quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
uit de kast [afbeelding]
O nee, je wilde Maurice juist vergéten, sorry.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is idd net zo'n ouderwetse klucht idd.,,, heel veel deuren enzo
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je nou weer diezelfde foto gaat posten, vraag ik een ban voor je aan![]()
Whehehehehe... er is dus toch een God.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Kan niet, foto van de poes van Roel is weg!
geen flauw idee te veel Baanjer gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
Ik volg het allemaal niet meer
nee het was echt een vraag, sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Anitra het volgende:
Pffff wup ga je nu op alle slakken zout leggen?
Ik moet altijd meelachen met die lach van Ingrid.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef essie05 het volgende:
Ik vind Ingrid wel lachen hoor.Ze kan altijd zo lekker droog doen.Je weet soms niet of ze het meent,alleen jammer dat ze zo moeilijk te verstaan is.
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Ingrid toch zo panisch voor dat scream masker, terwijl ze weet dat Rob het is.
ligt op bed te slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
waar is Dido nou deze hele tijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou liever zo'n scream megool tegenkomen in een donker steegje dan een hitsige Rob.![]()
Goedzo! Gewoon lekker lullen waar en wanneer en waarover je maar wilt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lief dat je het voor me opneemt mamapan,maar ik ben er inmiddels al aardig overheen hoor.Ik geloof dat de beste tip is om gewoon geen bord maar een betonnenplaat voor mijn hoofd te plaatsen.
Daarin zijn een aantal BB bewoners mijn grote voorbeeld..![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah GADVERDAMME...nu staat Rob weer te luistervinken![]()
Roel en Rob zijn gewoon vieze tokkies!
Dat is nog het meest absurde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Ik ook niet.
Ze heeft het zelf meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |