jah hij heeft niet echt een X-factorquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Harm zingt beter dan een hoop andere kandidaten. Maar denk toch dat hij weg moet.
89.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik iets gemist: er zijn 90 kandidaten, hoe kan er op het laatst dan een duo overblijven? Er mist dus iemand lijkt me.
89 kandidatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik iets gemist: er zijn 90 kandidaten, hoe kan er op het laatst dan een duo overblijven? Er mist dus iemand lijkt me.
Nagespeeld, joh?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Croupouque het volgende:
Dit nagespeelde jurycommentaar is echt tenenkrommend slecht.
Ik dacht dat er in het begin werd gezegd 89 PLUS Gregory die te laat was, dat is dan 90. Verkeerd begrepen zeker.quote:
Ja,quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Is die ene die met Maike stond te zingen nou dezelfde als dat lekkere zigeunerinnetje met haar vader uit de voorronde:? Zo ja, dan is het bij nader inzien wel een beetje een ordinair ding
Maike was toch met moederknuffel, tanteknuffel, vriendjeknuffel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Is die ene die met Maike stond te zingen nou dezelfde als dat lekkere zigeunerinnetje met haar vader uit de voorronde:? Zo ja, dan is het bij nader inzien wel een beetje een ordinair ding
Kan me niet voorstellen dat Aaron er uit is. En Gabriel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan liggen die er alledrie uit, met Rayn.
denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef TheVulture het volgende:
kamer 1 gaat door dus
En Maike -_-quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, dan zit. Ellen.
. er nog in, want die zat in 2.
.
.
.
* Duw *quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef Messenga het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Schreeeeeeeeeeeeewuuuuuuuuuuuuuuu
Het was wel sneu jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:Maike die probeert iemand te omhelzen!
![]()
Yoyo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
is rafaella nou door?
Hé een gelijkgezinde...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Armand rulez!!!!!!
Klopt geen teringreet inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |