luie flikkerquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Fwnk het volgende:
jezus ik val om van moeheid, ik ben effe slapen
blij dat ik van wiskunde af ben ^^quote:Op maandag 21 november 2005 13:48 schreef Gizmore het volgende:
Hehe, dat is wel relaxt danIk heb genoeg te doen, maar ik neem even een uurtje pauze van mn wiskunde. Mn hersens beginnen te koken (tenminste, zo voelt het
).
Frans Bauer!quote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef HIVman het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet dat ik.....
ik werd laatst om 3 uur 's nachts anoniem gebeld.quote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef snopprinses het volgende:
stomme mensen die anoniem bellen
dr zit mij iemand bijna elke dag anoniem te bellenquote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef Imberr het volgende:
hoi, goeiemiddag enz
en doei
[..]
ik werd laatst om 3 uur 's nachts anoniem gebeld.![]()
![]()
quote:
Yea, en heb je ook toetje gehad?quote:Op maandag 21 november 2005 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ja was wel lekkerik had de spare-ribs gepakt
heerlijk. Mijn moeder had een steak enzo, deze vond ik wel aan de erg kleine kant voor 15 euro. Boh maar mijn eten was wel lekker
Ook leuk ingericht die tent met neons onder de bar, JS zou er zich wel thuisvoelen denks!
Vin jou ook liefquote:
dat weet ik niet meerquote:Op maandag 21 november 2005 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Neej kheb geen toetje gehad, had ik geen zin in. Maar damn er werken daar best wel lekkere wijven
Nou kom hierquote:
dogen you wal?quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef Messenga het volgende:
Ik zit hier terwijl ik vrij ben nog op schooleven tot half 4 wachten.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb frieze ouders hoor, ken hem al
Ik gleed ook 2 keer uitquote:Op maandag 21 november 2005 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn waarom moest die trap nou weer zo glad zijn..
jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
oeh..is grieks eten lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |