krijg ik geen complimentjesquote:
die andere 2 hebbe echt me topic verneuktquote:
Ach gossie toch!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die andere 2 hebbe echt me topic verneukt![]()
ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ach zeik niet, ik heb ook nog geen complimentjes gekregen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ach zeik niet, ik heb ook nog geen complimentjes gekregen![]()
whuhahahaquote:
LIJM?? iksnap m niet...quote:
Gebruik gvd geen Imageshack.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef twetwe het volgende:
In de zomer tijdens een les:
[afbeelding]
ik ben rechts tijdens uitgaan(recente foto):
[afbeelding]
Ik ben links voor het uitgaan(recent):
[afbeelding]
ik had me jou toch echt HEEEL anders voorgesteldquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:51 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
héél erg braken was zo raar met me vingers dus ff met paint zo'n zwart draadje ofzo bij gemaakt.
![]()
En ja, ik had het koud.![]()
Hoe dan!?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
ik had me jou toch echt HEEEL anders voorgesteld![]()
![]()
Op die foto kijk je net zoals Peter Aerts nadat hij KO is gegaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef B_BOY het volgende:
nou ik dan ook maar...
hier lig ik in london afgelopen zomer, met hele foute bril op...
[afbeelding]
macacuquote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Gare oud & nieuw foto. Ik rechts, links m'n makker Thomas
Jij ook hehquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef amornl87 het volgende:
[..]
je neemt ook echt alles serieus he DAMN
jezus doe die bril een afquote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef B_BOY het volgende:
nou ik dan ook maar...
hier lig ik in london afgelopen zomer, met hele foute bril op...
[afbeelding]
Ik vind em anders fucking lelijk!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
macacu
Wel een knappe gozer trouwens die linker![]()
Haha nou voor de fotograaf moet je in Outland wezen, maar ik ben degene naast die gozer die \m/ doet, en dit is niet een nieuwe yo fawaka groet of iets dergelijks, deze jongen is Pools en kan amper Nederlands en weet dus ook al helemaaaal niets af van de breezerscene hier in Nederland, dus ik ga ervanuit dat het gewoon een lamme houding van em wasquote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Conorach het volgende:
[..]
Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..
Ik ken het persoonlijk al jaren uit de metal-scene, maar nu lijkt het behalve een verwijzing naar de duivel ook een soort "Yo, fawaka!!!-groet" o.i.d. te zijn. Kan de fotograaf zich even melden hierover?
ben je tot je 19e tiener?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef Predemius het volgende:
ik ben al 2 maand geen tiener meer
[afbeelding]
haha foutje, ik wilde mijn bericht editten omdat je niet 19 wordt... maar 18.. en ik maakte er dus van dat ik al 2 maanden geen tiener mer wasquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Predemius het volgende:
Zie het nut niet in van het reposten en editen van mijn berichten ?
Daar dacht ik ook aanquote:
en John Travolta (op sommige foto'squote:
Ik ben een Fok!n00b maar die foto van jou op de bank heb ik nu wel al zo'n 600 keer voorbij zien komenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe een mens in een paar jaar kan veranderen !
Op die eerste foto lijk je op Ronald McDonaldquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe een mens in een paar jaar kan veranderen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |