Haar zelfkennis is gespiegeld t.o.v. de werkelijkheid. Hoe toepasselijkquote:Op woensdag 23 november 2005 13:51 schreef mallemeid het volgende:heeft ze dan echt geen zelfkennis? Wat een maf mens is dat zeg.
NEE, hoor ze werken primaquote:Op woensdag 23 november 2005 13:52 schreef Giggio het volgende:
liggen de streams plat???
quote:
Geen ideequote:
HERMAN BERKIEN!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, als je om die van mij heen wil lopen dan moet je zeker een lunchpakket meenemen
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Haar zelfkennis is gespiegeld t.o.v. de werkelijkheid. Hoe toepasselijk.
OK.. Ik ga nu een dagje stoppen met afgeven op Nathalie.
Hey Bommie, doe je serieus niet meer mee met het servivalspel of is het een geintje?quote:
Ik sta er toch tussen?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Bommie, doe je serieus niet meer mee met het servivalspel of is het een geintje?
Idd, en het zal ook steeds saaier wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds saaier, hè?
Heb al 1,5 dag nauwelijks gekeken en heb niet het gevoel dat ik echt iets gemist hebt.
Ben ik nou echt de enigequote:Op woensdag 23 november 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
| Forum Opties | |
|---|---|