quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
Chantal: je hebt in het begin heel veel namen genoemd
van mensen die je haatte
Lieske: die ik haatte?
Chantal : nou ja die jarig waren geweest
???
hij vindt het alleen maar leuk als hij erin betrokken isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Lamon het volgende:
Rob zit echt te geilen op al die "mysteries".
Hij is helemaal in zijn element.
Op 5 december een sinterklaas bash dayquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus iemand die jarig is geweest, wordt automatisch gehaat??
de keuken is vandaag toch ook helemaal schoon gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef svann het volgende:
Rob de detektive over het verdwijnen van de twee laatste bierflesjes.
Dido kwam het flesje in de rode vaas tegen en het is nu weg.
Het tweede flesje stond in de keukenkast-carousel. Alleen en Chantal en Lieske wisten dat, en het is ook verdwenen.
Roel en Rob hopen dat vannacht de drank weer terug gezet wordt bij een nieuwe geheime opdracht.
ik twijfel of ik het goed verstaan heb want ik vond het zo vreemdquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
dus iemand die jarig is geweest, wordt automatisch gehaat??
Er is een poging gewaagd op de keuken schoon te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
de keuken is vandaag toch ook helemaal schoon gemaakt
Door Dido geloof ik?
Ik dacht dat Chantal een flesje bier onder haar hoofdkussen had verstopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Door Dido geloof ik?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boos![]()
we weten het allemaal nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
Wat zou het nu eigenlijk zijn? Heeft Dido het geld van Roel en moet ze dat op een gegeven moment in zijn sok stoppen als de tijd rijp is?
En zou daar wat mee gaan gebeuren tijdens de live?
Wat hebben ze verkeerd gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
Er is een poging gewaagd op de keuken schoon te maken.
Maar deze is niet schoon volgens de weekopdracht regels
dat was gisteravond maar sindsdien is het alweer verplaatstquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik dacht dat Chantal een flesje bier onder haar hoofdkussen had verstopt.
Dat heb ik ergens gelezen.
Yep. Dido vond het flesje in de bolle rode vaas.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
Door Dido geloof ik?
Doe maar optie 2quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef essie05 het volgende:
Nieuwe topic nieuwe kansen???Zal ik nog ff doorzeiken of nog even met leuke info komen?
Au! Ik prik m'n vinger aan een doorn!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Nouja, die vrouwen van tegenwoordig...
* F4ith geeft Wickedangel een bosje rooie rozen![]()
Dat zijn dus de posts die je hebt gemist in het vorige topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef mamapan het volgende:
Hallo allemaal, ik heb als newbie een hoop gemist in het vorige topic. Ik zal jullie niet vervelen door nog dingen te gaan quoten.
essie![]()
Verder snap ik de ballen er niet van wat er in 't huis gebeurt, en het gesprek tussen R@#![]()
en Roel....
![]()
Niet de hele keuken is schoongemaakt.quote:
Ha mamapan,volgens mij snappen we het allemaal niet,hebben dus nauwelijks meer iq als de bewoners.Er gebeuren erg vreemde dingen.Maar dat beloofd weer veel goeds voor onze nachtrust,Chantal,Ingrid en Nathalie zien vanacht aartdappels,maar ik denk dat wij de puzzel gaan trachten op te lossen.(die bb morgen wellicht wwer door elkaar zal gaan gooien)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef mamapan het volgende:
Hallo allemaal, ik heb als newbie een hoop gemist in het vorige topic. Ik zal jullie niet vervelen door nog dingen te gaan quoten.
essie![]()
Verder snap ik de ballen er niet van wat er in 't huis gebeurt, en het gesprek tussen R@#![]()
en Roel....
![]()
Lees even de streamverslagen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef mamapan het volgende:
Hallo allemaal, ik heb als newbie een hoop gemist in het vorige topic
ach ook hij wist wel iets.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
Rob houd alles goed in de gaatjes hoor, vergis je niet
Waarom zuipen ze het niet gewoon leeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was gisteravond maar sindsdien is het alweer verplaatst
Da's logisch hè. KLAAR.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
Rob houd alles goed in de gaatjes hoor, vergis je niet
Goeienavond lieverdquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef mamapan het volgende:
essie![]()
en Roel....
![]()
Of z'n piemeltje. Oh nee, dat had ie al verborgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
Roel gaat iets verbergen zijn geld
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
Er is een poging gewaagd op de keuken schoon te maken.
Maar deze is niet schoon volgens de weekopdracht regels
waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat dat de bedoeling was, zowel Rob-Joost als Chantal-Ingrid wilden die geheime missie verziekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef bunnyma het volgende:
Waarom zuipen ze het niet gewoon leeg.
[didomodusaan] Klaarermee [didomodusuit}
Ok ok ik snap het al. Het wordt weer op de bank slapen vanavondquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Au! Ik prik m'n vinger aan een doorn!!!!![]()
Dat heb je goed begrepenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:41 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ok ok ik snap het al. Het wordt weer op de bank slapen vanavond![]()
[afbeelding]
een kale neet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
wat heeft Roel daar nou ?
wil je hem ook weghebben:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
Het is wel erg vreemd dat Roel zijn geld twee dagen voor de exit weer terug krijgt.
De vorige keer zat hij zonder geld op de bank
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef mamapan het volgende:
Hoi doka, jij hebt mij over mijn postangstgeholpen, doe dat ook maar even voor essie
![]()
Een drámaquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt nu wel op een komedie zoals het nu gaat in het huis.
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
Geweldig!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
Lief dat je het voor me opneemt mamapan,maar ik ben er inmiddels al aardig overheen hoor.Ik geloof dat de beste tip is om gewoon geen bord maar een betonnenplaat voor mijn hoofd te plaatsen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef mamapan het volgende:
Hoi doka, jij hebt mij over mijn postangstgeholpen, doe dat ook maar even voor essie
![]()
In de kast, op de kast.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzo
leuk toch dit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig man Ingrid en Chantal willen echt alles voor iedereen verpesten he?
Ik vind het stikleuk iig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk toch dit?
Roel lijkt behoorlijk nerveus
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op dames, pak dat geld! Als iemand het wel NIET verdiend, is het Roel. En hij wil het geld slecht besteden: een reis. Als hij nou ens zijn pikkie zou laten verlengen....
uit de kastquote:
hoezo wat mogen zij dan verbergen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Vind het wel grappig, maar vind het gewoon een stel trutten, hun mogen alles verbergen, maar niemand mag iets voor hun verbergen.
Als je nou weer diezelfde foto gaat posten, vraag ik een ban voor je aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op dames, pak dat geld! Als iemand het wel NIET verdiend, is het Roel. En hij wil het geld slecht besteden: een reis. Als hij nou ens zijn pikkie zou laten verlengen....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
uit de kast [afbeelding]
O nee, je wilde Maurice juist vergéten, sorry.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzo
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je nou weer diezelfde foto gaat posten, vraag ik een ban voor je aan![]()
Whehehehehe... er is dus toch een God.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!
geen flauw idee te veel Baanjer gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
Ik volg het allemaal niet meer
nee het was echt een vraag, sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Anitra het volgende:
Pffff wup ga je nu op alle slakken zout leggen?
Ik moet altijd meelachen met die lach van Ingrid.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef essie05 het volgende:
Ik vind Ingrid wel lachen hoor.Ze kan altijd zo lekker droog doen.Je weet soms niet of ze het meent,alleen jammer dat ze zo moeilijk te verstaan is.
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
ligt op bed te slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
waar is Dido nou deze hele tijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.![]()
Goedzo! Gewoon lekker lullen waar en wanneer en waarover je maar wilt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lief dat je het voor me opneemt mamapan,maar ik ben er inmiddels al aardig overheen hoor.Ik geloof dat de beste tip is om gewoon geen bord maar een betonnenplaat voor mijn hoofd te plaatsen.
Daarin zijn een aantal BB bewoners mijn grote voorbeeld..![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah GADVERDAMME...nu staat Rob weer te luistervinken![]()
Roel en Rob zijn gewoon vieze tokkies!
Dat is nog het meest absurde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Ik ook niet.
Ze heeft het zelf meegenomen.
Oh sorryquote:
Dat heb ik met Chantal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik moet altijd meelachen met die lach van Ingrid.
Misschien word dat later duidelijk aan het einde van BB, of ná BBquote:
Fijn Doka..ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef doka het volgende:
[..]
Goedzo! Gewoon lekker lullen waar en wanneer en waarover je maar wilt!
Ze zei net dat ze het had meegenomen om over haar angst heen te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdámme!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef bunnyma het volgende:
Oh, die ouwe viezerik (Ik hoef niet uit te leggen wie) likte in Ingrid's oor![]()
![]()
Ze is wat bij getrokken sinds het vertrek van mennoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Wup het volgende:
ik vind Ingrid toch wel grappig vanavond
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik met Chantal!![]()
O nee toch niet.![]()
een beetje smeerolie kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Rob gaat een beetje te lang door.
Die zingende piepgeluiden zijn de draaiende kamera's?
Er komt een avond dat pedo-Rob er een verkracht. Ik hoop Chantal, maar ik vrees dat het Ingrid wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Rob gaat een beetje te lang door.
Ja, ze is opeens geen onverstaanbaar, Judaskussend, Chantalminnend dom blondje meer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is wat bij getrokken sinds het vertrek van menno
Nee natuurlijk niet. Dat is het been van Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Die zingende piepgeluiden zijn de draaiende kamera's?
zeg ik dat danquote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is opeens geen onverstaanbaar, Judaskussend, Chantalminnend dom blondje meer.
Ze zegt anders net dat ze het jammer vind dat ze niet zomaar overal naar toe kan lopen.(met dank aan GOD)quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid: Ik voel me net een detective.
Ja je kan het ook matennaaier noemen trut
Je kan alles zeggen over Nathalie wat je wil maar zij is een van de weinige die niet moeilijk doet over dat geheimzinnige gedoe en de rest z'n gang laat gaan.
Als er 1 iemand een missie verpestte is zij het wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid: Ik voel me net een detective.
Ja je kan het ook matennaaier noemen trut
Je kan alles zeggen over Nathalie wat je wil maar zij is een van de weinige die niet moeilijk doet over dat geheimzinnige gedoe en de rest z'n gang laat gaan.
ach, ze willen nu net als Rob weten wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Anitra het volgende:
Oh sorry
Dat walgelijke gelul van hun en dan net doen alsof er niks aan de hand is en dat gedoe vorige keer met het geld enzo.
In zijn dromen ja...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef tanna het volgende:
Heb een tijdje niet mee kunnen lezen/ kijken, maar als ik het goed begrijp gaat Rob Ingrid nemen?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
what the hell is er aan de hand met die luiik snap er geen bal van...
quote:
Maar ze zei tegen de rest: Laat ze want misschien zijn ze met een opdracht bezig.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zegt anders net dat ze het jammer vind dat ze niet zomaar overal naar toe kan lopen.(met dank aan GOD)
Toen zij Rob per ongeluk betrapte heeft ze verder haar mond gehouden. Zelfs geen woord tegen Dido gezegd.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als er 1 iemand een missie verpestte is zij het wel.
En nu kan ze niet meedoen met haar vreselijk wond![]()
Jawel op gate 1 moet je zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Rob en Roel bij de meiden in de kamer... alleen regie schakelt niet om
Oeps,tref ik een Calimerofan???Dacht dat die zeldzaam waren,heb ik weer.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ze zei tegen de rest: Laat ze want misschien zijn ze met een opdracht bezig.
[..]
Toen zij Rob per ongeluk betrapte heeft ze verder haar mond gehouden. Zelfs geen woord tegen Dido gezegd.
Sorry.quote:
Dat doet BB ook met opzet hieromquote:Op woensdag 23 november 2005 00:08 schreef Lamon het volgende:
Het is weer gekkenhuis vannacht.
En ze moeten om 6 uur op..
De vlucht is al bijna vertrokkenquote:
Shit, en ik heb mijn koffer nog niet eens gepakt!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De vlucht is al bijna vertrokken![]()
14 decemberquote:
ik hoop toch echt dat ze nog op onderzoek uitgaanquote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "nieuwsgierige chicks allemaal, erg vermoeiend"
Ik 18 december.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Sorry.
Ergens, ik geloof in het vorige topic heb ik het gepost.
Maar ze zitten weer achter geld aan.
jepquote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
Waar ligt nu het geld van Roel ? Weer terug in zijn kast op de gang?
Vond je het niet lachen allemaal?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:09 schreef farceman het volgende:
wat is doie Ingrid irritant aan het doen zeg
Jup. Ik denk dat ie straks weer opstaat om het te verplaatsen. Ligt daar echt niet veilig als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
Mag niet meer van Big Robquote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat ze nog op onderzoek uitgaan
Whehehehe. Geweldige timing.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik 18 december.
Jij zeker weer naar Thailand? Daar zat je volgens mij bij de finale van de vorige BB ook.
Neen toen was ik nóg verder weg.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik 18 december.
Jij zeker weer naar Thailand? Daar zat je volgens mij bij de finale van de vorige BB ook.
in dit kastjequote:Op woensdag 23 november 2005 00:13 schreef farceman het volgende:
Ing is gelukkig niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond je het niet lachen allemaal?
[afbeelding]
Altijd leuk als er credits bijgenoemd wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Wup het volgende:
[..]
in dit kastje
[afbeelding]
[screen van ForeverBlue]
Nog even dan.quote:
Condooms?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Roel's geld zal ze wel voor Roel hebben moeten doen, maar wat die drank betreft, daar zal ze toch wel iets voor gaan krijgen, anders ga je daar toch niet een halve nacht voor wakker liggen.
Misschien.quote:
Misschien kon ze door die opdracht zorgen dat Roel's geld terugkwam?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Dido had 2 geheime opdrachten, die van de drank en die van Roel's geld.
Roel's geld zal ze wel voor Roel hebben moeten doen, maar wat die drank betreft, daar zal ze toch wel iets voor gaan krijgen, anders ga je daar toch niet een halve nacht voor wakker liggen.
yep, want anders had hadden ze uren geleden allemaal al op bed gelegenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Wel redelijk geniaal opgezet plan van BB, moet ik ze toch de credits voor geven
Zal ik eens wat in je oor fluisteren?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet nu ook niet of het geld in die sok hetzelfde geld als in de knuffel was.
Sterker nog, ik weet eigenlijk helemaal niet of er geld in die knuffel gestopt werd.
ze hebben roel weer een beetje nerveus gemaakt over zijn geld dat inmiddels weer in het huis isquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef tanna het volgende:
Ben ik effe een tijdje weg, is alles onbegrijpeljk geworden...........en ja hoor, ik heb ook nog de streamverslagen en de BB Sc bijgelezen![]()
Dus eindelijk is het een beetje gaan sputteren in het huis![]()
Hadden ze vanaf het begin moeten doen, het kwam allemaal wel heeeeeeel traag op gang, toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Dan zou ik de streams voorgoed uitgooien, want spontaan gaat er echt niets bijzonders meer gebeuren met de bewoners. Ik snap dat zwaktebod heel goed, aangezien ze nu gewoon veel te normaal en semi-sociaal zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Psssst... het boeit me niet meer zo, we hebben al eens zo'n 'klucht' gehad, is weer zo'n zwaktebod van Hummie
en te slaapverslaafdquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef Lamon het volgende:
Dan zou ik de streams voorgoed uitgooien, want spontaan gaat er echt niets bijzonders meer gebeuren met de bewoners. Ik snap dat zwaktebod heel goed, aangezien ze nu gewoon veel te normaal en semi-sociaal zijn.
Het was een goed plan geweest als alles volgens de regels was verlopen,nu is het meer een goedkoop toneelstuk geworden.Snap nog steeds niet waarom niet elke bewoner de kans krijgt om met een opdracht zoveel te verdienen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
Tja weet ik niet vind veel van de tv uitzendingen boeiend en je moet zeker niet doorslaan met al die geheime opdrachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef tanna het volgende:
[..]
Hadden ze vanaf het begin moeten doen, het kwam allemaal wel heeeeeeel traag op gang, toch?
ehm.. je webicon ergens uploaden en in je profiel de link invullenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
pssssstttttt...nu het toch stil is in huis kan iemand mij nog even vertellen hoe ik een icoon kan maken?Of een link geven o.i.d??
Ah "Roel voelt een bobbel" had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef farceman het volgende:
via filmpjes op talpasite wordt ook een hoop duidelijk
Voelde hij niet een 'bobbel' in zijn bed ergens toen hij met Dido op bed lag?quote:Hoe wist Roel eigenlijk dat die sok in bed lag?
Dank je teamlead,ik ga kijken of het lukt.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. je webicon ergens uploaden en in je profiel de link invullen
gok ik
Guess what... ik heb ze net uitgezetquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zou ik de streams voorgoed uitgooien, want spontaan gaat er echt niets bijzonders meer gebeuren met de bewoners. Ik snap dat zwaktebod heel goed, aangezien ze nu gewoon veel te normaal en semi-sociaal zijn.
ja klopt, ik zie het net op de Talpasitequote:Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef ART het volgende:
[..]
Voelde hij niet een 'bobbel' in zijn bed ergens toen hij met Dido op bed lag?
Lijkt me uitgesloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
oke.. dus roel gaat er uit donderdag
Lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
Ik kan nou nooit eens een tv uitzending zien helaas, ben afhankelijk van streams en scquote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja weet ik niet vind veel van de tv uitzendingen boeiend en je moet zeker niet doorslaan met al die geheime opdrachten
Wees maar blij,anders had je waarschijnlijk de verkeerde personen leuk gevonden..quote:Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik kan nou nooit eens een tv uitzending zien helaas, ben afhankelijk van streams en sc![]()
My wish is dat Dido gaat, maar ja.........quote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
Alle reguliere tv-uitzendingen van BB zijn terug te zien op de Talpa site.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik kan nou nooit eens een tv uitzending zien helaas, ben afhankelijk van streams en sc![]()
De mijne ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:38 schreef tanna het volgende:
[..]
My wish is dat Dido gaat, maar ja.........
Denk het niet. Bij wie dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De mijne ook.
Niet alleen omdat ik het haar gun, maar ook omdat haar exit het meeste effect teweeg zal brengen bij de overige BB-bewoners.
ja echt? of zit je me nu te dollenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
Dat geld voor mij ook.Maar een vriendin van mij vind Rob helemaal geweldig(is nu dus ook geen vriendin meer) en zij kijkt alleen de uitzendingen.Ik krijg het er niet in bij haar dat hij echt te erg is.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef tanna het volgende:
essie05 zei:
Wees maar blij,anders had je waarschijnlijk de verkeerde personen leuk gevonden
Ik ben best wel beinvloed door de streams etc
Alles is relatief. Ik kijk zat streams en vind Rob geweldigquote:Op woensdag 23 november 2005 00:42 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook.Maar een vriendin van mij vind Rob helemaal geweldig(is nu dus ook geen vriendin meer) en zij kijkt alleen de uitzendingen.Ik krijg het er niet in bij haar dat hij echt te erg is.
Zou belachelijk zijn de verhaallijn van dido-roel heeft heel BB5 geredquote:Op woensdag 23 november 2005 00:38 schreef tanna het volgende:
[..]
My wish is dat Dido gaat, maar ja.........
hoop doet levenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja echt? of zit je me nu te dollen![]()
Ben jij 1 van de uitzonderingen misschien??quote:Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik kijk zat streams en vind Rob geweldig![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef farceman het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn de verhaallijn van dido-roel heeft heel BB5 gered
Tanna, je kan hier iemand quoten door op het rode pijltje rechtsboven zijn/haar post te klikken en onder dat bericht jouw tekst te plaatsen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef tanna het volgende:
ZX! zie je maar hoe het menselijke brein werkt, afhankelijk van de info die het krijgt
Als Dido zou moeten vertrekken, zou dat voor Roel sowieso een flinke domper zijn. Maar ook voor Nattelie, die dan haar vriendinnetje ziet vertrekken. En Rob, die zijn tactiek dan weer moet aanpassen...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Denk het niet. Bij wie dan?
Roel zal het meeste teweeg brengen qua vertrek naar mijn mening.
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Essie welkom![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morg allemaal![]()
![]()
![]()
Dank je Kissa.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Essie welkom![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morg allemaal![]()
![]()
![]()
Nathalie begint alweer klein beetje met Chantal mee te roddelen over Dido. Rob zal het wel jammer vinden maar hij is te slim om tegen Chantal en Ingrid in te gaan voor een Dido. Roel zal wel een zware tijd tegemoet gaan inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als Dido zou moeten vertrekken, zou dat voor Roel sowieso een flinke domper zijn. Maar ook voor Nattelie, die dan haar vriendinnetje ziet vertrekken. En Rob, die zijn tactiek dan weer moet aanpassen...
Plus dat ik verwacht dat Roel, Rob en Nattelie het de andere dames erg kwalijk zullen gaan nemen als Dido zou vertrekken door hun stemmen. Wat voor flink wat explosies kan zorgen... en daar zit ik iig wel op te wachten na de saaiheid van afgelopen weken.
Dank je wel CartWoman, weet ik maar soms ben ik dwarsigquote:Op woensdag 23 november 2005 00:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanna, je kan hier iemand quoten door op het rode pijltje rechtsboven zijn/haar post te klikken en onder dat bericht jouw tekst te plaatsen.
Nope, er zijn er steeds meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de uitzonderingen misschien??
Roel is te "relaxed" om gefrusteerd te raken, die zit zijn tijd uit en is benieuwd wat er na het huis met Dido en hem gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als Dido zou moeten vertrekken, zou dat voor Roel sowieso een flinke domper zijn. Maar ook voor Nattelie, die dan haar vriendinnetje ziet vertrekken. En Rob, die zijn tactiek dan weer moet aanpassen...
Plus dat ik verwacht dat Roel, Rob en Nattelie het de andere dames erg kwalijk zullen gaan nemen als Dido zou vertrekken door hun stemmen. Wat voor flink wat explosies kan zorgen... en daar zit ik iig wel op te wachten na de saaiheid van afgelopen weken.
Ok, zelf weten, leek me handiger.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:51 schreef tanna het volgende:
[..]
Dank je wel CartWoman, weet ik maar soms ben ik dwarsig![]()
Haat is een erg groot woord hoor,maar ik vond hem alleen leuk tot hij het huis binnen staptte.Hij speelt een naar spel ten kostte van anderen.Ik vind het prima dat ieder zijn eigen favoriet hier heeft hoor,maar laat me zeker niet leiden door wat anderen vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rob is redelijk populair, zeker niet de populairste, maar populair desalniettemin.
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:58 schreef essie05 het volgende:
Nou weltrusten allemaal,en tot morgen...![]()
ik zie wel het liefst Roel vertrekkenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Van mij zou Nattelie ook exit mogen donderdag. Maar liever eerst Dido, dat geklef van haar en Roel is erg vermoeiend aan het worden.
En Roel zie ik liever nog niet gaan, dan zouden er nog maar 2 heren zijn en 5 dames.
Chantal en Ingrid mogen van mij nog wel even blijven en Lieske verdient wat mij betreft een finaleplaats.
Het levert in elk geval een verbouwereerd en beledigd gezicht van Dido op, alleen al dat zal mij genoegen doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Roel is te "relaxed" om gefrusteerd te raken, die zit zijn tijd uit en is benieuwd wat er na het huis met Dido en hem gaat gebeuren.
Nathalie sluit zich meningloos aan bij het Chantal clubje.
Rob zal het al helemaal een worst wezen, die speelt zijn spelletje samen met Roel en Joost ook prima.
Neuh, ik denk niet dat dat veel oplevert.
en dat maar 4 dagen lang.. en voor een goed doelquote:Op woensdag 23 november 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
Je zal over 5 uur maar op moeten staan om de hele dag aardappels te schillen..
Tering.
Niemand tenzij ze met elkaar naar bed gaan, dus Roel en Nathalie als dubbele exit ter compromis dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het levert in elk geval een verbouwereerd en beledigd gezicht van Dido op, alleen al dat zal mij genoegen doen.
Wanneer Roel exit zou moeten, trekt Dido weer naar Naat toe en vormen die wederom een siameze tweeling.... wie wil dat?
In geval van een dubbele exit zie ik Roel en Nattelie graag gaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand tenzij ze met elkaar naar bed gaan, dus Roel en Nathalie als dubbele exit ter compromis dan.
Roel mag van mij op zich wel blijven, maar hij heeft al 10000 euro.
En Dido vind ik, dus die hoeft er van mij zeker niet uit.
Niet dat ik haar mag, maar zou de boel niet nog verder instorten, als ze eruit was?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:21 schreef F4iTH het volgende:
Nee beste mensen. Channie moet er gewoon uit. Die zit er al te lang in.
Donderdag gaan we haar vertrek vieren!![]()
![]()
![]()
Denk van wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet dat ik haar mag, maar zou de boel niet nog verder instorten, als ze eruit was?
geen probleem hoor, dan laten ze nog een keertje bellen voor Rob eruit of niet:)quote:Op woensdag 23 november 2005 01:24 schreef melke het volgende:
Er is geen extra exit. Dat kan niet ivm het bellen. Als ze dat doen is het helemaal oplichterij. Mensen laten bellen voor een bewoner die er sowieso niet uit gaat kan gewoon niet! Wat wel mogelijk is is dat 'n bewoner een opdracht krijgt en daarmee een boterbriefje voor de volgende nominatieronde kan behalen
Nou nou instorten. Het enige interessante wat we op dit moment meemaken is pas als de BB zich ermee bemoeit. Dus het komt niet van een bepaalde individu af. Zeker niet van Chantal.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet dat ik haar mag, maar zou de boel niet nog verder instorten, als ze eruit was?
Daar ga ik ook voor. Maar denk dat Lieske de pineut is. Alhoewel ik dat niet hoop en de polls dat ook niet laten zien. Waarom denk ik dat dan toch? Geen ideequote:Op woensdag 23 november 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Denk van wel ja![]()
Doe Dido of Naat maar![]()
Neuh, zij roddelt niet want zij meldt het ook netjes aan het slachtoffer zelfquote:Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou nou instorten. Het enige interessante wat we op dit moment meemaken is pas als de BB zich ermee bemoeit. Dus het komt niet van een bepaalde individu af. Zeker niet van Chantal.
Aangezien zij zich het meest schuldig maakt aan smerig geroddel mag zij van mij dus zsm vertrekken.
het blijft vreemd dat Roel als enige een zak geld heeft verdiend [ oke Lieske had ook de mogelijkheid]. Menno mocht van de bank, hij zal daar nu wel van balenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
Misschien komt er een geldaanbod om het pand vrijwillig te verlaten aan 1 van de bewoners. Helaas zal Chantal dat niet aanpakken en Lieske wel..............denk ik.
In dat eerste heb je zeker gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou nou instorten. Het enige interessante wat we op dit moment meemaken is pas als de BB zich ermee bemoeit. Dus het komt niet van een bepaalde individu af. Zeker niet van Chantal.
Aangezien zij zich het meest schuldig maakt aan smerig geroddel mag zij van mij dus zsm vertrekken.
Ja maar dat was in verband met de vrijwillige exit van Tanja. Geen goed argumentquote:Op woensdag 23 november 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
[..]
geen probleem hoor, dan laten ze nog een keertje bellen voor Rob eruit of niet:)
enorme succesformule
Omdat een insider ooit had laten doorschemeren dat Menno en Lieske op de lijst staan van bewoners die BB het liefst snel ziet vertrekken. Dus het zou idd logisch zijn als Lieske er nu uit vliegt maar ik denk persoonlijk dat de tellingen gewoon eerlijk plaatsvinden. En je maakt me niet wijs dat Lieske/Roel/Dido minder stemmen zullen krijgen als een Ingrid/Chantal/Nathalie. Ik geloof heilig in een vertrek van een van de laatste 3 dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:28 schreef melke het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor. Maar denk dat Lieske de pineut is. Alhoewel ik dat niet hoop en de polls dat ook niet laten zien. Waarom denk ik dat dan toch? Geen idee
daar werd toch net zo hard voor niks gebeldquote:Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ja maar dat was in verband met de vrijwillige exit van Tanja. Geen goed argument
Vergeet Died niet, tenminste het lijkt er sterk op nuquote:Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
het blijft vreemd dat Roel als enige een zak geld heeft verdiend [ oke Lieske had ook de mogelijkheid]. Menno mocht van de bank, hij zal daar nu wel van balen
Dan geloof ik met je mee. Maar ja, diegene die dat voorspelde heeft tot nu toe wel altijd gelijk gehad. Maar van de andere kant word BB ook wel erg ongelovig als ze de populairste mensen er uit zettenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Omdat een insider ooit had laten doorschemeren dat Menno en Lieske op de lijst staan van bewoners die BB het liefst snel ziet vertrekken. Dus het zou idd logisch zijn als Lieske er nu uit vliegt maar ik denk persoonlijk dat de tellingen gewoon eerlijk plaatsvinden. En je maakt me niet wijs dat Lieske/Roel/Dido minder stemmen zullen krijgen als een Ingrid/Chantal/Nathalie. Ik geloof heilig in een vertrek van een van de laatste 3 dus.
ja het blijft nog even gissen wat dat voor geld is, maar Roel was er wel erg fanatiek mee bezig........quote:Op woensdag 23 november 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Vergeet Died niet, tenminste het lijkt er sterk op nu![]()
Ja, maar je kunt die stemronde niet vergelijken met de stemronde van komende donderdagquote:Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
[..]
daar werd toch net zo hard voor niks gebeld
Als een vertrek al kan zorgen voor commotie in het huis dan zal dat bij die van Roel zijn vermoed ik. Al zal dat niet veel voorstellen, een traantje hier en daar.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dat eerste heb je zeker gelijk.
Maar Chantal is wel relatief makkelijk te voeden, net als Dido moet ik toegeven.
Het is natuurlijk de afweging of je vindt dat iemand er verdient uit te gaan, of dat je liever iemand ziet gaan om de gemoederen wat omhoog te brengen voor zover mogelijk.
Ik denk dat het een moeilijke koers wordt, maar hoop dat er bij een vertrek van Roel voor het eerst iets zou kunnen escaleren.
Sinds wanneer is zij de populairste dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dan geloof ik met je mee. Maar ja, diegene die dat voorspelde heeft tot nu toe wel altijd gelijk gehad. Maar van de andere kant word BB ook wel erg ongelovig als ze de populairste mensen er uit zetten
Om diezelfde reden zie ik Ingrid ook niet gaan. Van mij mag de heilige drie-eenheid wel uit elkaar gerukt wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:39 schreef Lamon het volgende:
Tanjalies zei volgens mij meer dat de boel niet met stemmen gemanipuleerd werd maar vooral met beelden als ze er iemand uit wilden hebben.
Ik denk niet dat Lieske gaat, de uitzendingen lijken daat voor mijn gevoel niet op aan te sturen.
Het zou ook de meest zinloze exit zijn om te manipuleren, met het vertrek van Lieske gebeurt er geen flikker, ze heeft geen impact op de groep..
zo heilig is nathalie niet in die drieheid dus dan maar de tweeheid uitelkaarquote:Op woensdag 23 november 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
Om diezelfde reden zie ik Ingrid ook niet gaan. Van mij mag de heilige drie-eenheid wel uit elkaar gerukt worden![]()
Mag ook, zolang er maar gerukt wordtquote:Op woensdag 23 november 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
[..]
zo heilig is nathalie niet in die drieheid dus dan maar de tweeheid uitelkaar
LE-ZEN! Er staat populairste mensen. Mensen is meervoud. Als je op het internet naar verschillende polls kijkt betreffende deze exit zie je Lieske samen met Roel meestal boven aan staan. Niet dat dat iets betekent. Maar denk dat die 2 samen met Joost toch wel in de top 5 terecht komenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zij de populairste dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |