quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Na lange tijd ook maar weer eens iets posten hier.
Heb het druk, druk met school.
Ontopic:
[afbeelding]
5 Havo en druk met schoolquote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Na lange tijd ook maar weer eens iets posten hier.
Heb het druk, druk met school.
Ontopic:
[afbeelding]
haha. momenteel midden in de proefwerkweek dus, daarom.quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
5 Havo en druk met schoolDat meot nog wat worden later
.
Leuk!quote:
iig 1 persoon voelt zich aangesprokenquote:
Als ik dat toch leuk vind om zoiets te maken laat me dan toch lekker. shit waar maken mensen zich druk om zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef Skv het volgende:
Ja, zo'n verbreezerd .gifje is zowat nog erger dan een gefotoshopte foto met een palmboomstrand er er onder 'mii luvzz y0u 4-eV4h!'
-edit-
http://fotoboek.fok.nl/userpics/130665_nietnodig.JPG
Zoiets dus
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef snopprinses het volgende:
jah zoiets heb ik ook wel hoor
[afbeelding]
Ik moet even wat rechtzetten:quote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Als ik dat toch leuk vind om zoiets te maken laat me dan toch lekker. shit waar maken mensen zich druk om zeg.
Ach. Whatever.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet even wat rechtzetten:
Jij post een foto. Ik zeg dat ie breezer is.
Vervolgens krijg ik een heel huilverhaal.
En daarna nog een huilverhaal. Ik laat je ook wel lekker.
Maar kijk even objectief: wie maakt zich nou druk?
Ik niet hoor.
![]()
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedragquote:
qua gedrag mischien niet, maar uiterlijk welquote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedrag![]()
Nooit eerder van iemand gehoortquote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
qua gedrag mischien niet, maar uiterlijk wel![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedrag![]()
Haha, ga je dan weer zeggen dat het een kutfoto is zodat je jezelf kunt indekken voor als er kutreacties opkomen zodat je kunt zeggen: 'Maar ik zei toch dat het een kutfoto was'quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ga ik denk ik een foto maken met mijn nieuwe jas ! hijs wel sjiek gek
Nee gek, ik maak morgen eentje, dan maak ik gewoon eentje wat ik zelf relax vindquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:59 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha, ga je dan weer zeggen dat het een kutfoto is zodat je jezelf kunt indekken voor als er kutreacties opkomen zodat je kunt zeggen: 'Maar ik zei toch dat het een kutfoto was'![]()
![]()
Von Dutch is zóóó 2003quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik kan geen normale kop trekken![]()
OMFG! Ik wist niet dat je marokkaans bloed in je hadquote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo gek, mijn nieuwe jas !
[afbeelding]
Dan is het okequote:Op maandag 28 november 2005 18:20 schreef Roi het volgende:
Maar ik had geen zin om mijn haar te doen!
Naast een jodenneus heb je ook grote orenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Check mij @ de brommer met sjieke jas !!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sure dude surequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naast een jodenneus heb je ook grote oren![]()
.
WTF ? Wies die oude vrouw in je fotoboek trouwens ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef -XX- het volgende:
Wat een stelletje priekers hier![]()
Ik voel me helemaal thuis
![]()
gvd, mijn verzoek aan snopprinses of ze een arty foto wilde maken van haar incl. lange haren ook? Now that does not make any sense whatsoever, want hoe moet ik het anders vragenquote:
Nooit gedacht dat beeldschone dames ook op FOK! zaten. Nog op zoek naar een beeldschone jongen?quote:Op maandag 21 november 2005 19:51 schreef snopprinses het volgende:Het Puber en Tiener userfoto topic 5
Het vervolg op Het Puber en Tiener userfoto topic 4
Foto's graag! Reageren op foto's mag maar beperk het! Voor slowchatten klik je hier of zoek je in de forumindex het huidige deeltje.
Deze keer een foto zonder hoofd
[afbeelding]
[edit] Normaal doenquote:
Already been takenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat beeldschone dames ook op FOK! zaten. Nog op zoek naar een beeldschone jongen?
Anders post je zelf is een foto zeug..quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat beeldschone dames ook op FOK! zaten. Nog op zoek naar een beeldschone jongen?
Hoi lekkerdingquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Talena het volgende:
[..]!!
Je vraagt om een keuring, kom op met je foto!
Om maar even niet hypocriet te zijn :
[afbeelding]
Links enzo
i can speak for myselfquote:
ik heb al een beeldschone jongenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
ook al is die niet arty, wel speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:34 schreef chiren het volgende:
[..]
gvd, mijn verzoek aan snopprinses of ze een arty foto wilde maken van haar incl. lange haren ook? Now that does not make any sense whatsoever, want hoe moet ik het anders vragen?
Dus bij deze nog een keer![]()
*edit* Never mind enzo..quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
i can speak for myself
Haha wat sweetquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
ook al is die niet arty, wel speciaal voor jou:
[afbeelding]
riiiiiiiightquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Snopprinses maakt veel te mooie fotos
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Snopprinses maakt veel te mooie fotos
Lol, het is Tum...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:01 schreef Zjwegel het volgende:
[afbeelding]
Toen was het nog lekker weer![]()
terinnggg lijkt net een ultramodel..of zon 3dmodel zelfs mooi hoor, btw je lijkt een beetje op jodie foster, op die foto dan hequote:
dat deed ik onbewustquote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef ForumGek het volgende:Waarom ben je je "spierballen" aan het "groter" maken
!!
![]()
D:D!111one!11eleven!!11;D
F:d ::D !
11
]quote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef ForumGek het volgende:
u-hu !![]()
Ik had me 2 keer (minstens) bedacht voordat ik zo'n foto op Fok! zou plaatsen..maar tis goed dat je d'r voor schaamt!
![]()
Zien zien zien!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit te denken of ik hier nou wel een foto zou posten
Ben me compleet vergeten te scheren na alle druktehmmz foto met snor en baard en nog een foto zonder
zou ik?
Jahhh hello kittyquote:
mn slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Davidvisser het volgende:
wow snopp, fotostudio?
Bedankt voor deze zeer nuttige info, hier zaten we allemaal op te wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef S-Two het volgende:
Miss post ik hier binnenkort ook wel ff
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:17 schreef chiren het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer nuttige info, hier zaten we allemaal op te wachten![]()
Ik wacht met spanning af wanneer je gaat posten hier, ik zal dan ook meteen elke 5 secs op de F5 knop rammen![]()
![]()
![]()
Arrrrrrtyquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
nja, je ziet mn gezicht niet..maar tis wel een foto ;p
Leuke foto's maak je. Mag ik vragen wat voorn camera je hebt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
nja, je ziet mn gezicht niet..maar tis wel een foto ;p
Vond je dat denigrerend? Het is gewoon wat ik denk, als ik echt denigrerend over wil komen had ik hier denk ik meteen een week niet meer terug hoeven te komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik me best in vinden hoor, maar waarom moet dat gemeld worden op zo'n denigrerende wijze?
dankje, Nikon D50quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Leuke foto's maak je. Mag ik vragen wat voorn camera je hebt?
Das .... apartquote:
Donder eens op manquote:
quote:
trui ->die for it -> 45 euro -> men at workquote:
Ja, kloptquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
trui ->die for it -> 45 euro -> men at work
broek->?
(ja ik heb die trui ook)
Ik heb die trui ookquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
trui ->die for it -> 45 euro -> men at work
broek->?
(ja ik heb die trui ook)
Ik vind eigenlijk wel dat jij een fotoboek moet aanmakenquote:Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik heb die trui ookmaar dan in het roze met grijs...
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin inquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat jij een fotoboek moet aanmaken![]()
![]()
Geef eens het goede voorbeeldquote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ik vind eigenlijk dat er foto's moeten worden gepost.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met bril voor een keer
Wat voor camera heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met bril voor een keer
Nikon D50quote:
quote:
Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin in![]()
Maar anyway, afgelopen zaterdag in Outland, in het geel:
[afbeelding]
Hell yeah![]()
Je gebruikt wel de goede link, maar Fok! is gebanned van ImageShackquote:Op zondag 25 december 2005 12:54 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als het goed is, gebruik ik nu wel de goede link?
dat is een mislukte westside voor mensen die hun ring- en middelvinger niet over elkaar heen krijgen..quote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Conorach het volgende:
[..]
Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..
Ik ken het persoonlijk al jaren uit de metal-scene, maar nu lijkt het behalve een verwijzing naar de duivel ook een soort "Yo, fawaka!!!-groet" o.i.d. te zijn. Kan de fotograaf zich even melden hierover?
oki stoer. maar ik snap het wel!quote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef babba het volgende:
[..]
Je gebruikt wel de goede link, maar Fok! is gebanned van ImageShack
Haha meen je dat echt?quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dat is een mislukte westside voor mensen die hun ring- en middelvinger niet over elkaar heen krijgen..![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Hier ik met bril
En geen snor of baard had me net geschoren.
Stropdas?!?quote:
nu wil ik je roze eikeltje zienquote:
Schattige ringbaardje.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Ben je boos pluk een roosquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Je hebt iets onder je lip. Sabbel je daar wel eens op?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
ma_jojo probeert ook nog wakker te kijken..
Ja, ik heb bloedarmoede. Dat is mijn ijzer. Snap 't dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt iets onder je lip. Sabbel je daar wel eens op?
Vette bling bling.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, ik heb bloedarmoede. Dat is mijn ijzer. Snap 't dan.
Weet ik.quote:
sjeeeeezusquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
negurquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef amornl87 het volgende:
[..]
sjeeeeezus![]()
k wist niet dat jij een neger was whaha
![]()
![]()
En samen met D_K de meest bekende neger van Fok!, hij had het moeten wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swa.
Dus waarom je er nu pas achter komt is me een raadsel.
D_K is een bolle Sri Lankaan en kan tevens 'solliciteert' niet normaal spellenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En samen met D_K de meest bekende neger van Fok!, hij had het moeten weten
Maar wel een negerquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D_K is een bolle Sri Lankaan.
Ik ken niet al die mense op fok, hoeft ook niet, te veel nerdss whawhaquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swa.
Dus waarom je er nu pas achter komt is me een raadsel.
Ik ben z'n naam kwijt, maar jij lijkt trouwens op die ene comedianquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Ik ken niet al die mense op fok, hoeft ook niet, te veel nerdss whawha![]()
![]()
Je komt in ieder geval heel anders over dan degene die er op je foto staat whuhaha, had wel iets anders verwacht. hehehe
Sweetquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef anti-virus het volgende:
Feuteux gemaakt door Spenky
[afbeelding]
beetje redelijke webcamquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef CcCcCharmed het volgende:
Hoe komen mensen aan al die mooie foto's?![]()
Ik heb er bijna geen een![]()
iemand nog tips om mooie foto's te maken? (dan kan ik er ook s eentje posten)
Blow jij nou veel?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Check hierzo was ik opstap, me tjappies heb ik eruit geknipt !
[afbeelding]
[afbeelding]
thanx heyquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dat is een snel antwoord
Maar ja ik zie niemand met een goeie webcam echt mooie foto's maken hoor (A)
Zoooo lekker diiiingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef anti-virus het volgende:
Feuteux gemaakt door Spenky
[afbeelding]
mag ik die reactie als positief opvatten?quote:
Die zweetvlek van die chick in het rozequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mag ik die reactie als positief opvatten?![]()
Hier is een wat betere foto ( iets minder donker hehe )
Ik ben de linker ( maar dat hadden jullie hopelijk wel door )
[afbeelding]
www.xs.toquote:
lijkt net of je dronken bent..quote:
ja met ondertitel:quote:
je ziet een beetje geelquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Tali-banaan het volgende:
[[url=http://img505.imageshack.us/img505/8360/fokplaatje8uk.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat ben ik. die linker
gelukkig heb je er een draadje bij gemaakt, nu ziet het er namelijk volkomen normaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:51 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
héél erg braken was zo raar met me vingers dus ff met paint zo'n zwart draadje ofzo bij gemaakt.
![]()
En ja, ik had het koud.![]()
Jaa ik weet het!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkig heb je er een draadje bij gemaakt, nu ziet het er namelijk volkomen normaal uit![]()
En bedankt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef Ayaxola het volgende:
Damn, wat heb je met je ogen gedaan!
Is dat van yvonne of van de make-up?![]()
te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Iets met repost enzo.
Da's dan weer jammer, zulke muziek etc, en dat je maat dan dat gebaar maakt...quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin in![]()
Maar anyway, afgelopen zaterdag in Outland, in het geel:
[afbeelding]
Hell yeah![]()
Ik dacht dat je zwart was.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
te weinig aandacht?, post op zijn minst een andere foto van jezelf
![]()
kijk ik ga nu ook een andere foto posten
[afbeelding]
wat maakt et uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, zulke muziek etc, en dat je maat dan dat gebaar maakt...![]()
ja maar die is nu op dit moment wegquote:
hey ben jij meki??quote:
jah ik ben de " beruchte " Mekiquote:
quote:
grote haren oowquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt me hendig grote haren gek
krijg ik geen complimentjesquote:
die andere 2 hebbe echt me topic verneuktquote:
Ach gossie toch!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die andere 2 hebbe echt me topic verneukt![]()
ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ach zeik niet, ik heb ook nog geen complimentjes gekregen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ach zeik niet, ik heb ook nog geen complimentjes gekregen![]()
whuhahahaquote:
LIJM?? iksnap m niet...quote:
Gebruik gvd geen Imageshack.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef twetwe het volgende:
In de zomer tijdens een les:
[afbeelding]
ik ben rechts tijdens uitgaan(recente foto):
[afbeelding]
Ik ben links voor het uitgaan(recent):
[afbeelding]
ik had me jou toch echt HEEEL anders voorgesteldquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:51 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
héél erg braken was zo raar met me vingers dus ff met paint zo'n zwart draadje ofzo bij gemaakt.
![]()
En ja, ik had het koud.![]()
Hoe dan!?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
ik had me jou toch echt HEEEL anders voorgesteld![]()
![]()
Op die foto kijk je net zoals Peter Aerts nadat hij KO is gegaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef B_BOY het volgende:
nou ik dan ook maar...
hier lig ik in london afgelopen zomer, met hele foute bril op...
[afbeelding]
macacuquote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Gare oud & nieuw foto. Ik rechts, links m'n makker Thomas
Jij ook hehquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef amornl87 het volgende:
[..]
je neemt ook echt alles serieus he DAMN
jezus doe die bril een afquote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef B_BOY het volgende:
nou ik dan ook maar...
hier lig ik in london afgelopen zomer, met hele foute bril op...
[afbeelding]
Ik vind em anders fucking lelijk!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
macacu
Wel een knappe gozer trouwens die linker![]()
Haha nou voor de fotograaf moet je in Outland wezen, maar ik ben degene naast die gozer die \m/ doet, en dit is niet een nieuwe yo fawaka groet of iets dergelijks, deze jongen is Pools en kan amper Nederlands en weet dus ook al helemaaaal niets af van de breezerscene hier in Nederland, dus ik ga ervanuit dat het gewoon een lamme houding van em wasquote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Conorach het volgende:
[..]
Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..
Ik ken het persoonlijk al jaren uit de metal-scene, maar nu lijkt het behalve een verwijzing naar de duivel ook een soort "Yo, fawaka!!!-groet" o.i.d. te zijn. Kan de fotograaf zich even melden hierover?
ben je tot je 19e tiener?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef Predemius het volgende:
ik ben al 2 maand geen tiener meer
[afbeelding]
haha foutje, ik wilde mijn bericht editten omdat je niet 19 wordt... maar 18.. en ik maakte er dus van dat ik al 2 maanden geen tiener mer wasquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Predemius het volgende:
Zie het nut niet in van het reposten en editen van mijn berichten ?
Daar dacht ik ook aanquote:
en John Travolta (op sommige foto'squote:
Ik ben een Fok!n00b maar die foto van jou op de bank heb ik nu wel al zo'n 600 keer voorbij zien komenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe een mens in een paar jaar kan veranderen !
Op die eerste foto lijk je op Ronald McDonaldquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe een mens in een paar jaar kan veranderen !
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op die eerste foto lijk je op Ronald McDonald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |