Joost met een mes naar het douchegordijn waar de siluet van Nathalie achter te zien is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja het is net een Hitchcockfilm...![]()
Ja leuk hoor Doka en nu???quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef doka het volgende:
[..]
Speciaal registreren vanwege het BB-forum![]()
Aaaah, een newbiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef essie05 het volgende:
heeft het wel zin om hier wat te posten als newbie???
Krijg n.l de indruk van niet..
Watje!!!! Ik ga nog lekker een paar uur streams kijken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef farceman het volgende:
Wordt mij te kinderachtijg allemaal ga mijn bedje opzoeken , goed posten aub en welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost met een mes naar het douchegordijn waar de siluet van Nathalie achter te zien is?
Okee... whisfull thinking![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor Doka en nu???
Wat heeft dat nu weer voor zin.Ik heb me hier al een aantal keren gemeld.De eerste keer om mee te vieren dat die kwal van een Rob eruit zou gaan,werd toen met open armen ontvangen maar daarna werd ik snel genegeerd.Zal wel mijn schuld zijn dat Rob er nog inzit.Maar zoals jullie inmiddels wel weten is het niet mijn schuld maar die van Menno.Zo en nu ben ik er klaar voor hoor...kom maar op.![]()
* BONG4002 heet je van harte welkom!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu weer voor zin.Ik heb me hier al een aantal keren gemeld.De eerste keer om mee te vieren dat die kwal van een Rob eruit zou gaan,werd toen met open armen ontvangen maar daarna werd ik snel genegeerd.Zal wel mijn schuld zijn dat Rob er nog inzit.Maar zoals jullie inmiddels wel weten is het niet mijn schuld maar die van Menno.Zo en nu ben ik er klaar voor hoor...kom maar op.![]()
mamapan had hetzelfde idee als jou: dat je als newbie genegeerd wordt, en ik leg vervolgens uit waarom dat misschien zo lijkt maar niet zo isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aaaah, een newbie![]()
En nog wel eentje met een calimerocomplex...![]()
Trek het je niet aan meid...![]()
Mij negeren ze ook nog steeds als ze de kans krijgen...![]()
Toch wel makkelijk als je een bord voor je kop hebt van hier naar Tokioquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aaaah, een newbie![]()
En nog wel eentje met een calimerocomplex...![]()
Trek het je niet aan meid...![]()
Mij negeren ze ook nog steeds als ze de kans krijgen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |