quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef F4iTH het volgende:
Chantal: Ibiza is een leuk vakantieland
Het is vanavond wel weer erg beroerd ja, tijdje niet zo geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Is er dan niemand bij de regie of talpa die een camera kan bedienen?!!!!
Amsterdam + omgeving slikt de IJ niet snel in. Integendeel!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zei vast vakantieEIland, maar ze heeft het ei ingeslikt![]()
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als Dido iets fluistert is het meestal iets wat de kijker juist wel wil horen en BB dus zeker zal uitzenden...(alles voor de kijkcijfers toch?)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
quote]Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zenden meer niet uit dan wel
haha, leuk ditquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef BB5kijker het volgende:
Chantal: "Ibiza is een heel leuk vakantieland"
Nathalie: "Jaaa joooooh, ben ik ook geweest, een heel leuk land"
En NIEMAND corrigeert die domme praat!
Ze hebben een vergadering. Onderwerp: wie sturen we donderdag naar huisquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Laten we het daarop houden ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zei vast vakantieEIland, maar ze heeft het ei ingeslikt![]()
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Amsterdam + omgeving slikt de IJ niet snel in. Integendeel!
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Die was nóg slechter?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.
Misschien is de regisseur van gisterenavond op staande voet ontslagen.
Te veel bloot zeker.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.
Misschien is de regisseur van gisterenavond op staande voet ontslagen.
Joepie Roel en Dido weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Ah, slaapkamer!
Van wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik hou van je." "WTF?" "Oh sorry"![]()
en het shirtje is weer aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:55 schreef Bocaj het volgende:
Ah volgende fase: Dido heeft shirtje uit....
Dan kijk jij naar andere streams dan ik...quote:
Als Dido DD heeft dan heb ik GG.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
![]()
de DD cup van Dido waren ook weer in beeld
Ze lag met een bloot bovenlijf op bed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar andere streams dan ik...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Valt dit gedoe in de slaapkamer ook onder tentjes bouwen??
Geloof er nix van....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze lag met een bloot bovenlijf op bed.
Roel masseerde haar rug en op een gegeven ongenblik deed ze shirt aan
Hai Isaquote:
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
ff snel vraagje, kan het kwaad dat ik na een week behoorlijk hoesten pijn krijg in m'n rug/schouder. (achter m'n schouderblad?) of zal ik toch maar ff naar de huisarts?
Wie zegt dat dat het geld van Roel is? Volgens mij heeft zij er wat mee verdiendquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef farceman het volgende:
WAar is nu dat geld heeft Roel het nog onder zijn bed, heeft dido het alweer verplaatst of heeft joost het nu? Iemand help!
WhoTF is Kasta?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachten
En..."ach Kasta"
ben je roker flugel? volgens mij zijn het gewoon je longenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
ff snel vraagje, kan het kwaad dat ik na een week behoorlijk hoesten pijn krijg in m'n rug/schouder. (achter m'n schouderblad?) of zal ik toch maar ff naar de huisarts?
geen koorts meer, dus dan is het toch spierpijn... In m'n ribben ook al... bleehquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachten
En..."ach Kasta"
De voice-over stelde ons een tijdje geleden gerust dat hij het "wel weer terugkrijgt, maar nu zijn lesje moet leren".quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het geld van Roel is? Volgens mij heeft zij er wat mee verdiend
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ben je roker flugel? volgens mij zijn het gewoon je longen
Als ik 10 cent kreeg voor iedere jeer dat ik dacht "Wat is Chantal toch een vervelende stinktaart", dan zegde ik morgen mijn baan op!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
Als ik 10 cent kreeg voor iedere keer dat Dido en Roel over hun 'relatie' spreken was ik nu al miljonair geweest!
Alleen maar de meest gepermbande user op fok.... Hilarisch om z'n topics te volgen, maar een crime om mee te discussieren...quote:
Net als gisteravond... en de avond ervoooor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand die glimlach op Dido's gezicht gecapped...
...leek erop dat Roel met het betere handwerk bezig is?
Zit hij hier ook op BB ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen maar de meest gepermbande user op fok.... Hilarisch om z'n topics te volgen, maar een crime om mee te discussieren...
En wat heeft dat met Dido te maken? Nooit aan gedacht dat ze misschien ook wel geld heeft gekregen voor de alcohol opdracht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De voice-over stelde ons een tijdje geleden gerust dat hij het "wel weer terugkrijgt, maar nu zijn lesje moet leren".
Nah, denk ik niet... Of hij moet hier onder één van z'n 300 kloons posten... Een lieve dit keer, want ik heb nog niemand kunnen betrappen op Kasta-kwaliteiten hier...quote:
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs uit Roels budget te komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Dido te maken? Nooit aan gedacht dat ze misschien ook wel geld heeft gekregen voor de alcohol opdracht?
Krijg weer nostalgische gevoelens naar "De Bus 2"...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als gisteravond... en de avond ervoooor...![]()
Ik kan wel uitgroeien tot een Kastaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah, denk ik niet... Of hij moet hier onder één van z'n 300 kloons posten... Een lieve dit keer, want ik heb nog niemand kunnen betrappen op Kasta-kwaliteiten hier...![]()
Denk dat ie met een secret opdracht bezig isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Zit Joost in de kast van Dido?
wat voor dingen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Joost zit dingen uit Lieske haar kast te stelen
Hij haalt spullen uit de ene kast en legt ze in een andere
blouse of shirtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat haalde hij er uit? En deed hij in zijn eigen kast?
Lijkt me sterk... wel eerst in vijfvoud aanvragen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan wel uitgroeien tot een Kasta![]()
Dan maak ik van mijn hondje een bloedhond en dan zul je nog es wat beleven
Kom op, Flugelquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Alleen maar de meest gepermbande user op fok.... Hilarisch om z'n topics te volgen, maar een crime om mee te discussieren...
Pimp Paulusma uiteraardquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
Flugel heb jij de nix factor nog gekeken? wie heeft er gewonnen?
Was volgens mij kast van Didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Joost zit dingen uit Lieske haar kast te stelen
Hij haalt spullen uit de ene kast en legt ze in een andere
Pimp Paulusma (officieel)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
Flugel heb jij de nix factor nog gekeken? wie heeft er gewonnen?
Ik ben ook niet bang voor hem, maar hij is zo verdomd goed met het toetsenbord. Heb daar best bewondering voor... Ik zou zo'n 'per definitie anti-" houding echt niet vol kunnen houden hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op, FlugelMet Kasta moet je een beetje spelen. Je moet hem sowieso al niet serieus nemen, maar gewoon een beetje plagen en ongelijk geven.
kleding,kralen en dat soort dingen,niet alleen uit lieske haar kast maar uit alle kasten haalt hij wat en legt het weer in een ander kastquote:
HAHAHA, en toen vluchtte de visite weg?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef bunnyma het volgende:
En ik hier maar roepen : "Kijk in Dido's tijger"![]()
Voor zover ik kan zien en horen ligt Dodo lekker te slapen en is Roel in het donker starend aan het overwegen om nog even naar de WC te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand die glimlach op Dido's gezicht gecapped...
...leek erop dat Roel met het betere handwerk bezig is?
Jij kent Kasta echt nog niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan wel uitgroeien tot een Kasta![]()
Dan maak ik van mijn hondje een bloedhond en dan zul je nog es wat beleven
Whehehehe...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en horen ligt Dodo lekker te slapen en is Roel in het donker starend aan het overwegen om nog even naar de WC te gaan.![]()
[afbeelding]
Ja, zij dachten dat ik gek geworden was!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHA, en toen vluchtte de visite weg?!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, zij dachten dat ik gek geworden was!![]()
![]()
Zou het niet weten de regie heeft zeker een kwartier geen beelden uit de slaapkamer laten zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft dus verteld waar het geld ligt aan Roel en Roel is het nu aan het verstoppen...
Doorzichtigquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:23 schreef theMi het volgende:
Die Dido kan ook nog ff mega sneaky doen hoor...
Dus nu heeft Roel het weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef farceman het volgende:
Roel heeft geld nu in zijn kast in de gang verstopt
Zeg Gertje ben jij een Lieskefan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Als je ook even niet oplet bij die lui dan is het bed ineens weer leeg en zitten ze te paffen in de woonkamer...
[afbeelding]
LOL. Bij mij liggen ze nog gewoon in bedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Als je ook even niet oplet bij die lui dan is het bed ineens weer leeg en zitten ze te paffen in de woonkamer...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Dido zender Roels piemeltje checken dat dingetje hangt er niet goed bij.
Je vergeet het belangrijkste: seksueel gefrustreerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Lamon het volgende:
Roel lijkt wel wat op Kasta, veel fuck the rules geblaat en ondertussen zo mak als een lammetje.
En nogal een zeurpiet.
Naar bed gaan heeft weinig betekenis in dat huis, ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Bij mij ligt Dido nu weer in bed en Roel nog niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef doka het volgende:
[..]
LOL. Bij mij liggen ze nog gewoon in bed
Ik zou willen beginnen over de lengte van zijn penis, maar daar weet ik gelukkig niets van af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste: seksueel gefrustreerd
He, slim..... misschien dat hij van alle genomineerde wat moet verzamalen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef essie05 het volgende:
Avond samen...
Zou Joost geen kleding aan het verzamelen zijn voor zijn act morgenavond?Wellicht gaat hij de genomineerden immiteren..
Oh ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij ligt Dido nu weer in bed en Roel nog niet.
Ja bedankt hè. Zometeen komt BB5kijker 'als geroepen' binnen met dezelfde foto die hij al 45.867 keer eerder heeft gepost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou willen beginnen over de lengte van zijn penis, maar daar weet ik gelukkig niets van af.
Er zijn wel andere users die dat eventueel zouden kunnen bevestigen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja bedankt hè. Zometeen komt BB5kijker 'als geroepen' binnen met dezelfde foto die hij al 45.867 keer eerder heeft gepost.
Maar ik dacht echt dat Joost achter het geld aan zat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die zien we nooit meer... terug...
Kasta is gewoon een watje. Die denkt dat hij slim is, maar je lult die stakker zo onder tafel, maar dat is hier gelukkig off-topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij kent Kasta echt nog niet?
Ga je eerst maar eens inlezen dan en kom dan maar eens terug... O ja, neem meteen ook ff de Xebro posts mee. Die kom je in dezelfde topics tegen![]()
Ik heb net op je gereageerd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
heeft het wel zin om hier wat te posten als newbie???
Krijg n.l de indruk van niet..
Knappe 2 -1 overwinningquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Nou, het gepeupel zal zometeen hier wel triomfantelijk komen doen over de knappe 2-1 tegen een stel oostblokkers.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
hai,quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef essie05 het volgende:
Avond samen...
Zou Joost geen kleding aan het verzamelen zijn voor zijn act morgenavond?Wellicht gaat hij de genomineerden immiteren..
1000x sorry Bunnyma..ik had je ff over het hoofd gezien.quote:
Jep. dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef svann het volgende:
Joost moet van iedereen één kledingstuk aantrekken?
ik zag hem daarnet de rode broek van Lieske proberen, maar daar kwam hij niet in.
En truitjes van Ingrid en naat.
Ik had al gezegd dat het slim van je was dat je geraden had dat Joost van iedereen wat moest hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ik niet intressant genoeg overkom..quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Geen enkele zin![]()
Alsof ik bij iedere post bekijk hoe lang iemand geregistreerd staat![]()
Speciaal registreren vanwege het BB-forumquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
Dat zal 't zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat ik niet intressant genoeg overkom..
Dank je essie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef essie05 het volgende:
[..]
1000x sorry Bunnyma..ik had je ff over het hoofd gezien.![]()
Ik heb je nu toch niet beledigd he?
p.s mooi hoor je bloempot..en een schitterende tuin
ja als BB zich er niet mee bemoeit ligt het zooitje om 20:00 uur op bedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Goedenavond allemaal, daar ben ik ook weer eens
Er gebeuren allemaal geheimzinnige dingen in het huis.... spooky
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Goedenavond allemaal, daar ben ik ook weer eens
Er gebeuren allemaal geheimzinnige dingen in het huis.... spooky
Was juist leuk om hem te volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Joost wordt weer eens gevolgd door de regie.
edit: met reden lees ik nu
Het is al 22.45!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Slaapt verder iedereen al trouwens? Ik zie alleen Rob en Joost nog.
Jij ging naar bedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef farceman het volgende:
Scanman welkom terug je hebt redelijk wat gemist..zeker als je ajax bej\kijkt...
Joost met een mes naar het douchegordijn waar de siluet van Nathalie achter te zien is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja het is net een Hitchcockfilm...![]()
Ja leuk hoor Doka en nu???quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef doka het volgende:
[..]
Speciaal registreren vanwege het BB-forum![]()
Aaaah, een newbiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
Watje!!!! Ik ga nog lekker een paar uur streams kijken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef farceman het volgende:
Wordt mij te kinderachtijg allemaal ga mijn bedje opzoeken , goed posten aub en welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost met een mes naar het douchegordijn waar de siluet van Nathalie achter te zien is?
Okee... whisfull thinking![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor Doka en nu???
Wat heeft dat nu weer voor zin.Ik heb me hier al een aantal keren gemeld.De eerste keer om mee te vieren dat die kwal van een Rob eruit zou gaan,werd toen met open armen ontvangen maar daarna werd ik snel genegeerd.Zal wel mijn schuld zijn dat Rob er nog inzit.Maar zoals jullie inmiddels wel weten is het niet mijn schuld maar die van Menno.Zo en nu ben ik er klaar voor hoor...kom maar op.![]()
* BONG4002 heet je van harte welkom!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu weer voor zin.Ik heb me hier al een aantal keren gemeld.De eerste keer om mee te vieren dat die kwal van een Rob eruit zou gaan,werd toen met open armen ontvangen maar daarna werd ik snel genegeerd.Zal wel mijn schuld zijn dat Rob er nog inzit.Maar zoals jullie inmiddels wel weten is het niet mijn schuld maar die van Menno.Zo en nu ben ik er klaar voor hoor...kom maar op.![]()
mamapan had hetzelfde idee als jou: dat je als newbie genegeerd wordt, en ik leg vervolgens uit waarom dat misschien zo lijkt maar niet zo isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aaaah, een newbie![]()
En nog wel eentje met een calimerocomplex...![]()
Trek het je niet aan meid...![]()
Mij negeren ze ook nog steeds als ze de kans krijgen...![]()
Toch wel makkelijk als je een bord voor je kop hebt van hier naar Tokioquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aaaah, een newbie![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
En waarom lul je zo dom?
oorzaak je bent BLAUWquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aaaah, een newbie![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Btw wat bedoel je met calimero complex?
Ja, en Joost in zijn volle glorie gezien hebbende, zal vooral het kruis wat slobberen bij de dames straksquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef MissX het volgende:
[..]
leuk al je kleren lekker uitgerekt nadat Joost ze heeft aangehad
Oooow... is dat de reden dat ze me soms negerenquote:
Jemig Gert..ff dimmen hoor.Je bent wel eens aardiger tegen me geweest.En hoezo lul ik dom?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
En waarom lul je zo dom?
Fijn dat het niet aan mij ligt... Ik ben dan ook een geweldige modquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dag Flugeltje,aan jou ligt het niet hoor...aan jou ligt het niet hoor.
Btw wat bedoel je met calimero complex?
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ff aandacht snap dat dan.![]()
ik bedoel andere blauw je ziet ze ook wel eens op straat lopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooow... is dat de reden dat ze me soms negeren
Daar loop ik idd wel eens... Maar niet te vaak, ben veel te lui en pak liever de auto...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik bedoel andere blauw je ziet ze ook wel eens op straat lopen
De username van een Mod is blauw gekleurd kijk maar bij flugeltjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
BLAUW????Wat nu weer,verklaar u nader!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef bunnyma het volgende:
Dido is bloednerveus voor haar volle tijgertje.
Ze grijpt bijna Joost in zijn kruis. Ze dacht dat Joost hem had.
Pfff d8 ff dat je me wilde vergelijken met Nathalie, en daar zou ik pas een complex van krijgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat het niet aan mij ligt... Ik ben dan ook een geweldige mod![]()
al zeg ik het zelf![]()
Een calimerocomplex wil zeggen dat je jezelf een beetje minder voelt dan 'de rest'... Omdat ze je negeren ofzo...
volgens mij zijn ze inmiddels allemaal nerveus:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef bunnyma het volgende:
Dido is bloednerveus voor haar volle tijgertje.
Ze grijpt bijna Joost in zijn kruis. Ze dacht dat Joost hem had.
Dan moet je niet te hard rijden want dan kom je ze ook tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar loop ik idd wel eens... Maar niet te vaak, ben veel te lui en pak liever de auto...![]()
Kijk, van dat soort complimenten wordt ik dan weer zo geil opgewonden dat ik nu accuut naast m'n mannetje ga kruipen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef essie05 het volgende:
[..]
Pfff d8 ff dat je me wilde vergelijken met Nathalie, en daar zou ik pas een complex van krijgen![]()
En je bent inderdaad een geweldige mod hoor,vooral zo doorgaan.
Lijkt nu zo, maar denk dat het over 30min wel stil is hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid zei al: Het is hier een debiel huis"
Vanavond klopt dat wel. Ik denk niet dat er iemand rustig zal slapen.
Maar het zijn dus eigenlijk twee dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze inmiddels allemaal nerveus:)
Ik keek al of mijn beroep vermeld stond bij mijn profielquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
De username van een Mod is blauw gekleurd kijk maar bij flugeltje
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, van dat soort complimenten wordt ik dan weer zo geil opgewonden dat ik nu accuut naast m'n mannetje ga kruipen...
Dag allemaal![]()
Minstens 80% van de mensen hier lult beetje in de lucht. Net als Lieske in BB dus. En je denkt dat je de enige bent die genegeerd wordt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jemig Gert..ff dimmen hoor.Je bent wel eens aardiger tegen me geweest.En hoezo lul ik dom?
[..]
Kijk, van dat soort complimenten wordt ik dan weer zo geil opgewonden dat ik nu accuut naast m'n mannetje ga kruipen...
Dag allemaal![]()
jawel maar omdat zij er zo raar mee omgaan hebben de anderen wel in de gaten dat er vanalles gaande isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef bunnyma het volgende:
Maar het zijn dus eigenlijk twee dingen door elkaar.
Dido met haar geld en Rob en Joost voor het afscheidfeestje.
Dat was nu ook weer niet de bedoelingh hoor,maar jij ook weltrusten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
Ja dat snapte ik ook wel, maar verkoop jezelf dan enigszins aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jemig Gert..ff dimmen hoor.Je bent wel eens aardiger tegen me geweest.En hoezo lul ik dom?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Minstens 80% van de mensen hier lult beetje in de lucht.
Kom op Essie, ik ben ook een newbie! Je moet gewoon mee lullen en je er tussen wumenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Minstens 80% van de mensen hier lult beetje in de lucht. Net als Lieske in BB dus. En je denkt dat je de enige bent die genegeerd wordt?![]()
Wen er maar aan zou ik zeggen![]()
Dank voor je uitleg,bij deze weet ik genoeg.Ik zal me vanaf nu gedragen,maar ik wilde wel ff testen of er op mijn posts gereageerd zou worden..quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Minstens 80% van de mensen hier lult beetje in de lucht. Net als Lieske in BB dus. En je denkt dat je de enige bent die genegeerd wordt?![]()
Wen er maar aan zou ik zeggen![]()
[..]
Dag allemaal![]()
Streamverslagen van dinsdag 22 november.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Ben een tijdje niet thuis geweest, en zet nu de streams weer aan, maar begrijp geen reed van alles wat ze aan het doen zijn? wat gebeurd er allemaal joh!
Kan ik een update krijgen?
Mijn broertje had ook een calimerocomplex, maar dat kwam dan meer door zijn haardrachtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat het niet aan mij ligt... Ik ben dan ook een geweldige mod![]()
al zeg ik het zelf![]()
Een calimerocomplex wil zeggen dat je jezelf een beetje minder voelt dan 'de rest'... Omdat ze je negeren ofzo...
Ja en Lieske denkt hetzelfde over haar verhalen over de studentenvereniging en haar moeder etc...quote:
Alleen als je leert spellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Ben een tijdje niet thuis geweest, en zet nu de streams weer aan, maar begrijp geen reed van alles wat ze aan het doen zijn? wat gebeurd er allemaal joh!
Gelukkig ben ik niet de enige,dat sterkt me hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kom op Essie, ik ben ook een newbie! Je moet gewoon mee lullen en je er tussen wumenHet gaat hier gewoon soms er snel dat je sommige post over het hoofd ziet of gewoon snel leest
![]()
Nou je hebt ook gelijk wat losgemaakt hier. Nu heb ik ruzie met Wicked!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg,bij deze weet ik genoeg.Ik zal me vanaf nu gedragen,maar ik wilde wel ff testen of er op mijn posts gereageerd zou worden..![]()
Ik ben hier trouwens ook nog een newbie hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige,dat sterkt me hoor.
Ik zoek nog naar een goede icoon om op te vallen,maar krijg steeds een foutmelding op de pagina.
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige,dat sterkt me hoor.
Ik zoek nog naar een goede icoon om op te vallen,maar krijg steeds een foutmelding op de pagina.
Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Zal het proberen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Vigile het volgende:
Ja, Never underestimate the evil powers of Chantal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Nath lult nu lekker over Dido.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou je hebt ook gelijk wat losgemaakt hier. Nu heb ik ruzie met Wicked!![]()
Welkom iig newb![]()
volgens mij drinkt hij bij gebrek aan blowsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
Dido vind een dronken roel helemaal niks.
Nou dit wordt nooit wat tussen die twee.
Weet ik niet de regie heeft een lange tijd niks van de slaapkamer laten zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk toch niet dat Roel zijn centen heeft. Hij had gezien dat Joost snel iets in een kastje gooide en was aan het zoeken wat dat was. Maar Joost heeft die zak met kledingstukken alweer ergens anders neergelegd.
Dido heeft nog niet tegen Roel verteld over haar centen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)
ja de essieshow mag wel afgelopen zijn nuquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik geloof er ondertussen een hele discussie over new bie positie gaande is
Gewoon blijven posten : na 5 jaar hoor je er wel bij.![]()
Dat denk ik ook, want echt veel alcohol kan Roel niet hebben, toen ik zijn leeftijd had dronken al mijn leeftijfgenoten heel wat meer dan Roel hier doet. Kan Roel beschouwen als een compliment, al denk ik niet dat dit tot de mannenregels hoort om zoiets over een man te zeggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij drinkt hij bij gebrek aan blows
een blowende roel lijkt mij ook niks voor didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Zij zei tegen Roel dat ze het later wel zou vertellen. Daar maak ik uit op dat hij niets weet van Dido's geld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet ik niet de regie heeft een lange tijd niks van de slaapkamer laten zien.
oe pas op met de mannenregelsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Arliator het volgende:
Dat denk ik ook, want echt veel alcohol kan Roel niet hebben, toen ik zijn leeftijd had dronken al mijn leeftijfgenoten heel wat meer dan Roel hier doet. Kan Roel beschouwen als een compliment, al denk ik niet dat dit tot de mannenregels hoort om zoiets over een man te zeggen![]()
Ik meen me te herinneren dat hij thuis nauwlijks dronk maar veel blowde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
dat was echt niet mijn bedoeling hoor...
Maar bedankt dat je me welkom heet.Kan ik bijdragen in het goedmaken van de ruzie tussen Wicked en jou???
Pfff..weet niet of ik dat geduld wel heb,ik hoop eerder dat de aanhouder wintquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik geloof er ondertussen een hele discussie over new bie positie gaande is
Gewoon blijven posten : na 5 jaar hoor je er wel bij.![]()
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boosquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:navond.. ben er weer...
Ajax gewonnen... Pimp Paulusma gewonnen.... mijn avond kan al niet meer stuk
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja de essieshow mag wel afgelopen zijn nu
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Pfff..weet niet of ik dat geduld wel heb,ik hoop eerder dat de aanhouder wint![]()
heb het anders even over de streams ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef essie05 het volgende:
Oke, ik weet mijn plaats...in mijn mand dus?
Dacht het niet vind het wel lachen er zit nu tenminste snelheid in dit topic.![]()
Hebben jullie trouwens gezien dat bij de reclame tussen de BB uitzending mijn kikkertje een rol heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt niet bij nieuwere users, je moet een webicon gebruiken (dus een plaatje wat ergens anders op Internet staat)
Beter dan een zuipende Roel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
een blowende roel lijkt mij ook niks voor dido
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben anders nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg boos![]()
Als Roel zijn geld terug heeft dan lijkt mij de kans groot dat hij vertrekt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Roel wacht net zo lang tot iedereen slaapt en zal dan wel zijn geld weer verstoppen...
Ja Wup je hebt gelijk,ik zei net al dat ik mijn plaats weet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
goed planquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
laten we het over BB gaan hebben??
Joh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Please wicked niet meer boos zijn nu..(anders ben ik hier straks de Menno)
Ik had de indruk dat er maar een paar streamers bezig waren met de streamsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
heb het anders even over de streams ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
Kijk Gert, zo ken ik je weer.Fijn dat je me weer een goed gevoel geeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je bent al flink aan het doorzeiken, dus je vooruitzichten zijn wat dat betreft gunstig.
Volgens mij zit je in de verkeerde Topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Suuz_ het volgende:
En niet met Gert flirten, want hij is mijn forumverkering!!quote:
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dan leg ik het uit: een clowns-neus na je post be-te-kent dat je een grap-je maakt.
[Joost-modus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij betekent de clownsneus altijd dat ik een grapje maak, met een kern van waarheid erachter.
Hee, Rob is in de huiskamer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |