Als het nog tot een volgende keer komt.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef bunnyma het volgende:
Als ik het goed begreep van het gesprek tussen Lieske en Ingrid is Lieske van plan de volgende keer Nathalie te nomineren.
Laten we hopen dat ze hoe dan ook die kans niet meer krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef bunnyma het volgende:
Als ik het goed begreep van het gesprek tussen Lieske en Ingrid is Lieske van plan de volgende keer Nathalie te nomineren.
* bunnyma doet morgen een kaars aan en zet die voor de tv.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Als het nog tot een volgende keer komt.
Oei...... moest ik even over denkenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze hoe dan ook die kans niet meer krijgt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze hoe dan ook die kans niet meer krijgt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]Ben je wel helemaal lekker scan?? Je wilt toch zeker geen exit van Lieske??
Anders denken, teamlead...... Nathalie al weg!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:33 schreef teamlead het volgende:
[..]Ben je wel helemaal lekker scan?? Je wilt toch zeker geen exit van Lieske??
Je had je zelf er ook uit kunnen praten suffiequote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen. Ik dacht dat Ingrid dat gezegd had
![]()
![]()
Ooooh ik dacht dat je bedoelde. dat Lieske dat niet meer kon omdat morgen Nathalie weg was.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen. Ik dacht dat Ingrid dat gezegd had
![]()
![]()
Ja, maar met die 'hoe dan ook' bedoelde ik toch duidelijk Nathalie óf de persoon die het zei.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je had je zelf er ook uit kunnen praten suffie![]()
Dat naath eruit gaat
volgens die vermadelijde test ben ik een ingrid... dus best kans dat je ermee was weggekomenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar met die 'hoe dan ook' bedoelde ik toch duidelijk Nathalie óf de persoon die het zei.
Maar misschien was hij erin getrapt inderdaad
Ik sms niet meer, heb ik wel gedaanquote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef Chaosma het volgende:
Hoi allemaal, bedankt voor jullie leuke leesvoer en de caps.![]()
Net even bijgelezen en de test gedaan en ik ben een Dido, ben er niet echt blij mee, maar gelukkig is het geen Nathalie. Jesus wat heb ik een hekel aan dat mens.![]()
Ik heb besloten dat ik ga smsen morgen voor Lieske en Chantal en ik hoop toch zo dat Nathalie of Dido eruit gaat![]()
Hahaha en dat terwijl ik helemaal niet zo klef doe als Roel bij Dido en ik ook niet echt rebels benquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef essie05 het volgende:
Je bent gelukkig niet de enige Roel hier,dat moet je kracht geven Foreverbleu...
![]()
Ik verbaas me er ook al uren over dat ik een Dido blijk te zijn...kan me totaal niet vinden in haar karakter.Ik ben veel liever,veel slimmer,heb een bloedhekel aan Nathalie en heb wel kontquote:Op woensdag 23 november 2005 18:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha en dat terwijl ik helemaal niet zo klef doe als Roel bij Dido en ik ook niet echt rebels ben
Die houdt je maar tijdelijk uit elkaar, na het hoofdgerecht zitten die echt wel bijelkaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef essie05 het volgende:
Volgens mij ligt er op ieder bord een aanwijzing voor de bewoners waar zij moeten gaan zitten.Er lijkt ook een tandenborstel te liggen.Dan zitten Lieske en Ingrid tegenover elkaar...Zullen ze Roel en Dido uit elkaar zetten??
Gaan ze Nemo opeten? Nee toch?quote:
Etentje voor de genomineerden en een sketch van Rob en Joost in ieder geval.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
Is het al bekend wat de bedoeling is vanavond?
Ik vond haar altijd al irritant... samen met Nathalie. Een zware dub wie er donderdag uit moet van me. Maar ik ga voor Nathalie... die komt anders nooit meer op de bank denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef theMi het volgende:
Ik kan niet meer naar Dido luisteren ook... ik vind haar zo zwaar irritant de laatste tijd!
Hoe hebben jullie dat nou?
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Dido vind ik alleen irritant als ze over haar zelf praat, met Nathalie aan het roddelen is, aan het kleffen is met Roel, zegt dat ze nooit roddelt en het constant doet en bevestiging vraagt. Valt dus nog best wel mee haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |