quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Na lange tijd ook maar weer eens iets posten hier.
Heb het druk, druk met school.
Ontopic:
[afbeelding]
5 Havo en druk met schoolquote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Na lange tijd ook maar weer eens iets posten hier.
Heb het druk, druk met school.
Ontopic:
[afbeelding]
haha. momenteel midden in de proefwerkweek dus, daarom.quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
5 Havo en druk met schoolDat meot nog wat worden later
.
Leuk!quote:
iig 1 persoon voelt zich aangesprokenquote:
Als ik dat toch leuk vind om zoiets te maken laat me dan toch lekker. shit waar maken mensen zich druk om zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef Skv het volgende:
Ja, zo'n verbreezerd .gifje is zowat nog erger dan een gefotoshopte foto met een palmboomstrand er er onder 'mii luvzz y0u 4-eV4h!'
-edit-
http://fotoboek.fok.nl/userpics/130665_nietnodig.JPG
Zoiets dus
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef snopprinses het volgende:
jah zoiets heb ik ook wel hoor
[afbeelding]
Ik moet even wat rechtzetten:quote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Als ik dat toch leuk vind om zoiets te maken laat me dan toch lekker. shit waar maken mensen zich druk om zeg.
Ach. Whatever.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet even wat rechtzetten:
Jij post een foto. Ik zeg dat ie breezer is.
Vervolgens krijg ik een heel huilverhaal.
En daarna nog een huilverhaal. Ik laat je ook wel lekker.
Maar kijk even objectief: wie maakt zich nou druk?
Ik niet hoor.
![]()
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedragquote:
qua gedrag mischien niet, maar uiterlijk welquote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedrag![]()
Nooit eerder van iemand gehoortquote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
qua gedrag mischien niet, maar uiterlijk wel![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Vind niet dat ik op hem lijken, kwa uiterlijk en gedrag![]()
Haha, ga je dan weer zeggen dat het een kutfoto is zodat je jezelf kunt indekken voor als er kutreacties opkomen zodat je kunt zeggen: 'Maar ik zei toch dat het een kutfoto was'quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ga ik denk ik een foto maken met mijn nieuwe jas ! hijs wel sjiek gek
Nee gek, ik maak morgen eentje, dan maak ik gewoon eentje wat ik zelf relax vindquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:59 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha, ga je dan weer zeggen dat het een kutfoto is zodat je jezelf kunt indekken voor als er kutreacties opkomen zodat je kunt zeggen: 'Maar ik zei toch dat het een kutfoto was'![]()
![]()
Von Dutch is zóóó 2003quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik kan geen normale kop trekken![]()
OMFG! Ik wist niet dat je marokkaans bloed in je hadquote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo gek, mijn nieuwe jas !
[afbeelding]
Dan is het okequote:Op maandag 28 november 2005 18:20 schreef Roi het volgende:
Maar ik had geen zin om mijn haar te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |