wow....erg mooi!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Deze had in Lieskje haar fotoboek moeten zitten
[afbeelding]
Probeer de Versatel streams eens? Hier doet alles het tot nu toe nog goedquote:
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zullen wel een paar hiervanaf zijn geplukt maar niet allemaal denk ik, want dan zou de kwaliteit minder zijn ivm de bitrate op de streams, jammer dat je niet kan zien of de foto's gemaakt zijn vanaf BB zelf of via het forum dan weten we het zeker
Echt waar? En hoe reageerde ze daar op?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef pullup het volgende:
Nemo op de voorkant van het smoelenboek van Nathalie![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.
Ja, geweldig en Nathalie als zuiper!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond het mooi... hoe hij Roel neerzette als een stoere kraker die nu de ramen lapt in een doorzonwoning
Sorry ik heb het geluid niet aanstaan. Ik zag het langskomen toen ze haar fotomap sloot.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Echt waar? En hoe reageerde ze daar op?
Ja, en die bofferts hebben geen last van een regie die steeds wegdraait....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust is
Idd, maar ze zullen denk ik af en toe best een cap jatten van hierquote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
De BB-webredactie capt zelf ook dat het een lieve lust is
Zat die ene er in? Die ene die jij zelf graag had willen maken, jeweetwel?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Deze had in Lieskje haar fotoboek moeten zitten
[afbeelding]
een hele mooi van Scanmanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wow....erg mooi!
Alleen als ik die foto morgen in een tijdschrift had gezien, had ik Lieske er niet in herkend...
Nee hoor, daar zijn er nog wel meer van....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Ik ben dus de enige die het wèl leuk vond, wat Joost pres(en)teerde?
ik vond het wel leuk, alleen wat langdradig...en vooral knap dat ie het allemaal zo uit zijn duim zoog.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Het was knap, maar ik begrijp de reacties hier wel. BB moet een keer ophouden met de Joost-promotie. Het zou wel eens tegen 'm kunnen werken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef mamapan het volgende:
Ik bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn er nog wel meer van....
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bij iedereen die geklaagd heeft over Joost, hoop ik![]()
Ik de jouwe wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef Day het volgende:
[..]
Het was knap, maar ik begrijp de reacties hier wel. BB moet een keer ophouden met de Joost-promotie. Het zou wel eens tegen 'm kunnen werken.
Mooi vond ik het niet, ik kan Joost' humor niet zo waarderen.
Deze bedoel je:quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat die ene er in? Die ene die jij zelf graag had willen maken, jeweetwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |