quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef F4iTH het volgende:
Chantal: Ibiza is een leuk vakantieland
Het is vanavond wel weer erg beroerd ja, tijdje niet zo geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Is er dan niemand bij de regie of talpa die een camera kan bedienen?!!!!
Amsterdam + omgeving slikt de IJ niet snel in. Integendeel!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zei vast vakantieEIland, maar ze heeft het ei ingeslikt![]()
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als Dido iets fluistert is het meestal iets wat de kijker juist wel wil horen en BB dus zeker zal uitzenden...(alles voor de kijkcijfers toch?)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
quote]Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zenden meer niet uit dan wel
haha, leuk ditquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef BB5kijker het volgende:
Chantal: "Ibiza is een heel leuk vakantieland"
Nathalie: "Jaaa joooooh, ben ik ook geweest, een heel leuk land"
En NIEMAND corrigeert die domme praat!
Ze hebben een vergadering. Onderwerp: wie sturen we donderdag naar huisquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Laten we het daarop houden ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zei vast vakantieEIland, maar ze heeft het ei ingeslikt![]()
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Amsterdam + omgeving slikt de IJ niet snel in. Integendeel!
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Die was nóg slechter?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.
Misschien is de regisseur van gisterenavond op staande voet ontslagen.
Te veel bloot zeker.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is vandaag verschrikkelijk slecht het lijkt op een onderbezetting bij de regie.
Misschien is de regisseur van gisterenavond op staande voet ontslagen.
Joepie Roel en Dido weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Bocaj het volgende:
Ah, slaapkamer!
Van wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
"Ik hou van je." "WTF?" "Oh sorry"![]()
en het shirtje is weer aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:55 schreef Bocaj het volgende:
Ah volgende fase: Dido heeft shirtje uit....
Dan kijk jij naar andere streams dan ik...quote:
Als Dido DD heeft dan heb ik GG.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
![]()
de DD cup van Dido waren ook weer in beeld
Ze lag met een bloot bovenlijf op bed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar andere streams dan ik...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Valt dit gedoe in de slaapkamer ook onder tentjes bouwen??
Geloof er nix van....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze lag met een bloot bovenlijf op bed.
Roel masseerde haar rug en op een gegeven ongenblik deed ze shirt aan
Hai Isaquote:
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
ff snel vraagje, kan het kwaad dat ik na een week behoorlijk hoesten pijn krijg in m'n rug/schouder. (achter m'n schouderblad?) of zal ik toch maar ff naar de huisarts?
Wie zegt dat dat het geld van Roel is? Volgens mij heeft zij er wat mee verdiendquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef farceman het volgende:
WAar is nu dat geld heeft Roel het nog onder zijn bed, heeft dido het alweer verplaatst of heeft joost het nu? Iemand help!
WhoTF is Kasta?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachten
En..."ach Kasta"
ben je roker flugel? volgens mij zijn het gewoon je longenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
ff snel vraagje, kan het kwaad dat ik na een week behoorlijk hoesten pijn krijg in m'n rug/schouder. (achter m'n schouderblad?) of zal ik toch maar ff naar de huisarts?
geen koorts meer, dus dan is het toch spierpijn... In m'n ribben ook al... bleehquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
van hoesten kan je spierpijn krijgen of een spier verrekken...als je geen koorts hebt oid dan kan je het best nog even afwachten
En..."ach Kasta"
De voice-over stelde ons een tijdje geleden gerust dat hij het "wel weer terugkrijgt, maar nu zijn lesje moet leren".quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het geld van Roel is? Volgens mij heeft zij er wat mee verdiend
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ben je roker flugel? volgens mij zijn het gewoon je longen
Als ik 10 cent kreeg voor iedere jeer dat ik dacht "Wat is Chantal toch een vervelende stinktaart", dan zegde ik morgen mijn baan op!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
Als ik 10 cent kreeg voor iedere keer dat Dido en Roel over hun 'relatie' spreken was ik nu al miljonair geweest!
Alleen maar de meest gepermbande user op fok.... Hilarisch om z'n topics te volgen, maar een crime om mee te discussieren...quote:
Net als gisteravond... en de avond ervoooor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand die glimlach op Dido's gezicht gecapped...
...leek erop dat Roel met het betere handwerk bezig is?
Zit hij hier ook op BB ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen maar de meest gepermbande user op fok.... Hilarisch om z'n topics te volgen, maar een crime om mee te discussieren...
En wat heeft dat met Dido te maken? Nooit aan gedacht dat ze misschien ook wel geld heeft gekregen voor de alcohol opdracht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De voice-over stelde ons een tijdje geleden gerust dat hij het "wel weer terugkrijgt, maar nu zijn lesje moet leren".
Nah, denk ik niet... Of hij moet hier onder één van z'n 300 kloons posten... Een lieve dit keer, want ik heb nog niemand kunnen betrappen op Kasta-kwaliteiten hier...quote:
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs uit Roels budget te komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Dido te maken? Nooit aan gedacht dat ze misschien ook wel geld heeft gekregen voor de alcohol opdracht?
Krijg weer nostalgische gevoelens naar "De Bus 2"...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als gisteravond... en de avond ervoooor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |