ach, ze willen nu net als Rob weten wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Anitra het volgende:
Oh sorry
Dat walgelijke gelul van hun en dan net doen alsof er niks aan de hand is en dat gedoe vorige keer met het geld enzo.
In zijn dromen ja...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef tanna het volgende:
Heb een tijdje niet mee kunnen lezen/ kijken, maar als ik het goed begrijp gaat Rob Ingrid nemen?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
what the hell is er aan de hand met die luiik snap er geen bal van...
quote:
Maar ze zei tegen de rest: Laat ze want misschien zijn ze met een opdracht bezig.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zegt anders net dat ze het jammer vind dat ze niet zomaar overal naar toe kan lopen.(met dank aan GOD)
Toen zij Rob per ongeluk betrapte heeft ze verder haar mond gehouden. Zelfs geen woord tegen Dido gezegd.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als er 1 iemand een missie verpestte is zij het wel.
En nu kan ze niet meedoen met haar vreselijk wond![]()
Jawel op gate 1 moet je zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Rob en Roel bij de meiden in de kamer... alleen regie schakelt niet om
Oeps,tref ik een Calimerofan???Dacht dat die zeldzaam waren,heb ik weer.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar ze zei tegen de rest: Laat ze want misschien zijn ze met een opdracht bezig.
[..]
Toen zij Rob per ongeluk betrapte heeft ze verder haar mond gehouden. Zelfs geen woord tegen Dido gezegd.
Sorry.quote:
Dat doet BB ook met opzet hieromquote:Op woensdag 23 november 2005 00:08 schreef Lamon het volgende:
Het is weer gekkenhuis vannacht.
En ze moeten om 6 uur op..
De vlucht is al bijna vertrokkenquote:
Shit, en ik heb mijn koffer nog niet eens gepakt!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De vlucht is al bijna vertrokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |