Hoi lekkerdingquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Talena het volgende:
[..]!!
Je vraagt om een keuring, kom op met je foto!
Om maar even niet hypocriet te zijn :
[afbeelding]
Links enzo
i can speak for myselfquote:
ik heb al een beeldschone jongenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat beeldschone dames ook op FOK! zaten. Nog op zoek naar een beeldschone jongen?
ook al is die niet arty, wel speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:34 schreef chiren het volgende:
[..]
gvd, mijn verzoek aan snopprinses of ze een arty foto wilde maken van haar incl. lange haren ook? Now that does not make any sense whatsoever, want hoe moet ik het anders vragen?
Dus bij deze nog een keer![]()
*edit* Never mind enzo..quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
i can speak for myself
Haha wat sweetquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
ook al is die niet arty, wel speciaal voor jou:
[afbeelding]
riiiiiiiightquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Snopprinses maakt veel te mooie fotos
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Snopprinses maakt veel te mooie fotos
Lol, het is Tum...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:01 schreef Zjwegel het volgende:
[afbeelding]
Toen was het nog lekker weer![]()
terinnggg lijkt net een ultramodel..of zon 3dmodel zelfs mooi hoor, btw je lijkt een beetje op jodie foster, op die foto dan hequote:
dat deed ik onbewustquote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef ForumGek het volgende:Waarom ben je je "spierballen" aan het "groter" maken
!!
![]()
D:D!111one!11eleven!!11;D
F:d ::D !
11
]quote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef ForumGek het volgende:
u-hu !![]()
Ik had me 2 keer (minstens) bedacht voordat ik zo'n foto op Fok! zou plaatsen..maar tis goed dat je d'r voor schaamt!
![]()
Zien zien zien!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit te denken of ik hier nou wel een foto zou posten
Ben me compleet vergeten te scheren na alle druktehmmz foto met snor en baard en nog een foto zonder
zou ik?
Jahhh hello kittyquote:
mn slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Davidvisser het volgende:
wow snopp, fotostudio?
Bedankt voor deze zeer nuttige info, hier zaten we allemaal op te wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef S-Two het volgende:
Miss post ik hier binnenkort ook wel ff
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:17 schreef chiren het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer nuttige info, hier zaten we allemaal op te wachten![]()
Ik wacht met spanning af wanneer je gaat posten hier, ik zal dan ook meteen elke 5 secs op de F5 knop rammen![]()
![]()
![]()
Arrrrrrtyquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
nja, je ziet mn gezicht niet..maar tis wel een foto ;p
Leuke foto's maak je. Mag ik vragen wat voorn camera je hebt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
nja, je ziet mn gezicht niet..maar tis wel een foto ;p
Vond je dat denigrerend? Het is gewoon wat ik denk, als ik echt denigrerend over wil komen had ik hier denk ik meteen een week niet meer terug hoeven te komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik me best in vinden hoor, maar waarom moet dat gemeld worden op zo'n denigrerende wijze?
dankje, Nikon D50quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef FF1987 het volgende:
[..]
Leuke foto's maak je. Mag ik vragen wat voorn camera je hebt?
Das .... apartquote:
Donder eens op manquote:
quote:
trui ->die for it -> 45 euro -> men at workquote:
Ja, kloptquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
trui ->die for it -> 45 euro -> men at work
broek->?
(ja ik heb die trui ook)
Ik heb die trui ookquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
trui ->die for it -> 45 euro -> men at work
broek->?
(ja ik heb die trui ook)
Ik vind eigenlijk wel dat jij een fotoboek moet aanmakenquote:Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik heb die trui ookmaar dan in het roze met grijs...
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin inquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat jij een fotoboek moet aanmaken![]()
![]()
Geef eens het goede voorbeeldquote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ik vind eigenlijk dat er foto's moeten worden gepost.
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met bril voor een keer
Wat voor camera heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met bril voor een keer
Nikon D50quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |