdag op bed heb zien liggen de rest wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Alleen maar omdat ik een beetje een kak accent heb?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
k_i_m - Dido
versabommie - Ingrid
teamlead - Ingrid
Whitef0x - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
bankrupsy - Roel
zeeuws jongetje - Joost
elskreeft - Joost
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
scanman01 - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
pctje - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Thirteen_Senses - Nathalie
Burbo - Lieske
En Naat moet eruit.quote:
Oe.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef k_i_m het volgende:
Alleen maar omdat ik een beetje een kak accent heb?.
Onzeker wel, maar dat merk je aan mij denk ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Ben jij ook zo'n super onzekere, uit-de-hoogte, zekerige vrouw dan? Dat hoop ik toch niet
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Uit deze test blikt ook weer dat Lieske behoorlijk uniek is. Alleen al daarom moet ze blijven
Ik kom uit het Gooi. Ik mag datquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Uit deze test blikt ook weer dat Lieske behoorlijk uniek is. Alleen al daarom moet ze blijven
Ik ben een Roel, kon ergerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: [BB SC 803] de rust is wedergekeerd
Lieske is gewoon een unieke persoonlijkheidquote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit deze test blijkt dat men het minste met Lieske heeft
"Ja, nou ja, God, weet je, ik weet niet, nou ja, God, gewoon, zeg maar, ik weet niet, weet je, God, nou ja." aan elke vraag toevoegen vonden ze blijkbaar een dead give away.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag allemaal!![]()
Net de test gedaan:echt vreselijk: ben een Chantal![]()
Ik ga dus gelijk een stevig stuk touw opzoeken....
*zoekt smilie met galg*
Van mij mag je. Ik vind het prachtig.quote:
mijn god....wat een confronterende test.....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: [BB SC 803] de rust is wedergekeerd
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal roddeltantes/ooms in de SC topics? Ik zie allemaal Chantallen
Ging die maar overdag in bed liggen....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is de enige van het rijtje die ik nooit overdag op bed heb zien liggen de rest wel.
Op zijn bed thuisquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ging die maar overdag in bed liggen....
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mijn god....wat een confronterende test.....![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Arcee het volgende:
"Ja, nou ja, God, weet je, ik weet niet, nou ja, God, gewoon, zeg maar, ik weet niet, weet je, God, nou ja." aan elke vraag toevoegen vonden ze blijkbaar een dead give away.
Heb je echt het geluid aan staan danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef riri het volgende:
Wel lachen dit pokerspel met Rob en Dido![]()
"Oh, wat erreg!!."quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Martijn31 het volgende:
OMG dit is te erg, ik ben gewoon type Chantal.....
Durf nu eigenlijk niets meer te zeggen
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb geen zin in zo'n test hoor.
Nou ben ik zeker een Tanja?
hehe nah dan had ik wel "erreg" getiktquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Oh, wat erreg!!."
Ook qua taalgebruik lijken jullie blijkbaar op elkaar.
Alle Chantallen??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef essie05 het volgende:
Chantal DBK
Zal lekker druk worden daar dan, en erg stil hierquote:
vinink best meevllen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Nathalie eigenlijk voor vod aan...
Mail deze scan even naar Mevrouw Rochebrune de Grmbllbbmmblllll... Ruud de Wild heeft vast het mailadres voor je!quote:
Ongesteld hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Dido heeft pukkels gekregen in het BBhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |