Het slaat helemaal nergens op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef veldmuis het volgende:
wèwèwèwèwèwèwèwè van die breezer in Maike-groepje..
Dat was de Henkjan-lover.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef XiChico het volgende:
Rafealla ofzo , dat was toch dat mooie meisje?
Veul minder tijd om ruzie te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Doen ze redelijk, maar hoeveel tijd meer krijgen de laatsten dan de eersten die moesten?
DIE is leuk jah!quote:
Dat ging echt nergens over.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Veul minder tijd om ruzie te maken.
Die nichten met lady marmelade!
Ze is helemaal niet mooi meer met dat haar wat ze nu heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was de Henkjan-lover.
Ooh, dit is slecht.!
Er was 1 groepje dat wel aardig zong. Die waar Henk ook zo positief over was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DIE is leuk jah!
Ik vind trouwens tot nu de Idols veeeeeeeel beter dan de afgelopen jaren. Ik krijg bij veel gewoon kippevel
dat sws ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Wat een KUTNUMMER is dit eigelijk..
Jaaaaaaaaaa! Het klinkt echt lekker!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DIE is leuk jah!
Ik vind trouwens tot nu de Idols veeeeeeeel beter dan de afgelopen jaren. Ik krijg bij veel gewoon kippevel
Ik weet het, maar zolang de pleuris nog niet uitbreekt in het forum blijf ik lekker bij Idols hangenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flugel, er is al 25 minuten een confrontatie tussen Dido en Chantal bezig.(stream 3)
Maak Chantal in, Dido!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel, er is al 25 minuten een confrontatie tussen Dido en Chantal bezig.(stream 3)
Hij is dus weer vrij!!!quote:
Er zijn dus 2 vrouwen die hem hebben geneukt. Die moet ik zien!quote:
Jij wordt niet keigeil van hem, dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn dus 2 vrouwen die hem hebben geneukt. Die moet ik zien!
ik heb gewoon medelijden met die jongen als die door gaat. Die vader wordt helemaal gek dan, volgens mij wordt dt jochie thuis dan helemaal gek gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Neil kan dus echt best wel zingen...
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij wordt niet keigeil van hem, dan?
Ja, bij de audities.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef Svensational het volgende:
Is er al geweest dat ze apart een liedje moesten zingen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom doet Chantal zo dom.
Wat een achterlijk wijf.
edit: link verbeterdquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Filmpje
DIT is pas een performance!
Ja, maar vanavond bedoel ik...quote:
Wie is je moeder? Nooit van gehoord.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond bedoel ik...
Dat heb ik met dat Lady Marmelade.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat Gimme gimme gimme zit nu de rest van de avond in m'n kop.
Was dat Ellen?. Ai.
Wat een haat weer, Roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giet die thee over je heen, snol.
Tena Lady Marmerplaaaaaaaaaatquote:
Niet dat dat gaat helpen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
Doe er nog meer honing in, dikke kuttrol.
omdat ze heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig bij de jury ging doen. Dat die heesheid niet haar normale stem was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoop dat Meike flink gaat falen. Wat een zeikwijf zeg![]()
Waarom hebben ze die ooit doorgelaten?
Zeemeerminquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
DIe blonde klinkt niet fijn.. Ik hoor Ariel amper.
!
Heb je het nu over Hilbrand Nawijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een piepstem, die Chantal.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, Sandra Reemer doet ook mee.
Dan nog is het belachelijk maar hopelijk faalt ze straks bij het zingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:38 schreef MissX het volgende:
omdat ze heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig bij de jury ging doen. Dat die heesheid niet haar normale stem was.
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, Sandra Reemer doet ook mee.
't Is op RTL4 he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Hallo, zit ook weer te kijken en er zitten toch wel een aantal goede stemmen bij hoor... hoorde een Indische jongen in een lichtblauwe trui (weet zijn naam niet) maar die vond ik echt top.
Kroepoekje...quote:
Eh..ja, vind jij het bagger danquote:
Ik vind 't aantal toppers erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh..ja, vind jij het bagger dan
Laat haar, dat sletje ligt er volgende week uit en dan word ze op het schoolplein nog meer gepest om haar gezeik en kutstem.quote:
Mee eens...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't aantal toppers erg tegenvallen.
weet je zeker dat je naar rtl4 kijkt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
als je mensen maar vaak genoeg in beeld brengt, vallen ze toch wel op. Dan wordt er weer vrolijk ge-sms't ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Zou het dit jaar weer zo zijn dat de mensen met de meeste 'air-time' eigenlijk wel door zijn naar de volgende ronde?
Dat zou betekenen dat Maike de Idol van 2005 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Zou het dit jaar weer zo zijn dat de mensen met de meeste 'air-time' eigenlijk wel door zijn naar de volgende ronde?
Mss na de eerste schifting.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop wel dat er nog een Chorusline komt.
Gabriel Rios - Broad Daylight.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
weet iemand welk nummer dit is, nu van het reklame van sinassappelsap dingetje?
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=ihlkLsHCjEtCeDnDCibEquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
weet iemand welk nummer dit is, nu van het reklame van sinassappelsap dingetje?
Ik denk dat je dat pas echt kunt concluderen bij de laatste 30, het is nu nog moeilijk om een echt goed overzicht te krijgen omdat de montage van de hak op de tak springt dus je hoort ze ook maar in fragmenten... ik denk dat er best welweer wat mensen nu nog niet opvallen maar straks bij de laatste 30 ineens naar voren schieten...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed met Harm...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
als je mensen maar vaak genoeg in beeld brengt, vallen ze toch wel op. Dan wordt er weer vrolijk ge-sms't ...
Thx Tomquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gabriel Rios - Broad Daylight.
Een van de meest overgewaardeerde hypes van 2005. Maar dat nummer is wel lekker.
Thank you as wellquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=ihlkLsHCjEtCeDnDCibE
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Moet dat nou? -_-quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef XiChico het volgende:
[..]
Laat haar, dat sletje ligt er volgende week uit en dan word ze op het schoolplein nog meer gepest om haar gezeik en kutstem.
Gabriel Rios is gewoon top hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gabriel Rios - Broad Daylight.
Een van de meest overgewaardeerde hypes van 2005. Maar dat nummer is wel lekker.
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Gabriel Rios is gewoon top hoor...
Ik ken hem niet, maar ik vind de reclame echt heel erg mooi en het nummer siert het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.
smaken verschillen natuurlijk maar ik vind hem super!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.
Mailah niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van mij mogen ze alledrie naar huis.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Mailah doet het zoooooooooo goed!![]()
.
En toch is ze niet onlekker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chantal met haar Neem-mij-blik richting die kerel.
jah hij heeft niet echt een X-factorquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Harm zingt beter dan een hoop andere kandidaten. Maar denk toch dat hij weg moet.
89.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik iets gemist: er zijn 90 kandidaten, hoe kan er op het laatst dan een duo overblijven? Er mist dus iemand lijkt me.
89 kandidatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik iets gemist: er zijn 90 kandidaten, hoe kan er op het laatst dan een duo overblijven? Er mist dus iemand lijkt me.
Nagespeeld, joh?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Croupouque het volgende:
Dit nagespeelde jurycommentaar is echt tenenkrommend slecht.
Ik dacht dat er in het begin werd gezegd 89 PLUS Gregory die te laat was, dat is dan 90. Verkeerd begrepen zeker.quote:
Ja,quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Is die ene die met Maike stond te zingen nou dezelfde als dat lekkere zigeunerinnetje met haar vader uit de voorronde:? Zo ja, dan is het bij nader inzien wel een beetje een ordinair ding
Maike was toch met moederknuffel, tanteknuffel, vriendjeknuffel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Is die ene die met Maike stond te zingen nou dezelfde als dat lekkere zigeunerinnetje met haar vader uit de voorronde:? Zo ja, dan is het bij nader inzien wel een beetje een ordinair ding
Kan me niet voorstellen dat Aaron er uit is. En Gabriel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan liggen die er alledrie uit, met Rayn.
denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef TheVulture het volgende:
kamer 1 gaat door dus
En Maike -_-quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, dan zit. Ellen.
. er nog in, want die zat in 2.
.
.
.
* Duw *quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef Messenga het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Schreeeeeeeeeeeeewuuuuuuuuuuuuuuu
Het was wel sneu jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:Maike die probeert iemand te omhelzen!
![]()
Yoyo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
is rafaella nou door?
Hé een gelijkgezinde...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Armand rulez!!!!!!
Klopt geen teringreet inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |