Heb maar een lekker muziekje opgezet een lekkere mix van Miguel Migsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jawel hoor. Ik heb het geluid nu natuurlijk uit, in de hoop dat straks nog iets anders gaat gebeuren wat wel leuk is. Dan kan het weer aan.
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.
Zeik je nu weer die bewoonster af die jij op 1 hebt?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
alle 4 de streams 24/7 op die blonde boerin?
Hé? Je kan dus wel normaal reageren...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.
Absoluut, maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde streamer niet onder de 10 jaar is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal best wel iets leuks kunnen doen voor kinderen beneden de 10 jaar.
onze screenshotsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Er worden weer wat fotoboeken van screenshots uitgedeeld
nee, eerder boven de 40 geloof ik....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde streamer niet onder de 10 jaar is.
ohhhh....die is heeeeel erg...quote:
Is geschreven door de redactiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef melke het volgende:
Ik vind het leuk dat ze iets gedaan hebben! Vond hun eigen geschreven liedje ook leuk verzonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |