Nathalie word door Lieske genomineerd de volgende keer begreep ik.Dus er is hoop als Dido morgen wel gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al irritant... samen met Nathalie. Een zware dub wie er donderdag uit moet van me. Maar ik ga voor Nathalie... die komt anders nooit meer op de bank denk ik.
Doe wat mij betreft toch eerst Nathalie maar,anders moeten we de hele week tegen die zelfingenomen kop aankijken als ze de nominatie van Menno overllefd en dat wil ik helemaal niet zien!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:16 schreef theMi het volgende:
Ja, misschien dat er nog een kans is dat Lieske haar nomineert.. maar als ze dr morgen uit zou gaan heb ik daar ook absoluut geen moeite mee...
Heeft Lieske gezegd dat ze Nathalie gaat nomineren dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nathalie word door Lieske genomineerd de volgende keer begreep ik.Dus er is hoop als Dido morgen wel gaat.
Heeft Bunnyma opgevangen..staat op de vorige pagina.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft Lieske gezegd dat ze Nathalie gaat nomineren dan?
Ze praat ook irritant in haar slaap.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef teamlead het volgende:
als ze slaapt of buiten beeld is, is ze idd best te pruimen
dat is toch grappigquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
Ze praat ook irritant in haar slaap.
Free Nemo!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gaan ze Nemo opeten? Nee toch?
Nemooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef n00cL30n het volgende:
* n00cL30n is volgens de test een Rob, een Roel of een Joost..... Net als Bruce117 negeer dit en accepteer ik dit evenmin.
Lijkt wel of hij botox gehad heeft zou wel echt iets voor hem wezen de kwal.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
OP die foto lijkt hij echt een plastic pop![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij botox gehad heeft zou wel echt iets voor hem wezen de kwal.
Wat wil je met zo'n scheve bekquote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Kan Nathalie nu écht niet met dichte mond kauwen?
De mooiste meid van het huis.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef melke het volgende:
Waarom steeds zoveel foto's van Lieske?
beter dan chantal............quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef melke het volgende:
Waarom steeds zoveel foto's van Lieske?
hahaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb al voor Joost aan dat toneelstukje is begonnen last van plaatsvervangende schaamte
Ik zag hetquote:Op woensdag 23 november 2005 20:11 schreef DDuiveltje het volgende:
wow a loveroom voor Dido en Roel ...
Krijgen ze dat dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:11 schreef DDuiveltje het volgende:
wow a loveroom voor Dido en Roel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |