Jij kent Kasta echt nog niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan wel uitgroeien tot een Kasta![]()
Dan maak ik van mijn hondje een bloedhond en dan zul je nog es wat beleven
Whehehehe...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en horen ligt Dodo lekker te slapen en is Roel in het donker starend aan het overwegen om nog even naar de WC te gaan.![]()
[afbeelding]
Ja, zij dachten dat ik gek geworden was!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHA, en toen vluchtte de visite weg?!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, zij dachten dat ik gek geworden was!![]()
![]()
Zou het niet weten de regie heeft zeker een kwartier geen beelden uit de slaapkamer laten zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft dus verteld waar het geld ligt aan Roel en Roel is het nu aan het verstoppen...
Doorzichtigquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:23 schreef theMi het volgende:
Die Dido kan ook nog ff mega sneaky doen hoor...
Dus nu heeft Roel het weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef farceman het volgende:
Roel heeft geld nu in zijn kast in de gang verstopt
Zeg Gertje ben jij een Lieskefan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Als je ook even niet oplet bij die lui dan is het bed ineens weer leeg en zitten ze te paffen in de woonkamer...
[afbeelding]
LOL. Bij mij liggen ze nog gewoon in bedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Als je ook even niet oplet bij die lui dan is het bed ineens weer leeg en zitten ze te paffen in de woonkamer...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |