Ah... oke... tnx.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef odie22 het volgende:
Ik ben go... ver de go...ver, piep piep die vieze gore , mens wat ik elke avond vervloek voor de tv !!!!! ,achterbakse k*t h**r.......................nog bedankt diegene die die link hier postteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
piep piep , waren scheldwoorden, gecensureerdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
piep piep = Lieske?
k*th**r = Chantal?
Ah... wedden dat jij nu de hele dag met jezelf speeltquote:Op woensdag 23 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben het type ingrid!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, een Rob was erger geweest.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat ding zegt dat ik type Chantal ben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig... smaken verschillen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef stil het volgende:
[..]
Ach, een Rob was erger geweest.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een Nathalie!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef stil het volgende:
[..]
Ach, een Rob was erger geweest.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid is toch een psycho? beetje vreemd dat ik zo uit de test kom zegquote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah... wedden dat jij nu de hele dag met jezelf speelt
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo...
Nou?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
IK heb mijn Roel gekozenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het aanstellen is een feit, als ze weer met Dido in de schoonmaakploeg had gezeten had ze veel meer gedaanquote:Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
helemaal gelijk!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch vergist ze zich wel eens, door bijv. het opstapje naar de douch met het gekneusde been eerst te doen. volgens mij stelt ze zich erbarmelijk aan!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook het enige waar ik dan nog blij mee ben..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gelukkig... smaken verschillen.
Ik had het ernstiger gevonden als ik een chantal was.
Het ergste was een Natte Lie geweest
fuck... heb een afspraak voor vrijdag staan. Laat ik die maar verzetten naar volgende week...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:53 schreef Pinball het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou deze week wegblijven bij de kapper.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
inderdaad oplossing [url= ] linkje [/url]quote:Op woensdag 23 november 2005 12:35 schreef doka het volgende:
[..]
Goh, anders verneuk je de layout eens lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop