het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt nu wel op een komedie zoals het nu gaat in het huis.
Geweldig!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt nu wel op een komedie zoals het nu gaat in het huis.
Lief dat je het voor me opneemt mamapan,maar ik ben er inmiddels al aardig overheen hoor.Ik geloof dat de beste tip is om gewoon geen bord maar een betonnenplaat voor mijn hoofd te plaatsen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef mamapan het volgende:
Hoi doka, jij hebt mij over mijn postangstgeholpen, doe dat ook maar even voor essie
![]()
In de kast, op de kast.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzo
leuk toch dit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig man Ingrid en Chantal willen echt alles voor iedereen verpesten he?
Ik vind het stikleuk iig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk toch dit?
Roel lijkt behoorlijk nerveus
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op dames, pak dat geld! Als iemand het wel NIET verdiend, is het Roel. En hij wil het geld slecht besteden: een reis. Als hij nou ens zijn pikkie zou laten verlengen....
uit de kastquote:
hoezo wat mogen zij dan verbergen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Vind het wel grappig, maar vind het gewoon een stel trutten, hun mogen alles verbergen, maar niemand mag iets voor hun verbergen.
Als je nou weer diezelfde foto gaat posten, vraag ik een ban voor je aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op dames, pak dat geld! Als iemand het wel NIET verdiend, is het Roel. En hij wil het geld slecht besteden: een reis. Als hij nou ens zijn pikkie zou laten verlengen....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
uit de kast [afbeelding]
O nee, je wilde Maurice juist vergéten, sorry.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzo
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je nou weer diezelfde foto gaat posten, vraag ik een ban voor je aan![]()
Whehehehehe... er is dus toch een God.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!
geen flauw idee te veel Baanjer gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
Ik volg het allemaal niet meer
nee het was echt een vraag, sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Anitra het volgende:
Pffff wup ga je nu op alle slakken zout leggen?
Ik moet altijd meelachen met die lach van Ingrid.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef essie05 het volgende:
Ik vind Ingrid wel lachen hoor.Ze kan altijd zo lekker droog doen.Je weet soms niet of ze het meent,alleen jammer dat ze zo moeilijk te verstaan is.
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
ligt op bed te slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
waar is Dido nou deze hele tijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.![]()
Goedzo! Gewoon lekker lullen waar en wanneer en waarover je maar wilt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lief dat je het voor me opneemt mamapan,maar ik ben er inmiddels al aardig overheen hoor.Ik geloof dat de beste tip is om gewoon geen bord maar een betonnenplaat voor mijn hoofd te plaatsen.
Daarin zijn een aantal BB bewoners mijn grote voorbeeld..![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah GADVERDAMME...nu staat Rob weer te luistervinken![]()
Roel en Rob zijn gewoon vieze tokkies!
Dat is nog het meest absurde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Ik ook niet.
Ze heeft het zelf meegenomen.
Oh sorryquote:
Dat heb ik met Chantal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik moet altijd meelachen met die lach van Ingrid.
Misschien word dat later duidelijk aan het einde van BB, of ná BBquote:
Fijn Doka..ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef doka het volgende:
[..]
Goedzo! Gewoon lekker lullen waar en wanneer en waarover je maar wilt!
Ze zei net dat ze het had meegenomen om over haar angst heen te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdámme!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef bunnyma het volgende:
Oh, die ouwe viezerik (Ik hoef niet uit te leggen wie) likte in Ingrid's oor![]()
![]()
Ze is wat bij getrokken sinds het vertrek van mennoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Wup het volgende:
ik vind Ingrid toch wel grappig vanavond
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik met Chantal!![]()
O nee toch niet.![]()
een beetje smeerolie kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Rob gaat een beetje te lang door.
Die zingende piepgeluiden zijn de draaiende kamera's?
Er komt een avond dat pedo-Rob er een verkracht. Ik hoop Chantal, maar ik vrees dat het Ingrid wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Rob gaat een beetje te lang door.
Ja, ze is opeens geen onverstaanbaar, Judaskussend, Chantalminnend dom blondje meer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is wat bij getrokken sinds het vertrek van menno
Nee natuurlijk niet. Dat is het been van Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef svann het volgende:
Die zingende piepgeluiden zijn de draaiende kamera's?
zeg ik dat danquote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is opeens geen onverstaanbaar, Judaskussend, Chantalminnend dom blondje meer.
Ze zegt anders net dat ze het jammer vind dat ze niet zomaar overal naar toe kan lopen.(met dank aan GOD)quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid: Ik voel me net een detective.
Ja je kan het ook matennaaier noemen trut
Je kan alles zeggen over Nathalie wat je wil maar zij is een van de weinige die niet moeilijk doet over dat geheimzinnige gedoe en de rest z'n gang laat gaan.
Als er 1 iemand een missie verpestte is zij het wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid: Ik voel me net een detective.
Ja je kan het ook matennaaier noemen trut
Je kan alles zeggen over Nathalie wat je wil maar zij is een van de weinige die niet moeilijk doet over dat geheimzinnige gedoe en de rest z'n gang laat gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |