Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boosquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:navond.. ben er weer...
Ajax gewonnen... Pimp Paulusma gewonnen.... mijn avond kan al niet meer stuk
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja de essieshow mag wel afgelopen zijn nu
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Pfff..weet niet of ik dat geduld wel heb,ik hoop eerder dat de aanhouder wint![]()
heb het anders even over de streams ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef essie05 het volgende:
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?
Dacht het niet vind het wel lachen er zit nu tenminste snelheid in dit topic.![]()
Hebben jullie trouwens gezien dat bij de reclame tussen de BB uitzending mijn kikkertje een rol heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)
Beter dan een zuipende Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
een blowende roel lijkt mij ook niks voor dido
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boos![]()
Als Roel zijn geld terug heeft dan lijkt mij de kans groot dat hij vertrekt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Roel wacht net zo lang tot iedereen slaapt en zal dan wel zijn geld weer verstoppen...
Ja Wup je hebt gelijk,ik zei net al dat ik mijn plaats weet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
goed planquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
laten we het over BB gaan hebben??
Joh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)
Ik had de indruk dat er maar een paar streamers bezig waren met de streamsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
Kijk Gert, zo ken ik je weer.Fijn dat je me weer een goed gevoel geeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.
Volgens mij zit je in de verkeerde Topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
En niet met Gert flirten, want hij is mijn forumverkering!!quote:
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
[Joost-modus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.
Hee, Rob is in de huiskamer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |