de stream kwaliteit is vandaag erg onder de maat of wel klote.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme, stream 1 en 2 liggen eruit bij mij...
Bij mij werken de streams primaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
de stream kwaliteit is vandaag erg onder de maat of wel klote.
Alle streams happeren als de neten
Geeft niets je mist niets. Joost de reli-lul in travo out-fit.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme, stream 1 en 2 liggen eruit bij mij...
Het is weerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef Black_Orchid het volgende:
Het exit diner draait alweer uit op een Joost-promo avond.![]()
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Geeft niets je mist niets. Joost de reli-lul in travo out-fit.
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef melke het volgende:
[..]
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?
Ook niet als na 13 weken met deze bewoners het lachen je wel is vergaan,en je blij bent met wat afleiding?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.
Je weet niet of ik het grappig vind of niet. Daar heb ik niets van gezegd. Ik zie het goed bedoelde van Joost, jij blijkbaar niet. En dat zegt meer over mij dan over jou!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oh jij vindt het grappig. Zegt genoeg over je niveau. Nee en met dit soort ongein trek zelfs ik geen volle zalen.
GO Joost GO!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:26 schreef melke het volgende:
[..]
Alsof jij volle zalen trekt zeg.. Waarom altijd zo negatief?
Go Melkequote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef melke het volgende:
[..]
Je weet niet of ik het grappig vind of niet. Daar heb ik niets van gezegd. Ik zie het goed bedoelde van Joost, jij blijkbaar niet. En dat zegt meer over mij dan over jou!
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???quote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ook niet als na 13 weken met deze bewoners het lachen je wel is vergaan,en je blij bent met wat afleiding?
Probeer deze eens... doet het goed bij mij:quote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
GO Joost GO!!!!
alleen: de streams.... shit... kan ik eens een keer lekker meekijken... dacht ik....
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren Joost.
Is je goed recht hoor,tuurlijk mag dat.Maar ik vind het net als Melke wel even vermakelijk.Ik zie dit liever als die 2 kleffies bij elkaar,daar kan ik er echt niet om meer lachen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey,ik ben die overduidelijke doorzichtige Joost promo-show van Hummie zat. Mag dat ???
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren.
bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze eens... doet het goed bij mij:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er soms niemand ??? is briljant wat er nu allemaal gebeurt
Iedereen weet ondertussen allang dat Josti het lieverdje is van Mummie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En als er iets goedkoop en simpel vermaak is,dan is het wel een man in vrouwenkleren.
Nou briljant ben de grappen en grollen van Joost een beetje zat.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er soms niemand ??? is briljant wat er nu allemaal gebeurt
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt![]()
Maar deze streams werken bij mij niet meer![]()
Enjoy yourself zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor,tuurlijk mag dat.Maar ik vind het net als Melke wel even vermakelijk.Ik zie dit liever als die 2 kleffies bij elkaar,daar kan ik er echt niet om meer lachen.
En dat gesprek aan tafel net dan met lieske , en ingrid en nathalie over die koekjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.
gaat nu pas beginnenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld de act van Joost net? Die is allang voorbij.
Je hoeft toch niet te kijken. Dus zeur niet zo jaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Enjoy yourself zou ik zeggen.![]()
Zet de viderecorder of de dvd-recorder morgen maar klaar, want daar zal je morgen in de live-uitzending nog lang van mogen genieten. Zorgt Hummie wel voor.
OH nee toch niet weer Sonneveld een mooi nummer.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:34 schreef Bocaj het volgende:
o... Wim Sonneveld...
Was ik niet van plan hoor,ik ben alles behalve Joost fan..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Zet de viderecorder of de dvd-recorder morgen maar klaar, want daar zal je morgen in de live-uitzending nog lang van mogen genieten. Zorgt Hummie wel voor.
Als jij het allemaal zo erg vind, waarom kijk je dan in godesnaam? Doe iets nuttigs met je leven of zo...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Jezus, Joost verkracht dat mooie nummerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Dit is zo ontzettend jammer van een mooi nummer...
Hey spuit elf, bemoei je er effe niet mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo erg vind, waarom kijk je dan in godesnaam? Doe iets nuttigs met je leven of zo...
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey spuit elf, bemoei je er effe niet mee.
Code ROODquote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef Giggio het volgende:
OMG... Rob gaat toch niet zingen.... geluid af!!!!!
Alarmfase 6!!!
Dat mooie nummerquote:Op woensdag 23 november 2005 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jezus, Joost verkracht die mooie nummer![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor Melke.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef melke het volgende:
Wat is iedereen hier aan het zeiken zeg! Kan nou niemand het goedbedoelde zien? Het is toch hartstikke leuk dat hij iets voor de anderen doet. Ze kunnen ook suf op de bank gaan zitten of gaan slapen. Dat is ook weer niet goed, dan hebben jullie ook weer wat te zeiken. Het is toch ook nooit goed. Altijd maar negatief
Okay, dat is dan weer wel zo......quote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind het toch knap dat hij het allemaal zo uit zijn mouw schudt...wat je ook van Joost mag denken..
Ja, je hebt gelijkt. Ik begrijp alleen niet dat mensen kijken als ze het toch niets vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor Melke.
Laten we maar niet meer reageren,heeft toch geen nut,en ieder zijn mening toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |