Oe.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef k_i_m het volgende:
Alleen maar omdat ik een beetje een kak accent heb?.
Onzeker wel, maar dat merk je aan mij denk ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Ben jij ook zo'n super onzekere, uit-de-hoogte, zekerige vrouw dan? Dat hoop ik toch niet
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Uit deze test blikt ook weer dat Lieske behoorlijk uniek is. Alleen al daarom moet ze blijven
Ik kom uit het Gooi. Ik mag datquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Uit deze test blikt ook weer dat Lieske behoorlijk uniek is. Alleen al daarom moet ze blijven
Ik ben een Roel, kon ergerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: [BB SC 803] de rust is wedergekeerd
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
Lieske is gewoon een unieke persoonlijkheidquote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit deze test blijkt dat men het minste met Lieske heeft
"Ja, nou ja, God, weet je, ik weet niet, nou ja, God, gewoon, zeg maar, ik weet niet, weet je, God, nou ja." aan elke vraag toevoegen vonden ze blijkbaar een dead give away.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag allemaal!![]()
Net de test gedaan:echt vreselijk: ben een Chantal![]()
Ik ga dus gelijk een stevig stuk touw opzoeken....
*zoekt smilie met galg*
Van mij mag je. Ik vind het prachtig.quote:
mijn god....wat een confronterende test.....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: [BB SC 803] de rust is wedergekeerd
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal roddeltantes/ooms in de SC topics? Ik zie allemaal Chantallen
Ging die maar overdag in bed liggen....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is de enige van het rijtje die ik nooit overdag op bed heb zien liggen de rest wel.
Op zijn bed thuisquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ging die maar overdag in bed liggen....
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mijn god....wat een confronterende test.....![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Arcee het volgende:
"Ja, nou ja, God, weet je, ik weet niet, nou ja, God, gewoon, zeg maar, ik weet niet, weet je, God, nou ja." aan elke vraag toevoegen vonden ze blijkbaar een dead give away.
Heb je echt het geluid aan staan danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef riri het volgende:
Wel lachen dit pokerspel met Rob en Dido![]()
"Oh, wat erreg!!."quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Martijn31 het volgende:
OMG dit is te erg, ik ben gewoon type Chantal.....
Durf nu eigenlijk niets meer te zeggen
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb geen zin in zo'n test hoor.
Nou ben ik zeker een Tanja?
hehe nah dan had ik wel "erreg" getiktquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Oh, wat erreg!!."
Ook qua taalgebruik lijken jullie blijkbaar op elkaar.
Alle Chantallen??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef essie05 het volgende:
Chantal DBK
Zal lekker druk worden daar dan, en erg stil hierquote:
vinink best meevllen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Nathalie eigenlijk voor vod aan...
Mail deze scan even naar Mevrouw Rochebrune de Grmbllbbmmblllll... Ruud de Wild heeft vast het mailadres voor je!quote:
Ongesteld hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Dido heeft pukkels gekregen in het BBhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |