Ach kom nou Melke, niet zo lichtgeraakt...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Tja, iemand moet die taak op zich nemen he! Maar nu is het genoeg geweest. Ik zeg niets meer over jullie berichtjes. Ieder zijn eigen mening he..
Misschien mogen ze vannacht seksen zonder camera'squote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef frizti het volgende:
Het "ergste" moet nog komen. Het liefdesnestje voor Klef en Bef met rozen op het bed enzo.
dat meen je toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef frizti het volgende:
Het "ergste" moet nog komen. Het liefdesnestje voor Klef en Bef met rozen op het bed enzo.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ach man, ga jij je toch trekken op Lieske ja.. Tjonge jonge jonge
mee eens...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef scanman01 het volgende:
edit
Ik denk inderdaad dat Nickelodeon meer in de buurt komt.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.
Hardleersquote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat dus al deed....![]()
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:05 schreef Day het volgende:
Hey, die foto heb ik ook! Grappig dat ze dit het mooist vindt!
[afbeelding]
Oei, deze post had ik ff gemist...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ach man, ga jij je toch trekken op Lieske ja.. Tjonge jonge jonge
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ziiten hele leuke caps tussen die de bewoners hebben in hun albums, denk zeker dat er een aantal door ons zijn gemaakt die ertussen zitten
Er zullen wel een paar hiervanaf zijn geplukt maar niet allemaal denk ik, want dan zou de kwaliteit minder zijn ivm de bitrate op de streams, jammer dat je niet kan zien of de foto's gemaakt zijn vanaf BB zelf of via het forum dan weten we het zekerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.
Ik vond het mooi... hoe hij Roel neerzette als een stoere kraker die nu de ramen lapt in een doorzonwoningquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd of Dido later op de avond niet zal gaan klagen over hoe Joost haar wegzette als kakker?
Hij had over iedereen wel wat en niet altijd hun gunstigste trekje.
Leuk vond ik dat hij zo duidelijk liet blijken dat de ouwe zemelaar Ingrid wilde kussen. Toen keek Rob ook een beetje zuur.
Ik wist dat ik het NOOIT had moeten zeggen ...:)quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeik je nu weer die bewoonster af die jij op 1 hebt?
Volgens mij staat er geen Talpa logo in de hoek van de foto's daar. Dus screencaps lijkt me sterk.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De redactie van BB zoekt gewoon het forum af naar leuke screenshots en geeft die aan de bewoners.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oei, deze post had ik ff gemist...
Melke, ondanks dat het er hier in het topic best wel eens scherp aan toegaat tolereer ik het niet als mensen op de persoon spelen..
Niet meer doen dus...
Die heb je binnen 30 seconden eraf hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij staat er geen Talpa logo in de hoek van de foto's daar. Dus screencaps lijkt me sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |