Thx Tomquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gabriel Rios - Broad Daylight.
Een van de meest overgewaardeerde hypes van 2005. Maar dat nummer is wel lekker.
Thank you as wellquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=ihlkLsHCjEtCeDnDCibE
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Moet dat nou? -_-quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef XiChico het volgende:
[..]
Laat haar, dat sletje ligt er volgende week uit en dan word ze op het schoolplein nog meer gepest om haar gezeik en kutstem.
Gabriel Rios is gewoon top hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gabriel Rios - Broad Daylight.
Een van de meest overgewaardeerde hypes van 2005. Maar dat nummer is wel lekker.
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Gabriel Rios is gewoon top hoor...
Ik ken hem niet, maar ik vind de reclame echt heel erg mooi en het nummer siert het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.
smaken verschillen natuurlijk maar ik vind hem super!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het erg saai en op Lowlands was ik binnen 3 minuten weer weggelopen naar een ander optreden.
Mailah niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van mij mogen ze alledrie naar huis.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Mailah doet het zoooooooooo goed!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |