Doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef melke het volgende:
Wat is iedereen hier aan het zeiken zeg! Kan nou niemand het goedbedoelde zien? Het is toch hartstikke leuk dat hij iets voor de anderen doet. Ze kunnen ook suf op de bank gaan zitten of gaan slapen. Dat is ook weer niet goed, dan hebben jullie ook weer wat te zeiken. Het is toch ook nooit goed. Altijd maar negatief
Ik vind het wel spannendquote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
Joost uit sesamstraat vertelt een verhaal uit het grote verhalen boek![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, dat is dan weer wel zo......
Ik heb geen hekel aan Joost, maar ik zie ook waar BB mee bezig is....
sorry hoor maar ik zag en hoorde joost en dacht maar één dingquote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
gelukkig... hoe vals dan ook: het was Joost!!!
GO Joost GO!!!!
Met als verschil dat de Vliegende Panthers wél grappig zijn...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:45 schreef odie22 het volgende:
Doet me denken aan de versie van de vliegende panthers over dikkie dik.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef odie22 het volgende:
Ik vind joost ook niet veel aan, maar dit doet hij toch wel heel erg goed hoor.
Dan geeft ie een stom antwoord als "niet mee bemoeien" of zo. Gewoon negeren dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkt. Ik begrijp alleen niet dat mensen kijken als ze het toch niets vinden
Dat niet , maar dat terzijdequote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met als verschil dat de Vliegende Panthers wél grappig zijn...![]()
Inderdaad zijn de veel leuker Dikkie Dickquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is er wel 1 die de lol in de groep wil houdenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik zag en hoorde joost en dacht maar één ding![]()
please
Ja iddquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost mag van mij winnenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is er wel 1 die de lol in de groep wil houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |