Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik zaad, dan moet ik elke keer iedereen terugschrijven en shit en daar heb ik geen tijd voor/zin in![]()
Maar anyway, afgelopen zaterdag in Outland, in het geel:
[afbeelding]
Hell yeah![]()
Je gebruikt wel de goede link, maar Fok! is gebanned van ImageShackquote:Op zondag 25 december 2005 12:54 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als het goed is, gebruik ik nu wel de goede link?
dat is een mislukte westside voor mensen die hun ring- en middelvinger niet over elkaar heen krijgen..quote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Conorach het volgende:
[..]
Wat is nou de betekenis van die populaire tegenwoordige trendy \m/ hand?..
Ik ken het persoonlijk al jaren uit de metal-scene, maar nu lijkt het behalve een verwijzing naar de duivel ook een soort "Yo, fawaka!!!-groet" o.i.d. te zijn. Kan de fotograaf zich even melden hierover?
oki stoer. maar ik snap het wel!quote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef babba het volgende:
[..]
Je gebruikt wel de goede link, maar Fok! is gebanned van ImageShack
Haha meen je dat echt?quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dat is een mislukte westside voor mensen die hun ring- en middelvinger niet over elkaar heen krijgen..![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Hier ik met bril
En geen snor of baard had me net geschoren.
Stropdas?!?quote:
nu wil ik je roze eikeltje zienquote:
Schattige ringbaardje.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Ben je boos pluk een roosquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Je hebt iets onder je lip. Sabbel je daar wel eens op?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
ma_jojo probeert ook nog wakker te kijken..
Ja, ik heb bloedarmoede. Dat is mijn ijzer. Snap 't dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt iets onder je lip. Sabbel je daar wel eens op?
Vette bling bling.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, ik heb bloedarmoede. Dat is mijn ijzer. Snap 't dan.
Weet ik.quote:
sjeeeeezusquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
negurquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hier ook maar ff.
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef amornl87 het volgende:
[..]
sjeeeeezus![]()
k wist niet dat jij een neger was whaha
![]()
![]()
En samen met D_K de meest bekende neger van Fok!, hij had het moeten wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swa.
Dus waarom je er nu pas achter komt is me een raadsel.
D_K is een bolle Sri Lankaan en kan tevens 'solliciteert' niet normaal spellenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En samen met D_K de meest bekende neger van Fok!, hij had het moeten weten
Maar wel een negerquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D_K is een bolle Sri Lankaan.
Ik ken niet al die mense op fok, hoeft ook niet, te veel nerdss whawhaquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat staat in m'n ondertitel en is te zien in m'n fotoboek en aan m'n schrijfstijl swa.
Dus waarom je er nu pas achter komt is me een raadsel.
Ik ben z'n naam kwijt, maar jij lijkt trouwens op die ene comedianquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Ik ken niet al die mense op fok, hoeft ook niet, te veel nerdss whawha![]()
![]()
Je komt in ieder geval heel anders over dan degene die er op je foto staat whuhaha, had wel iets anders verwacht. hehehe
Sweetquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef anti-virus het volgende:
Feuteux gemaakt door Spenky
[afbeelding]
beetje redelijke webcamquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef CcCcCharmed het volgende:
Hoe komen mensen aan al die mooie foto's?![]()
Ik heb er bijna geen een![]()
iemand nog tips om mooie foto's te maken? (dan kan ik er ook s eentje posten)
Blow jij nou veel?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Check hierzo was ik opstap, me tjappies heb ik eruit geknipt !
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |