Kunnen we niet ruilen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah... oke... tnx.
Het kan altijd erger dan Rob.
You've enlighten my day!
als de kapper portugees spreekt zou ik zeker wegwezen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
fuck... heb een afspraak voor vrijdag staan. Laat ik die maar verzetten naar volgende week...
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
ik durf het niet te herhalen, maar ben blij dat er meer mensen mislukt zijn
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat we in een nieuw topic zitten.![]()
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Arcee het volgende:
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
[robmodus aan] Dan sla ik je op je bek! [robmodus uit]quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
GMTAquote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef Arcee het volgende:
Ik wou anders net het vorige nog even samenvatten.
Ja?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben het type Dido... Niet geheel verwonderlijk... Qua doen en laten lijk ik wel een beetje op haar...![]()
Precies, dat wat jij net deed wou ik ook net doen.quote:
oddie22 is een Naat.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat we geen Natte Lie krijgen.
En weer terug naar BB5quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Niemand poetst zijn of haar tanden 30 min. per keer?
Het wachten is op scanman01 voor een Lieske.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
30 minuten maar?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Die is nu een fles wodka achterover aan het slaanquote:
Dido heeft ook geen kont.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef essie05 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Chips...ik ben ook een Dido type.Ik geloof er geen kont van.
En bedanktquote:
Ja... Maar niet voor jou want jij hebt nog steeds geen foto in het smoelentopic van jezelf gezet...quote:
Dat kwam omdat die kousen je bovenbenen omhoog duwde waardoor je dijen en heupen je kont werdenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bedankt
Ik had best een mooie kont in die rode lingerie met jarretel
Schijnbaar post ik hier voor spek en bonen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Mlose - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
Radobe - Chantal
Snaptnix - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Nathalie
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Huh wat???
Ik dacht dat het een sjantwal was
Ja, de vraag is even over wie dit gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef odie22 het volgende:
Ik ben go... ver de go...ver, piep piep die vieze gore , mens wat ik elke avond vervloek voor de tv !!!!! ,achterbakse k*t h**r.......................nog bedankt diegene die die link hier postte![]()
![]()
![]()
Zei iemand iets?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnbaar post ik hier voor spek en bonen.![]()
nee, die bonenopdracht hebben we al gehad. En je moet hier geen kat op het spek binden!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Isabeau , wat vul je hier nu in !!!!!!!! was het maar waar, alles 100 keer beter als , je weet wel wiequote:Op woensdag 23 november 2005 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
versabommie - Ingrid
kissa - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
flugeltje - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
Arcee - Roel
mallemeid - Roel
Mlose - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Kleintje - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
Radobe - Chantal
Snaptnix - Chantal
oddie22 - Nathalie
Hoorde je wat?quote:
Ik heb het als "het ergste" geïnterpreteerdquote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef Arcee het volgende:
Ja, de vraag is even over wie dit gaat.
't Blijft een babyreet.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:13 schreef Isabeau het volgende:
En bedankt
Ik had best een mooie kont in die rode lingerie met jarretel
Ik heb hier gisteren geleerd dat je dan nu vooral flink moet doorzeiken dan kom je er wel tussen..quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja, wat voor 1?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef essie05 het volgende:
ik heb n.l wel een kont(en wat voor 1..
Wel een kont? HIERO NOG EEN CHANTAL !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je wel ik ben geen Dido,ik heb n.l wel een kont(en wat voor 1..
Pak van mijn hart
Moet 't per se daar?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Ja... Maar niet voor jou want jij hebt nog steeds geen foto in het smoelentopic van jezelf gezet...![]()
quote:
quote:
Oh dan was ik dus toch niet helemaal duidelijk geweest in mijn kwaadheid, het was dus wat kleintje net zei.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het als "het ergste" geïnterpreteerd
en dat is nog het ergste kleintje , ik ben geen zij !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Kleintje het volgende:
Zie je, ze is een Chantal.
Ik bedoel.. ze typt k*th**r.
En ja... ik denk dat Natte Lie nog wel op een gewone manier mensen op zich heen kan krijgen.
Ik denk dat Chantal haar lichaam moet verkopen tussen de crackhoeren. Dan lijkt haar lichaam nog wat, zo komt zij aan haar seks.
Vandaar dat ik er vanuit ging dat het Chantal was en geen Natte Lie
Brede reten zijn okee.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef essie05 het volgende:
Zo 1 waar de mannen wel pap van lusten..de echte man dan he..
Tja wat zal dan beter zijn?De buitenkant van Chan of de binnenkant van Dido?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wel een kont? HIERO NOG EEN CHANTAL !!!
Mocht je te ver gaan (dat doe je nu niet) krijg je vanzelf MUTE of niemand luistert meer naar je.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren geleerd dat je dan nu vooral flink moet doorzeiken dan kom je er wel tussen..
Jaaaa lief is ie he ??? maar geeft niet hoor , kon je niet wetenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... ik zie een wijven hond dus ik ging er gelijk vanuit dat je een zij bent.
SORRY!
HET SPIJT ME
Geen van beidenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef essie05 het volgende:
[..]
Tja wat zal dan beter zijn?De buitenkant van Chan of de binnenkant van Dido?
De tweede, ik kan die naam niet uit mijn toetsenbord krijgen, ik vind die vent zóó verschrikkelik en eng en zelfingenomen en achterbaks en.....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
Mamapan, verklaar u nader. Roel of Rob?
Jaja hou maar opquote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Maar zijn we het erover eens dat een Natte Lie het ergste is wat je kan zijn?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef mamapan het volgende:
Ik ben een Chantal, en weet je ... ik vind het helemaal niet erg.
![]()
Het was pas echt erg als ik een R@#![]()
geweest was
Ik had in je profiel kunnen kijken. Dan had ik geweten dat bij die naam meestal het geslacht MAN hoort.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jaaaa lief is ie he ??? maar geeft niet hoor , kon je niet weten![]()
Ik weet wanneer ik tever kan gaan.Kan Dido nog wat van leren.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht je te ver gaan (dat doe je nu niet) krijg je vanzelf MUTE of niemand luistert meer naar je.
Neeeee ,dat vieze mens natuurlijk , wat ik ben volgens die test.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
hahahhaaha..... dat je dat durft te zeggen. Je hebt duidelijk al meer lef dan Natte Lie!quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef charlysilva het volgende:
Ik ben type.............Natte Lie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Yeah... KLEINTJE HEEFT ALTIJD GELIJK!
Zie je, het is weer duidelijk dat mijn regels nog steeds gelden!
Nou, dat was van korte duur.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... ik zie een wijven hond dus ik ging er gelijk vanuit dat je een zij bent.
SORRY!
HET SPIJT ME
*broodjes smeert*quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, als je om die van mij heen wil lopen dan moet je zeker een lunchpakket meenemen
Tuurlijk,had ook Roel kunnen zeggen maar speel niet valsquote:Op woensdag 23 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahhaaha..... dat je dat durft te zeggen. Je hebt duidelijk al meer lef dan Natte Lie!
quote]Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef charlysilva het volgende:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Op dit moment welquote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Kleintje het volgende:
quote:
Precies, een kat is duidelijker.quote:Kom nou, dit is misleiding met zo'n hond...
Ben nu al fan van je...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tuurlijk,had ook Roel kunnen zeggen maar speel niet vals![]()
Ik leef al jaren in de veronderstelling dat jij er echt zo uitziet....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Precies, een kat is duidelijker.
Ik zie Arcee ook al typen terwijl hij om de 2 seconden een wolkje sneeuw op zijn wit/grijze haar krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik leef al jaren in de veronderstelling dat jij er echt zo uitziet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |