Ik ben hier trouwens ook nog een newbie hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige,dat sterkt me hoor.
Ik zoek nog naar een goede icoon om op te vallen,maar krijg steeds een foutmelding op de pagina.
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige,dat sterkt me hoor.
Ik zoek nog naar een goede icoon om op te vallen,maar krijg steeds een foutmelding op de pagina.
Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Ben een tijdje niet thuis geweest, en zet nu de streams weer aan, maar begrijp geen reed van alles wat ze aan het doen zijn? wat gebeurd er allemaal joh!
Kan ik een update krijgen?
Zal het proberen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Ben een tijdje niet thuis geweest, en zet nu de streams weer aan, maar begrijp geen reed van alles wat ze aan het doen zijn? wat gebeurd er allemaal joh!
Kan ik een update krijgen?
Ja, Never underestimate the evil powers of Chantal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Nath lult nu lekker over Dido.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou je hebt ook gelijk wat losgemaakt hier. Nu heb ik ruzie met Wicked!![]()
Welkom iig newb![]()
volgens mij drinkt hij bij gebrek aan blowsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
Dido vind een dronken roel helemaal niks.
Nou dit wordt nooit wat tussen die twee.
Weet ik niet de regie heeft een lange tijd niks van de slaapkamer laten zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk toch niet dat Roel zijn centen heeft. Hij had gezien dat Joost snel iets in een kastje gooide en was aan het zoeken wat dat was. Maar Joost heeft die zak met kledingstukken alweer ergens anders neergelegd.
Dido heeft nog niet tegen Roel verteld over haar centen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)
ja de essieshow mag wel afgelopen zijn nuquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik geloof er ondertussen een hele discussie over new bie positie gaande is
Gewoon blijven posten : na 5 jaar hoor je er wel bij.![]()
Dat denk ik ook, want echt veel alcohol kan Roel niet hebben, toen ik zijn leeftijd had dronken al mijn leeftijfgenoten heel wat meer dan Roel hier doet. Kan Roel beschouwen als een compliment, al denk ik niet dat dit tot de mannenregels hoort om zoiets over een man te zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij drinkt hij bij gebrek aan blows
een blowende roel lijkt mij ook niks voor didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Zij zei tegen Roel dat ze het later wel zou vertellen. Daar maak ik uit op dat hij niets weet van Dido's geld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet ik niet de regie heeft een lange tijd niks van de slaapkamer laten zien.
oe pas op met de mannenregelsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Arliator het volgende:
Dat denk ik ook, want echt veel alcohol kan Roel niet hebben, toen ik zijn leeftijd had dronken al mijn leeftijfgenoten heel wat meer dan Roel hier doet. Kan Roel beschouwen als een compliment, al denk ik niet dat dit tot de mannenregels hoort om zoiets over een man te zeggen![]()
Ik meen me te herinneren dat hij thuis nauwlijks dronk maar veel blowde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
dat was echt niet mijn bedoeling hoor...
Maar bedankt dat je me welkom heet.Kan ik bijdragen in het goedmaken van de ruzie tussen Wicked en jou???
Pfff..weet niet of ik dat geduld wel heb,ik hoop eerder dat de aanhouder wintquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik geloof er ondertussen een hele discussie over new bie positie gaande is
Gewoon blijven posten : na 5 jaar hoor je er wel bij.![]()
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boosquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:navond.. ben er weer...
Ajax gewonnen... Pimp Paulusma gewonnen.... mijn avond kan al niet meer stuk
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja de essieshow mag wel afgelopen zijn nu
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Pfff..weet niet of ik dat geduld wel heb,ik hoop eerder dat de aanhouder wint![]()
heb het anders even over de streams ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef essie05 het volgende:
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?
Dacht het niet vind het wel lachen er zit nu tenminste snelheid in dit topic.![]()
Hebben jullie trouwens gezien dat bij de reclame tussen de BB uitzending mijn kikkertje een rol heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)
Beter dan een zuipende Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
een blowende roel lijkt mij ook niks voor dido
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boos![]()
Als Roel zijn geld terug heeft dan lijkt mij de kans groot dat hij vertrekt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Roel wacht net zo lang tot iedereen slaapt en zal dan wel zijn geld weer verstoppen...
Ja Wup je hebt gelijk,ik zei net al dat ik mijn plaats weet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
goed planquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
laten we het over BB gaan hebben??
Joh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)
Ik had de indruk dat er maar een paar streamers bezig waren met de streamsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
Kijk Gert, zo ken ik je weer.Fijn dat je me weer een goed gevoel geeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.
Volgens mij zit je in de verkeerde Topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
En niet met Gert flirten, want hij is mijn forumverkering!!quote:
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
[Joost-modus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.
Hee, Rob is in de huiskamer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |