Van mij ook! Ze doen zich allemaal zo braaf voor, maar ze zijn net zo bezig met het spel als de anderen. Hou niet van schijnheiligheid. Daarbij word ik ook nogal moe van dat gezeur van Dido over dat nominatie gedoe.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Om diezelfde reden zie ik Ingrid ook niet gaan. Van mij mag de heilige drie-eenheid wel uit elkaar gerukt worden![]()
Melke ik weet echt niks meer te verzinnen....quote:Op woensdag 23 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Kan iemand me misschien nog helpen met m'n inlogprobleem (word niet onthouden). Is namelijk nog steeds niet opgelost..
Heb je die nog steeds dan? Volgens mij had scanman dat een tijdje terug ook en dat lag aan de verkeerde datum......quote:Op woensdag 23 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Kan iemand me misschien nog helpen met m'n inlogprobleem (word niet onthouden). Is namelijk nog steeds niet opgelost..
Ik ook niet meer.. Ik word er gek van! In dat bugtopic reageert compleet niemand. Schiet niet echt op dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
[..]
Melke ik weet echt niks meer te verzinnen....
Dat is toch al min of meer de afspraak onderling?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
Werkt ook beter.
Kan iemand dat "officieel" herinvoeren?
Je hebt een vast IP-adres toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Datum van Windows? Ja wacht eens!!!! Ik zie het nu, hij staat op 23 december. Even testen!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds dan? Volgens mij had scanman dat een tijdje terug ook en dat lag aan de verkeerde datum......
als dat het is ga ik gillen... dat is als eerste geroepen omdat anderen het ook al hadden gehadquote:Op woensdag 23 november 2005 01:59 schreef melke het volgende:
Datum van Windows? Ja wacht eens!!!! Ik zie het nu, hij staat op 23 december. Even testen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was de datum!! Nu doet hij het weer!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds dan? Volgens mij had scanman dat een tijdje terug ook en dat lag aan de verkeerde datum......
Hopelijk is dat het dan, dat is zo verholpenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:59 schreef melke het volgende:
[..]
Datum van Windows? Ja wacht eens!!!! Ik zie het nu, hij staat op 23 december. Even testen!
Dat heeft me nog geen mens gezegd anders hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 02:01 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat het is ga ik gillen... dat is als eerste geroepen omdat anderen het ook al hadden gehad
-edit- probleem opgelost was dus wel: [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten! Weet ik veel dat een datum relevant is hier? Ben geen computerdeskundige. Ben maar een leekje..quote:Op woensdag 23 november 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
melke schaam je
Geen dank hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 02:01 schreef melke het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was de datum!! Nu doet hij het weer!
DANKJEWEL!!!![]()
Heb het net kunnen oplossen. Toch bedankt voor de hulp. Allemaal!quote:Op woensdag 23 november 2005 02:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb je onlangs een andere computer gebruikt om op FOK! te posten?
Staat je kerstboom al?quote:Op woensdag 23 november 2005 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Heb het net kunnen oplossen. Toch bedankt voor de hulp. Allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |