abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32497609
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:

[..]

Niemand tenzij ze met elkaar naar bed gaan, dus Roel en Nathalie als dubbele exit ter compromis dan.
Roel mag van mij op zich wel blijven, maar hij heeft al 10000 euro.
En Dido vind ik , dus die hoeft er van mij zeker niet uit.
In geval van een dubbele exit zie ik Roel en Nattelie graag gaan.
Lijkt me ook wel weer leuk om te zien hoe Dido dat zou rooien.
Freestyle
pi_32497617
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:21 schreef F4iTH het volgende:
Nee beste mensen. Channie moet er gewoon uit. Die zit er al te lang in.
Donderdag gaan we haar vertrek vieren!
Niet dat ik haar mag, maar zou de boel niet nog verder instorten, als ze eruit was?
pi_32497637
Er is geen extra exit. Dat kan niet ivm het bellen. Als ze dat doen is het helemaal oplichterij. Mensen laten bellen voor een bewoner die er sowieso niet uit gaat kan gewoon niet! Wat wel mogelijk is is dat 'n bewoner een opdracht krijgt en daarmee een boterbriefje voor de volgende nominatieronde kan behalen
Onderschriftloos
pi_32497644
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:

[..]

Niet dat ik haar mag, maar zou de boel niet nog verder instorten, als ze eruit was?
Denk van wel ja

Doe Dido of Naat maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32497676
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:24 schreef melke het volgende:
Er is geen extra exit. Dat kan niet ivm het bellen. Als ze dat doen is het helemaal oplichterij. Mensen laten bellen voor een bewoner die er sowieso niet uit gaat kan gewoon niet! Wat wel mogelijk is is dat 'n bewoner een opdracht krijgt en daarmee een boterbriefje voor de volgende nominatieronde kan behalen
geen probleem hoor, dan laten ze nog een keertje bellen voor Rob eruit of niet:)
enorme succesformule
  woensdag 23 november 2005 @ 01:28:16 #281
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32497684
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nou nou instorten. Het enige interessante wat we op dit moment meemaken is pas als de BB zich ermee bemoeit. Dus het komt niet van een bepaalde individu af. Zeker niet van Chantal.
Aangezien zij zich het meest schuldig maakt aan smerig geroddel mag zij van mij dus zsm vertrekken.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32497688
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Denk van wel ja

Doe Dido of Naat maar
Daar ga ik ook voor. Maar denk dat Lieske de pineut is. Alhoewel ik dat niet hoop en de polls dat ook niet laten zien. Waarom denk ik dat dan toch? Geen idee
Onderschriftloos
pi_32497705
Misschien komt er een geldaanbod om het pand vrijwillig te verlaten aan 1 van de bewoners. Helaas zal Chantal dat niet aanpakken en Lieske wel..............denk ik.
Only Human
pi_32497723
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Nou nou instorten. Het enige interessante wat we op dit moment meemaken is pas als de BB zich ermee bemoeit. Dus het komt niet van een bepaalde individu af. Zeker niet van Chantal.
Aangezien zij zich het meest schuldig maakt aan smerig geroddel mag zij van mij dus zsm vertrekken.
Neuh, zij roddelt niet want zij meldt het ook netjes aan het slachtoffer zelf
Only Human
pi_32497736
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
Misschien komt er een geldaanbod om het pand vrijwillig te verlaten aan 1 van de bewoners. Helaas zal Chantal dat niet aanpakken en Lieske wel..............denk ik.
het blijft vreemd dat Roel als enige een zak geld heeft verdiend [ oke Lieske had ook de mogelijkheid]. Menno mocht van de bank, hij zal daar nu wel van balen
pi_32497742
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef F4iTH het volgende:

[..]

In dat eerste heb je zeker gelijk.
Maar Chantal is wel relatief makkelijk te voeden, net als Dido moet ik toegeven.
Het is natuurlijk de afweging of je vindt dat iemand er verdient uit te gaan, of dat je liever iemand ziet gaan om de gemoederen wat omhoog te brengen voor zover mogelijk.

Ik denk dat het een moeilijke koers wordt, maar hoop dat er bij een vertrek van Roel voor het eerst iets zou kunnen escaleren.
pi_32497746
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:27 schreef Wup het volgende:

[..]

geen probleem hoor, dan laten ze nog een keertje bellen voor Rob eruit of niet:)
enorme succesformule
Ja maar dat was in verband met de vrijwillige exit van Tanja. Geen goed argument
Onderschriftloos
  woensdag 23 november 2005 @ 01:33:08 #288
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32497753
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef melke het volgende:

[..]

Daar ga ik ook voor. Maar denk dat Lieske de pineut is. Alhoewel ik dat niet hoop en de polls dat ook niet laten zien. Waarom denk ik dat dan toch? Geen idee
Omdat een insider ooit had laten doorschemeren dat Menno en Lieske op de lijst staan van bewoners die BB het liefst snel ziet vertrekken. Dus het zou idd logisch zijn als Lieske er nu uit vliegt maar ik denk persoonlijk dat de tellingen gewoon eerlijk plaatsvinden. En je maakt me niet wijs dat Lieske/Roel/Dido minder stemmen zullen krijgen als een Ingrid/Chantal/Nathalie. Ik geloof heilig in een vertrek van een van de laatste 3 dus.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32497764
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ja maar dat was in verband met de vrijwillige exit van Tanja. Geen goed argument
daar werd toch net zo hard voor niks gebeld
pi_32497784
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef Wup het volgende:

[..]

het blijft vreemd dat Roel als enige een zak geld heeft verdiend [ oke Lieske had ook de mogelijkheid]. Menno mocht van de bank, hij zal daar nu wel van balen
Vergeet Died niet, tenminste het lijkt er sterk op nu
Only Human
pi_32497795
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Omdat een insider ooit had laten doorschemeren dat Menno en Lieske op de lijst staan van bewoners die BB het liefst snel ziet vertrekken. Dus het zou idd logisch zijn als Lieske er nu uit vliegt maar ik denk persoonlijk dat de tellingen gewoon eerlijk plaatsvinden. En je maakt me niet wijs dat Lieske/Roel/Dido minder stemmen zullen krijgen als een Ingrid/Chantal/Nathalie. Ik geloof heilig in een vertrek van een van de laatste 3 dus.
Dan geloof ik met je mee. Maar ja, diegene die dat voorspelde heeft tot nu toe wel altijd gelijk gehad. Maar van de andere kant word BB ook wel erg ongelovig als ze de populairste mensen er uit zetten
Onderschriftloos
pi_32497798
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Vergeet Died niet, tenminste het lijkt er sterk op nu
ja het blijft nog even gissen wat dat voor geld is, maar Roel was er wel erg fanatiek mee bezig........
pi_32497809
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:

[..]

daar werd toch net zo hard voor niks gebeld
Ja, maar je kunt die stemronde niet vergelijken met de stemronde van komende donderdag
Onderschriftloos
  woensdag 23 november 2005 @ 01:37:35 #294
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32497816
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:

[..]

In dat eerste heb je zeker gelijk.
Maar Chantal is wel relatief makkelijk te voeden, net als Dido moet ik toegeven.
Het is natuurlijk de afweging of je vindt dat iemand er verdient uit te gaan, of dat je liever iemand ziet gaan om de gemoederen wat omhoog te brengen voor zover mogelijk.

Ik denk dat het een moeilijke koers wordt, maar hoop dat er bij een vertrek van Roel voor het eerst iets zou kunnen escaleren.
Als een vertrek al kan zorgen voor commotie in het huis dan zal dat bij die van Roel zijn vermoed ik. Al zal dat niet veel voorstellen, een traantje hier en daar.
Ik gun hem i.i.g een plaats in de finale van harte en ik zie hem het ook zeker niet verliezen van die andere 5 waarvan er 4 in de polls onder hem staan.
pi_32497840
Tanjalies zei volgens mij meer dat de boel niet met stemmen gemanipuleerd werd maar vooral met beelden als ze er iemand uit wilden hebben.
Ik denk niet dat Lieske gaat, de uitzendingen lijken daat voor mijn gevoel niet op aan te sturen.
Het zou ook de meest zinloze exit zijn om te manipuleren, met het vertrek van Lieske gebeurt er geen flikker, ze heeft geen impact op de groep..
  woensdag 23 november 2005 @ 01:40:54 #296
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32497860
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:36 schreef melke het volgende:

[..]

Dan geloof ik met je mee. Maar ja, diegene die dat voorspelde heeft tot nu toe wel altijd gelijk gehad. Maar van de andere kant word BB ook wel erg ongelovig als ze de populairste mensen er uit zetten
Sinds wanneer is zij de populairste dan?
pi_32497867
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:39 schreef Lamon het volgende:
Tanjalies zei volgens mij meer dat de boel niet met stemmen gemanipuleerd werd maar vooral met beelden als ze er iemand uit wilden hebben.
Ik denk niet dat Lieske gaat, de uitzendingen lijken daat voor mijn gevoel niet op aan te sturen.
Het zou ook de meest zinloze exit zijn om te manipuleren, met het vertrek van Lieske gebeurt er geen flikker, ze heeft geen impact op de groep..
Om diezelfde reden zie ik Ingrid ook niet gaan. Van mij mag de heilige drie-eenheid wel uit elkaar gerukt worden
Only Human
pi_32497894
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
Om diezelfde reden zie ik Ingrid ook niet gaan. Van mij mag de heilige drie-eenheid wel uit elkaar gerukt worden
zo heilig is nathalie niet in die drieheid dus dan maar de tweeheid uitelkaar
pi_32497911
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:45 schreef Wup het volgende:

[..]

zo heilig is nathalie niet in die drieheid dus dan maar de tweeheid uitelkaar
Mag ook, zolang er maar gerukt wordt
Only Human
pi_32497928
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:40 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Sinds wanneer is zij de populairste dan?
LE-ZEN! Er staat populairste mensen. Mensen is meervoud. Als je op het internet naar verschillende polls kijkt betreffende deze exit zie je Lieske samen met Roel meestal boven aan staan. Niet dat dat iets betekent. Maar denk dat die 2 samen met Joost toch wel in de top 5 terecht komen
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')