thanx heyquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dat is een snel antwoord
Maar ja ik zie niemand met een goeie webcam echt mooie foto's maken hoor (A)
Zoooo lekker diiiingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef anti-virus het volgende:
Feuteux gemaakt door Spenky
[afbeelding]
mag ik die reactie als positief opvatten?quote:
Die zweetvlek van die chick in het rozequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mag ik die reactie als positief opvatten?![]()
Hier is een wat betere foto ( iets minder donker hehe )
Ik ben de linker ( maar dat hadden jullie hopelijk wel door )
[afbeelding]
www.xs.toquote:
lijkt net of je dronken bent..quote:
ja met ondertitel:quote:
je ziet een beetje geelquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Tali-banaan het volgende:
[[url=http://img505.imageshack.us/img505/8360/fokplaatje8uk.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat ben ik. die linker
gelukkig heb je er een draadje bij gemaakt, nu ziet het er namelijk volkomen normaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:51 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
héél erg braken was zo raar met me vingers dus ff met paint zo'n zwart draadje ofzo bij gemaakt.
![]()
En ja, ik had het koud.![]()
Jaa ik weet het!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkig heb je er een draadje bij gemaakt, nu ziet het er namelijk volkomen normaal uit![]()
En bedankt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef Ayaxola het volgende:
Damn, wat heb je met je ogen gedaan!
Is dat van yvonne of van de make-up?![]()
te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Iets met repost enzo.
Da's dan weer jammer, zulke muziek etc, en dat je maat dan dat gebaar maakt...quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin in![]()
Maar anyway, afgelopen zaterdag in Outland, in het geel:
[afbeelding]
Hell yeah![]()
Ik dacht dat je zwart was.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
te weinig aandacht?, post op zijn minst een andere foto van jezelf
![]()
kijk ik ga nu ook een andere foto posten
[afbeelding]
wat maakt et uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, zulke muziek etc, en dat je maat dan dat gebaar maakt...![]()
ja maar die is nu op dit moment wegquote:
hey ben jij meki??quote:
jah ik ben de " beruchte " Mekiquote:
quote:
grote haren oowquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt me hendig grote haren gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |