quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
Chantal: je hebt in het begin heel veel namen genoemd
van mensen die je haatte
Lieske: die ik haatte?
Chantal : nou ja die jarig waren geweest
???
hij vindt het alleen maar leuk als hij erin betrokken isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef Lamon het volgende:
Rob zit echt te geilen op al die "mysteries".
Hij is helemaal in zijn element.
Op 5 december een sinterklaas bash dayquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus iemand die jarig is geweest, wordt automatisch gehaat??
de keuken is vandaag toch ook helemaal schoon gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef svann het volgende:
Rob de detektive over het verdwijnen van de twee laatste bierflesjes.
Dido kwam het flesje in de rode vaas tegen en het is nu weg.
Het tweede flesje stond in de keukenkast-carousel. Alleen en Chantal en Lieske wisten dat, en het is ook verdwenen.
Roel en Rob hopen dat vannacht de drank weer terug gezet wordt bij een nieuwe geheime opdracht.
ik twijfel of ik het goed verstaan heb want ik vond het zo vreemdquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
dus iemand die jarig is geweest, wordt automatisch gehaat??
Er is een poging gewaagd op de keuken schoon te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
de keuken is vandaag toch ook helemaal schoon gemaakt
Door Dido geloof ik?
Ik dacht dat Chantal een flesje bier onder haar hoofdkussen had verstopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Door Dido geloof ik?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boos![]()
we weten het allemaal nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
Wat zou het nu eigenlijk zijn? Heeft Dido het geld van Roel en moet ze dat op een gegeven moment in zijn sok stoppen als de tijd rijp is?
En zou daar wat mee gaan gebeuren tijdens de live?
Wat hebben ze verkeerd gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
Er is een poging gewaagd op de keuken schoon te maken.
Maar deze is niet schoon volgens de weekopdracht regels
dat was gisteravond maar sindsdien is het alweer verplaatstquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik dacht dat Chantal een flesje bier onder haar hoofdkussen had verstopt.
Dat heb ik ergens gelezen.
Yep. Dido vond het flesje in de bolle rode vaas.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
Door Dido geloof ik?
Doe maar optie 2quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef essie05 het volgende:
Nieuwe topic nieuwe kansen???Zal ik nog ff doorzeiken of nog even met leuke info komen?
Au! Ik prik m'n vinger aan een doorn!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Nouja, die vrouwen van tegenwoordig...
* F4ith geeft Wickedangel een bosje rooie rozen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |